Tuttava tarjosi kasvissosekeittoa jossa oli katkarapua. Olen allerginen enkä huomannut syödessä
Kommentit (21)
Miksi tänne kirjoittelet soita 112 tai eikö sulla oo epipeniä? Kala-allergia voi turvottaa äkkiä kurkun umpeen.
Tuttavasi on joko huono kokki tai luonnevikainen.
Joku tästä on nyt saatava vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Joku tästä on nyt saatava vastuuseen.
Kokeile Emma Karia.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä kasvissosekeitossa on äyriäisiä?
Parantaa makua ja koostumusta, jotain proteiiniakin siinä liemessä. Ei kokille voi aina tulla mieleen jotkut hienohelmat, jotka mukamas pieniä rapuja eivät pysty syömään.
Ei näy allergia haittaavan. Onko ihan ite diagnosoitu?
Hyvä että olet kunnossa. Vahinkoa ei ilmeisesti tapahtunut.
Sairasta. Toivottavasti ei käynyt mitään pahasti?
Vierailija kirjoitti:
Ei näy allergia haittaavan. Onko ihan ite diagnosoitu?
Kyllä, ihan itse diagnosoin ja säästin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parantaa makua ja koostumusta, jotain proteiiniakin siinä liemessä. Ei kokille voi aina tulla mieleen jotkut hienohelmat, jotka mukamas pieniä rapuja eivät pysty syömään.
Pilattu hyvä kasvissoppa..
Miksi syödä valaiden ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen välillä käyttänyt kuivattuja katkarapuja nimenomaan kasviskeittojen liemiin makua tuomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilattu hyvä kasvissoppa..
Miksi syödä valaiden ruokaa?
Koska ei valaat kaikkea jaksa syödä.
Ja päin vastoin, katkis parantaa soppaa. Sanottiinko jossain, että sopan pitää olla absolut vegaaninen?
Vierailija kirjoitti:
Katkarapu ei ole kasvis
No shit Sherlock
Vierailija kirjoitti:
Tuttavasi on joko huono kokki tai luonnevikainen.
Joskus jää sanattomaksi kun lukee näitä ihmisten kommentteja.
Laitoin kerran sipulia juuressosekeittoon vaikka sipuli ei ole juures. Ja maitoa pinaattikeittoon vaikka maito ei ole pinaattia. Niin ja tomaattimurskaa makaronilaatikkoon, vaikka makaronilaatikossa ei saa olla muuta kuin makaronia ja lihaa.
No mitäs ihmeellistä äyriäisissä keitossa on? Allergisten pitää itse osata selvittää mitä voi syödä ja mitä ei. Kyllä minäkin laitan rapeaksi paistettuja pekonilastuja kasvissosekeittoon smetanan lisäksi, eikä kukaan ole vielä vittuaan siitä päähänsä vetänyt.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs ihmeellistä äyriäisissä keitossa on? Allergisten pitää itse osata selvittää mitä voi syödä ja mitä ei. Kyllä minäkin laitan rapeaksi paistettuja pekonilastuja kasvissosekeittoon smetanan lisäksi, eikä kukaan ole vielä vittuaan siitä päähänsä vetänyt.
Näin se pitäö olla! 👍
Kasvispainotteinen ruokakin maistuu, jos valmistuksessa käyttää oikeita raaka-aineita (siis oikeaa kermaa, smetanaa, juustoa yms) ja tuunaa sitä haluamallaan tavalla!