Puumailen ja olo on kuin karkkikaupassa
Olen lukenut tätä palstaa silloin tällöin vuosien varrella ja ajattelin jakaa vain tällaisen anonyymi kokemuksen puumailusta.
Olen 40+ aika normaali nainen, hieman ylipainoa kertynyt vuosien saatossa. Ennen koronaa baareissa jotkut tulivat iskemään, mutta pääsääntöisesti oman ikäiset ei niin komeat miehet. Ajattelen että olen ulkonäöltäni keskiverto 7.
Nyt koronan takia ravintolakäynnit ovat jääneet olemattomiin ja päädyin viime keväänä tekemään alastonsuomi profiilin. Sitä viestien määrää nuorilta miehiltä, olin ihan imarreltu. Toinen toistaan herkumpi halusi seksiä kanssani.
Nyt saan seksiä todella sporttisilta ja komeilta 18-30v miehiltä usein, tapaamisia on uudestaan, vakkareita tullut useampia. Seksielämäni on mielestäni aivan täydellinen.
Välillä piipahdan katsomassa millaista seuraa olisi tarjolla ja olo on kuin karkkilaupassa, voin vain napsia makupaloja sieltä.
Jos puumailu on tällaista niin voin kaikella lämmöllä ja rehellisyydellä suositella tätä kaikille naisille jotka ovat sinkkuja ja pitävät vähänkään nuorista miehistä. Se innokkuus ja monipuolisuus yllätti minut, he haluavat kokeilla erilaisia asentoja, miellyttää juuri niin kuin haluan. Ja se jaksaminen. Ne jaksavat ja jaksavat.
Ps. Kaikki te jalkapalloilijat ja jääkiekkoilijat, olette kuin taivaan lahja minulle :)
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy, helppo myöntää. Karkkikauppa on sinulle keski-ikäinen nainen ilmainen ja namit suorastaan haluavat hypätä suuhun. Keski-ikäisenä miehenä samaan pääsee rahalla, mutta fiilis on eri. Mutta näillä mennään, ei pahaa sanaa sinulle.
Huomattu on. Olen omasta mielestä jyvin säilynyt anoppi, vaimo ja isoäiti. Laivoilla seilatessani huomaan ja ensi minuuteista lähtien äänettömän kuulutuksen: karkkikauppa on auki.
Jos olet äiti ja isoäiti, jätä ne nuoret jannut omille tyttärille tai tyttärentyttärille äläkä kerjää huomiota väärästä paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin vastata, että miehet panee mitä tahansa missä on reikä, varsinkin nuorempina. Toki poikkeuksiakin on, mutta tuttavapiirin miehillä on ollut samaa syndroomaa ja muutenkin empiirinen kokemus tukee näkemystä.
Itsekin harrastin seksiä kaikenikäisten (ja kaikennäköisten) kanssa ikävuosien 18-30 välillä, mutta nyt näin päälle kolmekymppisenä kvalitatiiviset ominaisuudet alkaa ajamaan kovaa kyytiä pelkän määrän edelle ja tuntuu suorastaan hullunkuriselta, minkälaisiin naisiin sitä on vehkeensä aikanaan suostunut lykkäämään, vieläpä vapaaehtoisesti.
Nauti siis nuorista miehistä, jotka ylitsevuotavissa hormonikiihkoissaan höylää kaikkea vastaantulevaa, kunhan et erehdy ajattelemaan, että menekki junnujen keskuudessa kertoo luotettavasti yhtään mitään viehättävyydestäsi OIKEASTI. En tarkoita olla millään tavalla ilkeä, mutta mies miehen tuntee enkä ihmettelisi, jos nää miehet muutaman vuoden päästä pudistelis päätään yhdessä luomillenne muistoille.
Just näin!
Hyvä olisi jos vanha nainen - nuori mies -jutut tulisivat hyväksytymmiksi ja yleisemmiksi. Nämä nimittäin ovat ne jotka jäävät useimmiten ilman. Normi että nainen on miestä parikin vuotta nuorempi jättää nuo ryhmät ongelmiin.
Ei puumailu kyllä mitenkään erityisen hyväksyttyä ole vieläkään. Ihan samoja haukkuja kohtaavat kuin vanhat miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy, helppo myöntää. Karkkikauppa on sinulle keski-ikäinen nainen ilmainen ja namit suorastaan haluavat hypätä suuhun. Keski-ikäisenä miehenä samaan pääsee rahalla, mutta fiilis on eri. Mutta näillä mennään, ei pahaa sanaa sinulle.
