Suomimiehille ei kelpaa kukaan
Ihmetyttää nää treffipalsta- ja tindermiehet. Itse ovat ihan surkean näköisiä mutta vaativat naiselta ihan mahdottomia. Suomessa kun olen asunut, en ole saanut ikinä saanut juuri mitään vastauksia omaa tasoani olevilta miehiltä (korkeintaan minua 20 vuotta vanhemmilta ukkomiehiltä) ja Tinderissä ei matchaa. Mutta kun asuin USA:ssa jonkun aikaa, oli kysyntä ihan mahdotonta ja tunsin itseni ihan prinsessaksi. Koko ajan joku kehumassa, pyytämässä treffeille jne. Ja ne miehet olivat todella komeita. Nyt joku tietenkin heittää että pillun perässä kehutaan muissa maissa mutta ei se niin mene. Suominaiset ovat keskimäärin varsin upeita ilmestyksiä ja tavoittelemisen arvoisia kumppaneita...muualla paitsi Suomessa.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:14"]
Ihmetyttää nää treffipalsta- ja tindermiehet. Itse ovat ihan surkean näköisiä mutta vaativat naiselta ihan mahdottomia. Suomessa kun olen asunut, en ole saanut ikinä saanut juuri mitään vastauksia omaa tasoani olevilta miehiltä (korkeintaan minua 20 vuotta vanhemmilta ukkomiehiltä) ja Tinderissä ei matchaa. Mutta kun asuin USA:ssa jonkun aikaa, oli kysyntä ihan mahdotonta ja tunsin itseni ihan prinsessaksi. Koko ajan joku kehumassa, pyytämässä treffeille jne. Ja ne miehet olivat todella komeita. Nyt joku tietenkin heittää että pillun perässä kehutaan muissa maissa mutta ei se niin mene. Suominaiset ovat keskimäärin varsin upeita ilmestyksiä ja tavoittelemisen arvoisia kumppaneita...muualla paitsi Suomessa.
[/quote]
Sama juttu jos olet miehenä ulkomailla. Suominaisille et erityisen hot, ulkomaalaisille todella hot.
[/quote]Et ole hot missään Suomea rikkaamassa maassa
[/quote]
Näinhän se on. Miehen haluttavuus tulee statuksesta ja varallisuudesta, mikä rikkaampaan maahan mennessä ei oikein toteudu. Naisen haluttavuus ulkomailla taas tulee siitä, että siltä saa helppoa seksiä. Lisäksi jokaisessa maassa nuoria miehiä on selvästi enemmän kuin naisia, eli naisista on aina pulaa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:25"]
Jos "surkean näköiset" miehet eivät osoita sinuun kiinnostusta, se kertoo vain, että oma tasosi on paljon huonompi kuin luulet.
[/quote]
Niin, sitä ihmettelen miksi mun "taso" siellä ulkomailla onkin sittten paljon korkeampi kuin Suomessa...eli järjettömän iso ero. Suomessa on mahdoton löytää ketään vaikka USA:ssa olisin saanut melkein kenet vaan. Ja siis tämä oli vuosi sitten eikä ulkonäössäni ole tapahtunut mitään romahdusta sen jälkeen. AP
[/quote]
Olisit saanut? Muttet sitten kuitenkaan ihan oikeasti saanut? Tuliko edes niitä treffejä näiden korkeatasoisten kanssa? Se treffikutsu kuten kehutkin olikin oikeasti vaan jenkkien small talkia jonka otit tosissasi ja nyt kuvittelet tasosi nousseen. Kyllä niillä jenkkimiehillä on ihan samalla tavalla silmät päässä kuin suomalaisillakin.
No maailman 200:sta maasta niitä Suomea köyhempiä on noin 90%.
Ehkä tässä kuitenkin on kyse vain tapakulttuurista. Että jenkille tai keskieurooppalaiselle ei vaan ole ok kutsua normaalipanoista naista norsuksi. Edes läpällä.
Suomimies sen sijaan ajattelee, että voi sanoa mitä tahansa ja jos toinen loukkaantuu niin "älä suutu se oli vitsi"
Amerikassa on naisetkin tasokkaampia. Sen huomaa kun käyttää sosiaalisia palveluita. Harva suomalainen nainen ei edes vastaa viesteihin. Tuolta amerikasta tulee aika paljon suoria ehdotuksia. En ole tällä hetkellä muuttamassa sinne jos joku ehdottaa, mutta varmasti saisin halutessa yöpaikan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:08"]
[/quote]
Sama juttu jos olet miehenä ulkomailla. Suominaisille et erityisen hot, ulkomaalaisille todella hot.
