Tytär käyttää ehkäisyä, ja paljastui ateistiksi! :(
Olemme vanhoillislestadiolaisia, ja nyt paljastui että tyttäremme 16v käyttää ehkäisyä. Hyväksyimme lopulta seurustelun, mutta luulimme että hän kunnioittaisi arvojamme ja odottaisi avioliittoon! Löysin e-pillerit tytön sängyn alta, kun tein talossa suursiivousta. Olen itse helpottunut että eivät tee lapsia ennen avioliittoa, mutta mieheni ei ottanut asiaa näin hyvin.
Mies huusi tytölle täyttä kurkkua, ja sanoi "En ole koskaan hävennyt perhettäni näin paljoa!" :(
Tuntuu todella pahalta tytön puolesta.
Tytär kertoi sitten samalla olevansa ateisti, ja lopettavansa kaikki uskonnolliset "turhuudet".
Minä hyväksyn asian, mutta mieheni ei. Mies jo uhosi että "tekee selvää" tytön poikaystävästä, mutta sain rauhoiteltua hänet. Alan itsekin kyseenalaistaa vanhoillislestadiolaisuutta :/
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:23"]
Olemme vanhoillislestadiolaisia, ja nyt paljastui että tyttäremme 16v käyttää ehkäisyä. Hyväksyimme lopulta seurustelun, mutta luulimme että hän kunnioittaisi arvojamme ja odottaisi avioliittoon!
[/quote]
Syntax error. Boolean operator mismatch.
ensimmäinen toteamus ja toisen lauseen oletus ei osu yksiin ap. Korjaa kaava ennen kuin tuota voi käsitellä.
Ketkähän pyytävät eniten lupaa avioliittoon alaikäisenä? Mikähän siihen on syynä?
[/quote]
Juu, pisti minullakin silmään. Ap on lukenut liikaa uskonnoista hommaforumista ja vaihtanut provoonsa musulmaanin tilalle vanhoillislestadiolaisen. Kun ei toimi, niin ei toimi.
Ateisti ok
ehkäisy pois ja naimisiin heti kun kunnollinen mies löytyy ja on täysikäinen.