Huomattu on. Olen omasta mielestä jyvin säilynyt anoppi, vaimo ja isoäiti. Laivoilla seilatessani huomaan ja ensi minuuteista lähtien äänettömän kuulutuksen: karkkikauppa on auki.
Jos olet äiti ja isoäiti, jätä ne nuoret jannut omille tyttärille tai tyttärentyttärille äläkä kerjää huomiota väärästä paikasta.
Laivoilla huomiota ei tarvitse kerjätä, sitä saa muutoinkin. Kuten kerroin aiemmin, siellä kuuluu äänetön kuulutus: Karkkikauppa on auki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aika jännä asia tasa-arvoisessa yhteiskunnassamme.
Naiselle tämä on sallitumpaa, kuin miehille ja ilmeisesti aika yleistä, että ikä eroa enemmän, kuin paljon.
On keksitty aika kaunis nimitys naisille "puuma"
Vastaavasti miehet tällaisessa tilantessa pervo, limanuljaska, sika, iljetys, vanha ukko, oksetus yms.
Mielenkiintoista, miten asiaan suhtaudutaan.
Minusta tuossa "puumailussa" ei ole mitään kaunista. Itse kuulun tuohon ikäryhmään ja olen saanut kuulla olevani milf jne. Vaikka tuollainen huomio imartelee naista, on minusta väärin nuorempaa osapuolta kohtaan viedä hänen nuoruuttaan, vaikka nuori mies saakin oppia ja luulee olevansa karkkikaupassa. Itse ajattelen niin, että sukupolvien välistä rajaa on syytä pitää. Nuoret miehet kuuluu nuorille sukukypsille naisille. t. Puumaikäinen nonpuuma
Höpö höpö.
Jos puumaikäinen nainen nauttii nuoremmista miehistä, ja olo tuntuu siltä kuin olisi karkkikaupassa, on hienoa ja arvokasta, että uskaltaa ja haluaa tehdä niin. Tuolle ap:lle sanoisin, että nauti sinä muidenkin edestä, jotka eivät uskalla, kehtaa tai ymmärrä tehdä niin.
Ei se ole keneltäkään pois, etenkään siltä nuorelta mieheltä. Miksi olisi? Höpöjä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan anna mennä. Kyllä nuoria ja halukkaita jannuja riittää vaikka kuinka paljon, ne eivät maailmasta lopu. Halukkaat naiset ovat harvinaisuus.
Näin on, multa puuma vei poikuuden kun olin 13v, kävin hänen oppitunneilla kuukausia ja kehityin oivaksi panomieheksi.
Silloin se oli tosi siistiä, saada estootonta naista kaikella tapaa ja ruiskia siementä joka aukkoon.
Huonoja puolet ilmaantuivst vasta myöhemmin ehkä kolmikymppisenä, silti en kadu.
Kait tuo oli tuohonaikaankin rikos, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on aika jännä asia tasa-arvoisessa yhteiskunnassamme.
Naiselle tämä on sallitumpaa, kuin miehille ja ilmeisesti aika yleistä, että ikä eroa enemmän, kuin paljon.
On keksitty aika kaunis nimitys naisille "puuma"
Vastaavasti miehet tällaisessa tilantessa pervo, limanuljaska, sika, iljetys, vanha ukko, oksetus yms.
Mielenkiintoista, miten asiaan suhtaudutaan.
No eikö tuon ikäiset miehet usein ole?
Asiassa ei ole mitään uutta, kautta aikojen vanhenevat ja hedelmättömät naiset on anniskelleet nuoremmille ja joskus (maksusta) muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Näin on, multa puuma vei poikuuden kun olin 13v, kävin hänen oppitunneilla kuukausia ja kehityin oivaksi panomieheksi.
Silloin se oli tosi siistiä, saada estootonta naista kaikella tapaa ja ruiskia siementä joka aukkoon.
Huonoja puolet ilmaantuivst vasta myöhemmin ehkä kolmikymppisenä, silti en kadu.
Kait tuo oli tuohonaikaankin rikos, en tiedä.
YÄK!
Eköhän tuo ole sellainen ihan reilu winwin-situation.
Psykologi#2: Kaikki nuoret naiset eivät suinkaan ole epävarmoja. Epävarma nuori mies sen sijaan etsii äitinsä ikäistä opettajaa seksiin, jota hänen tulisi harrastaa nuoren naisen kanssa. Puumat ryöstävät nuoria miehiä, koukuttavat väärällä tavalla nuoria miehiä omiin seksitapoihinsa. Nuorten miesten pitäisi treenata seksiä nuorten naisten kanssa ja löytää yhteiset, heille ominaiset hyvät seksitavat. Lisäpointtina se, että puuma ei lisäänny.