[/quote]
Näinhän se on. Miehen haluttavuus tulee statuksesta ja varallisuudesta, mikä rikkaampaan maahan mennessä ei oikein toteudu. Naisen haluttavuus ulkomailla taas tulee siitä, että siltä saa helppoa seksiä. Lisäksi jokaisessa maassa nuoria miehiä on selvästi enemmän kuin naisia, eli naisista on aina pulaa.
[/quote]Höpö höpö rikas nainen on yhtä haluttu köyhässä maassa kuin rikas mies.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:25"]
Jos "surkean näköiset" miehet eivät osoita sinuun kiinnostusta, se kertoo vain, että oma tasosi on paljon huonompi kuin luulet.
[/quote]
Niin, sitä ihmettelen miksi mun "taso" siellä ulkomailla onkin sittten paljon korkeampi kuin Suomessa...eli järjettömän iso ero. Suomessa on mahdoton löytää ketään vaikka USA:ssa olisin saanut melkein kenet vaan. Ja siis tämä oli vuosi sitten eikä ulkonäössäni ole tapahtunut mitään romahdusta sen jälkeen. AP
[/quote]
Moi Tuksu!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:54"]
Olen huomannut saman. Ja ennen kuin joku polttaa päreensä niin haluan korostaa, että ei varmasti koske kaikkia suomalaisia miehiä ja että Suomesta löytyy monen monta hyvää ja kunnollista miestä myös.
Mutta. Olen asunut pariin otteeseen ulkomailla (Länsi- ja Keski-Euroopassa), ja deittaillut sikäläisiä miehiä. Mätämunia toki mahtui siihenkin joukkoon, mutta suhtautuminen naisten ulkonäköön oli armollisempaa. Ei painostettu silikonien hankintaan, piruiltu painosta (olen normaalipainoinen tavanomaisilla rinnoilla), tai odotettu, että olen laitettuna 24/7. Suomessa ainakin nuorten miesten odotukset ovat usein aivan kohtuuttomia - no, ehkä juuri siksi nämä tapaamani miehet ovat sinkkuja kun ei sitä täydellistä nukkenaista ole löytynyt...
[/quote]
En ole koskaan tavannut tai kuullut kenenkään ystäväni tapailleen miestä, joka painostaa silikonien hankintaan, piruilee painosta tai vaatii 24/7 laittautumista. Nettikeskusteluja lukiessani usein mietin, että elänkö edes samassa universumissa kirjoittajien kanssa, kun kokemukset ovat niin erilaisia. Toki baareissa ja kaupungilla olen saanut kännisiltä huutelua ja huorittelua osakseni maasta ja kansallisuudesta riippumatta, mutta sen olen kuitannut alkoholin piikkiin ja ajatellut, että sellaisia idiootteja en onneksi missään joudu muutoin tapaamaan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:18"]
Ihan sama näyttää käyvän suomalaisten miesten suhteen. Suomessa naiset ovat nirppanokkia suomalaisille miehille, mutta kun suomalainen mies menee ulkomaille, niin naiset ovat heti paljon kiinnostuneempia. Ovat ystävällisiä, tulevat avoimesti juttelemaan ja monet ovat kiinnostuineita suomalaisesta miehestä ihan kumppaninakin. Ihan sama, mihin ulkomaille suomalainen mies menee, niin näin käy. Vaikka toiseen Euroopan maahan.
[/quote]Ai missä ulkomailla, Ruotsissa, Norjassa =D
[/quote]
Osoittavat itseasiassa naiset sielläkin huomattavasti enemmän kiinnostusta suomalaisia miehiä kohtaan kuin mitä suomalaiset naiset Suomessa.
Minulla oli mies, hyvin tavallisen näköinen. Hän piruili minulle painosta (olin normaalipainoinen) vaatteista, mitkä näyttää päälläni hirveiltä yms. Olin se paremman näköinen meistä, sain kuulla siitä muiltakin. Usein miehen kavereilta ja tottahan se oli. Hän saattoi sanoa kavereilleen, että haluisi minun olevan laihempi, isommat tissit ym. Minun kuullen siis. Jätin hänet, pitkään jaksoi yrittää minua takaisin.
Mulla vähän samoja kokemuksia. Olen ihan älyttömän kaunis ja silti en seuraa meinaa saada.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:24"]
Ihan sama näyttää käyvän suomalaisten miesten suhteen. Suomessa naiset ovat nirppanokkia suomalaisille miehille, mutta kun suomalainen mies menee ulkomaille, niin naiset ovat heti paljon kiinnostuneempia. Ovat ystävällisiä, tulevat avoimesti juttelemaan ja monet ovat kiinnostuineita suomalaisesta miehestä ihan kumppaninakin. Ihan sama, mihin ulkomaille suomalainen mies menee, niin näin käy. Vaikka toiseen Euroopan maahan.
