Ostin "salaa" kesämökin
Olen siis ostanut itselleni kesämökin, josta haaveilin pitkään. En ole kertonut siitä vielä kenellekään, se on mun salainen piilopaikka. Eli ei tarvitse pelätä kutsumattomia vieraita, sukulaisia jne. Mökin hankkimisesta on vasta kuukausi, sinne on ihana mennä raskaan työviikon jälkeen. Edes paras ystäväni ei tiedä mitään koko asiasta.
Välillä sitä vaan haluaa olla ihan yksin ja rentoutua kunnolla. Kukaan ei voi häiritä mua! :)
Kommentit (12)
Mun äiti teki noin joskus 15 vuotta sitten. Jaksoi pitää salaisuuden alkukesän, mutta sitten tarvitsi ilmaista työvoimaa mökillä. Ei siinä mitään, kiva paikka.
Onnittelut uudesta kesämökistä.
Onnittelut sulle. Älä kerrokkaan siitä, kun harvoille ja valituille. Nauti omasta rauhasta.
2, mulla ei ole salarakasta, olen sinkku. :)
Minä olen ostanut "salaa" viisi sijoitusasuntoa. Mitä se kenellekään kuuluu, mihin minä rahani laitan?
Joo, pidä salassa vaan niin saat pysyä rauhassa. Meilläkin on mökki, mutta eipä enää käydä siellä.Että mua suututti kun sukulaiset paukahti yllättäen ja sai alkaa passaa...
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:52"]
Joo, pidä salassa vaan niin saat pysyä rauhassa. Meilläkin on mökki, mutta eipä enää käydä siellä.Että mua suututti kun sukulaiset paukahti yllättäen ja sai alkaa passaa...
[/quote]Tämän vuoksi meidän mökki on saaressa. Ei tule ylläreitä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:52"]
[/quote]Tämän vuoksi meidän mökki on saaressa. Ei tule ylläreitä.
[/quote]
Meilläkin oli vanhempien mökki saaressa. Mutta silti eno sinne porukoineen änkesi ja noitui, kun joutui veneellä menemään. Tai nössöt vanhemmat antoivat mennä, vaikka olisivat itse halunneet olla. Mökki pieni, joten sinne mahtuu vain muutama kerrallaan yöksi.
Ihanaa :) Älä kerro kellekään, se on sun piilopaikka. Salainen Kesämökki
Jos kaverit kysyy, viikonlopun menoista, valehteleko kaikille?
Oot sinkku, hmm minkäikäne oot..? ;)
Ota nyt edes salarakkaasi sinne joskus mukaan nussittavaksi.