Saaren Taian siivoussaippuamainos Facebookissa!!!
Ärsyttääkö muita toi Saaren Taian siivoussaippuan mainostaminen?
Joka ikinen päivä tunkenut mun etusivulle mainoksensa kera; ja alati sitä siivoussaippuaa harjassutikan kanssa kylppärin seinien saumoja putsailemassa?
Nyt riitti, pistin poistoon koko mainoksen fb:stani.
Omistajalla niin paljon tatuointejakin siinä käsivarressaan, jolla putsailee niitä kylppärin seinälaattojen välejä siivoussaippuan ja sen harjassutikan kera.
Hirveen hintaisiakin ne kaikki Saaren Taian tuotteet, ja osa tuotteista tehdään Puolassa, eikä täällä kotimaassa.
Kerran tilasin muutaman tuotteen, mutta esim. tavallinen iholle tarkoitettu saippuapala hintaansa nähden kooltaankin ihan liian pieni.
Kommentit (5)
No kyllä munkin mielestä turvonneet tatuoidut nakkisormet ei ole miellyttävää katsottavaa mainoksessa.
Mua eniten ärsyttää olematon tieto siivouksesta, ergonomiasta ja älytön omekehu
Kannattaaa lukea mainosten kommentteja. Ihmiset arvostelee Saaren Taikan laittomia terveysväittämiä. Enää eivät vissiin väitä tuotteita kotimaisiksi. Sen verran kovaa palautetta asiakkaat antoi. Nythän tiktokissa on kommentointi estetty. Viimeisessä tiktokissa Jonanna sanoo että maalla likavedet meneen luontoon. Kurjaa jos heillä menee likavedet luontoon, asuvat vielä saaristossa. Itse en tiedä ketään muuta kun näin toimii ja kehtaa myös julkisesti sanoa. Piti asiasta komnentoida, mutta kommentointi estetty
Onko totta, että noiden tuotteiden valmistamiseen käytetään kissanpoikasia ja koiranpentuja?
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että noiden tuotteiden valmistamiseen käytetään kissanpoikasia ja koiranpentuja?
Entäs poneja ja pupuja? Käytetäänkö niitäkin?
Ymmärrän valituksen hinnasta ja valmistusmaasta, mutta en oikein ymmärrä miten ne omistajan tatuoinnit vaikuttavat tuotteeseen?