[/quote]
Osoittavat itseasiassa naiset sielläkin huomattavasti enemmän kiinnostusta suomalaisia miehiä kohtaan kuin mitä suomalaiset naiset Suomessa.
[/quote]Ai ruotsalaiset naiset haluaa seksiä tynnyrimahaselta suomimieheltä. Olet pahasti harhainen
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:37"]Mitä kauniimpi nainen, sitä vähemmän on vientiä täällä. Suomalaiset miehet eivät kestä itseään paremman näköisiä naisia.
[/quote]Tuossa on kyllä vinha perä. Ystävättäreni on hyvin miellyttävän näköinen nelikymppinen ja moni mies moittii ja arvostelee häntä. Ei ulkonäköä, vaan luonnetta. Siitä kun ikävä kyllä voi saada puheenaihetta, jos ei osaa suhtautua oikein. Mutta silti musta tuntuu, että se on se kauneus, mikä aiheuttaa sen reaktion. Yrittävätkö miehet sitten repiä jotain negatiivista peitelläkseen tunteitaan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:32"]
[/quote]
[/quote]Ai ruotsalaiset naiset haluaa seksiä tynnyrimahaselta suomimieheltä. Olet pahasti harhainen
[/quote]
Eikun suomalaisnaiset haluaa seksiä tynnyrimahaisilta amerikkalaismiehiltä. Siellähän ylipaino on ylivoimaisesti yleisintä.
Yleensä kai kun puhutaan evoluutiosta niin tarkastellaan mennyttä. Jos nyt ollaankin menossa siihen suuntaan, että geeniperimä kaipaa kovasti uudistamista. Ei kai siitä itteensä kannata ottaa. Jos ei jollekin kelpaa, niin etsii uuden.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:43"]
Luin kerran artikkelin amerikkalaisesta deittikulttuurista. Siellä ei tavallinen työssäkäyvä mies oikein kelpaa kenellekään kun naiset odottavat että mies on hirveän menestyvä ja rikas, ainakin isommissa kaupungeissa. Siellä on siis todella paljon paljon tavismiehiä joiden on vaikea löytää naista vaikka olisivat todella kivan näköisiä. Kyllä ne kelpaisivat suominaiselle joka haluaa tienata rahansa itse, eli tänne vaan niin saadaan nirsoileville suomimiehille vähän vastusta-
[/quote]
"...eli tänne vaan niin saadaan nirsoileville suomimiehille vähän vastusta-".
Siis jos on ihan komeahko "tavismies" Jenkkilässä, jolla on siis sellainen "normaali" työ, niin miten tämä mies voi töineen tänne tulla? Amerikkalaisilla veroilla ahkera duunari tienaa enemmän kuin täällä ja täältä edes lähimain yhtä hyväpalkkaisen työn saaminen olisi todella vaikeaa.
Jos haluatte itsellenne tälläisen amerikkalaisen komeahkon "tavismiehen", niin teidän pitää muuttaa Amerikkaan.
Jos miehet haluavat kauniita ja nuoria/nuorekkaita aasialaisvaimoja, niin ne on tuotava tänne ja täällä näiden naisten tulot ovat niin pienet, että ne on käytännössä elätettävä.
41v m
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:30"]
Minulla oli mies, hyvin tavallisen näköinen. Hän piruili minulle painosta (olin normaalipainoinen) vaatteista, mitkä näyttää päälläni hirveiltä yms. Olin se paremman näköinen meistä, sain kuulla siitä muiltakin. Usein miehen kavereilta ja tottahan se oli. Hän saattoi sanoa kavereilleen, että haluisi minun olevan laihempi, isommat tissit ym. Minun kuullen siis. Jätin hänet, pitkään jaksoi yrittää minua takaisin.
[/quote]
Samaa täällä. Kaikista parhainta on, että olen hoikka ja oikeasti nätti. Silti miehet jaksaa kuittailla :D Hakekoot sitten rauhassa ne missinsä, mut eihän ne tosiaan niitä saa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:32"]
[/quote]
[/quote]
Suomalaisnaiset ovat heikkoja flirttailijoita. Osasyy on kulttuurissa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:55"]
Ai, en ole huomannut samaa. Terv. 1274 tinder-matchia.
[/quote]
Juuri näin. Tosiasiassa suomalaiselle miehelle kelpaa oikeastaan kuka tahansa nainen.
Nainen saa hetkessä satoja tai jopa tuhansia kiinnostuneitä miehiä deittipalstoilla.
[/quote]