Lue keskustelun säännöt.
Onkohan kuntosalista mitään hyötyä
09.02.2022 |
Käyn siellä pari kolme kertaa viikossa. Aluksi noin puoli tuntia teen crosstrainerilla tai Soukan tai pyöräilen. Sit teen jalkoja, käsiä tai mitä milloinkin. Ei mitään ohjelmaa ole vaan teen fiiliksen mukaan. Tavoite on kohottaa kuntoa ja saada hyvä mieltä, mahd myös kiinteytyä… vai pitäisikö palkata pt???
Kommentit (2)
Kannattaa harkita tavoitteellista treeniohjelmaa (ei tarvitse olla välttämättä henkoht sulle tehty), jos haluat kiinteytyä tai saada lisää voimaa tms. PT on hyödyksi, jos epäilet joidenkin liikkeiden tekniikkaa, mutta itse en maksaisi kertaa kahta pitempään. Kaikki liikunta on kuitenkin hyvästä, ja tollakin saa jo terveyshyötyjä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No kyllä siitä hyötyä on että liikkuu. Jos osaat tehdä eri lihasryhmiä vaihdellen vähän kuormitusta ja käyttäen riittävää vastusta, et tarvitse kunto-ohjelmaa tai pt.
Jos et, teetä ohjelma, pt on kallis, ohjelma riittää.
Hyvä periaate on että painoja reilusti ja niiden kans ei tarvi himmata, et tule liian lihaksikkaaksi. Mä vedän ihan kiukulla eikä mulla lihakset erotu, ihan lievä ylipaino että rasvaa on, toki kroppa on kiinteä jne muttei mikään treenatun näköinen, no ehkä pepusta huomaa että siinä on oikeanlaista muotoa.