Olen "äärettömän" kaunis 23v nainen
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:47"]
Meneepäs. Olen äärettömän omahyväinen ja itserakas 31-vuotias mies...
[/quote]MUTTA ET KOMEA. ELI EI MENE TASAN
Entäpä jos olenkin sensijaan kauniimpi kuin osaat kuvitellakaan !
[/quote]
Tyhmä sä ainakin oot. :D
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:26"]Olin 23v vuotiaana todella kaunis. Silloin ei ollut av palstaa ja jos olisi ollut en olisi todellakaan ehtinyt provoilemaan siellä juhannuspäivänä. Oli kiire hätistelemässä sulhasia.
[/quote]
No olen minäkin tosi kaunis ja silti ehdin olla av:lla. ;) Aviomies istuu tuossa vieressä sohvalla.
Nallit varmaan lenteleekin suhun, mutta kuinka kauan? Älä hyvä tyttö sairastuta itseesi.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:26"]Olin 23v vuotiaana todella kaunis. Silloin ei ollut av palstaa ja jos olisi ollut en olisi todellakaan ehtinyt provoilemaan siellä juhannuspäivänä. Oli kiire hätistelemässä sulhasia. [/quote] No olen minäkin tosi kaunis ja silti ehdin olla av:lla. ;) Aviomies istuu tuossa vieressä sohvalla.
[/quote]
No oli minullakin jo silloin avokki sittemmin aviomies. Siltikään ei silloin kökitty kotona jussina ja niitä sulhasehdokkaita sai hätistellä vakkarimiehestä huolimatta. Nyt yl nelikymppisenä on kivaa viettää juhannus kotisohvalla mutta hei hanki sinäki elämää.
Iltalehden kommentoijissa on ainakin se yks nainen, joka haukkuu julkkisnaisia rumiksi. En muista nimee, mut se kuvittelee olevansa itse hirveän kaunis, mut ei oo minkään näkönen, joku narsistinen harha tällä ämmällä.
Samoin joku toinen suorastaan ruma ämmä sanoi siellä tietävänsä olevansa tosi kaunis. Eli nämä itseään kauniiksi kehuvat eivät oikeasti ole kauniita.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:26"]Olin 23v vuotiaana todella kaunis. Silloin ei ollut av palstaa ja jos olisi ollut en olisi todellakaan ehtinyt provoilemaan siellä juhannuspäivänä. Oli kiire hätistelemässä sulhasia. [/quote] No olen minäkin tosi kaunis ja silti ehdin olla av:lla. ;) Aviomies istuu tuossa vieressä sohvalla.
[/quote]
No oli minullakin jo silloin avokki sittemmin aviomies. Siltikään ei silloin kökitty kotona jussina ja niitä sulhasehdokkaita sai hätistellä vakkarimiehestä huolimatta. Nyt yl nelikymppisenä on kivaa viettää juhannus kotisohvalla mutta hei hanki sinäki elämää.
[/quote]
En ole ap. Meillä on myös pieni vauva joten pakko kökkiä. Kyllä minäkin baarissa/ravintolassa saan aina hätistellä. ;) Ja tämä nyt oli vain vastine sille ettei täällä muka kauniit ehtisi kirjoitella. Pöh!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:06"]
[/quote]
[/quote]
En ole ap. Meillä on myös pieni vauva joten pakko kökkiä. Kyllä minäkin baarissa/ravintolassa saan aina hätistellä. ;) Ja tämä nyt oli vain vastine sille ettei täällä muka kauniit ehtisi kirjoitella. Pöh!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:06"]
[/quote]
[/quote]
Miksi olet noin katkera vanha ämmä?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:23"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:47"] Meneepäs. Olen äärettömän omahyväinen ja itserakas 31-vuotias mies... [/quote]MUTTA ET KOMEA. ELI EI MENE TASAN Entäpä jos olenkin sensijaan kauniimpi kuin osaat kuvitellakaan ! [/quote] Tyhmä sä ainakin oot. :D
[/quote] Oliko tuo kommenttisi tarkoitettu todisteeksi sinun viisautesi ,vai huumorintajusi puolesta ?
Taakkansa kullakin, koeta jaksaa, vaikka raskasta varmaan olla äärettömän kaunis meidän tavisten joukossa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:23"]
Entäpä jos olenkin sensijaan kauniimpi kuin osaat kuvitellakaan !