Onko mulla oikeus pistäää mies pihalle?
Ollaan oltu 10v yhdessä..koko tän ajan hänellä on ollut oma kämppä jossa on nukkunut yhden yön. Lapsia kaksi, joiden hoito jää mulle. Ei ole kertaalaan käynyt heidän kanssaan missään, kattoo töllöö ja makoilee sohvalla. Olen ajatellut että onpahan pojilla ainakin iskä läsnä vaikka se ei oikeasti ole.Mua on alkanut vituttamaan toi sen olo täällä, varsinkin kun mitään ei tee ja omii esim. Telkkarin ja sohvan niin että ajaa pojat pois. Ja joo ei se vuokrasta maksa mitään. En mä halua tämmöstä elämää..mut hitto kun ei oo voimaa tehdä mitään asialle.
Kommentit (8)
Voithan toi hukata elämäsi onnettomana tuollaisen vätyksenkin kanssa. Elämä on valintoja.
No odotas, heilautan taikasauvaa joka heivaa miehen mäkeen ja kasvattaa sinulle selkärangan:
**** PING ****
Auttoiko? Jos jostain kumman syystä ei, niin ikävä kyllä sinun pitää tehdä se ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:01"]Naimisissa?
[/quote]
Ei olla.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:01"]No odotas, heilautan taikasauvaa joka heivaa miehen mäkeen ja kasvattaa sinulle selkärangan:
**** PING ****
Auttoiko? Jos jostain kumman syystä ei, niin ikävä kyllä sinun pitää tehdä se ihan itse.
[/quote]
Miks se on helvetin vaikeeta? Mä tiedän että mun suurin stressi kaikkoais. Joskus oon ärsyttänyt sitä ja se on huutanut "haluutko että meen mun omaan kotiin" hölmö sanoin että ei tietenkään. Olis vaan pitäny sanoo mene jo.
Mikset heivaa, kun sun tapauksessa se on vieläpä tosi helppoa? Kämppä valmiina ja olet tottunut tekemään kaiken itse.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:10"]Mikset heivaa, kun sun tapauksessa se on vieläpä tosi helppoa? Kämppä valmiina ja olet tottunut tekemään kaiken itse.
[/quote]
Aaytelen ehkä että on mun syytä että on tommonen? Että ei ole töitäkään tänä aikana tehnyt ollenkaan koska mä olen ollut vuorotöissä ja hän on ehlä joskus hakenut lapset hoidosta niin ja perheenä me ei ikinä tehdä mitään. Kerran kysyin et lähtee mukaan vanhempien luokse, mutta sanoi että siellä ei ole mitään tekemistä ja jäi kotiin.ap
Missä äijällä on "virallinen osoite"? Ei ihmistä omasta kodistaan voi häätää.