Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomimiehille ei kelpaa kukaan

Vierailija
20.06.2015 |

Ihmetyttää nää treffipalsta- ja tindermiehet. Itse ovat ihan surkean näköisiä mutta vaativat naiselta ihan mahdottomia. Suomessa kun olen asunut, en ole saanut ikinä saanut juuri mitään vastauksia omaa tasoani olevilta miehiltä (korkeintaan minua 20 vuotta vanhemmilta ukkomiehiltä) ja Tinderissä ei matchaa. Mutta kun asuin USA:ssa jonkun aikaa,  oli kysyntä ihan mahdotonta ja tunsin itseni ihan prinsessaksi. Koko ajan joku kehumassa, pyytämässä treffeille jne. Ja ne miehet olivat todella komeita. Nyt joku tietenkin heittää että pillun perässä kehutaan muissa maissa mutta ei se niin mene. Suominaiset ovat keskimäärin varsin upeita ilmestyksiä ja tavoittelemisen arvoisia kumppaneita...muualla paitsi Suomessa.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama näyttää käyvän suomalaisten miesten suhteen. Suomessa naiset ovat nirppanokkia suomalaisille miehille, mutta kun suomalainen mies menee ulkomaille, niin naiset ovat heti paljon kiinnostuneempia. Ovat ystävällisiä, tulevat avoimesti juttelemaan ja monet ovat kiinnostuineita suomalaisesta miehestä ihan kumppaninakin. Ihan sama, mihin ulkomaille suomalainen mies menee, niin näin käy. Vaikka toiseen Euroopan maahan.

Vierailija
2/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jenkkilässä suuri osa miehistä on vielä sellasia perinteisen komeita; isoja, treenattuja ja miehekkäitä. Suomessa on liikaa treenaamattomia ja luikeroita kaljanlitkijöitä jotka eivät panosta ulkonäköönsä yhtään. Tinder täynnä jotain känniördäyskuvia: joku mauton karvahattu päässä festareilla, kaljamaha esillä, valkoiset käsivarret kaljatölkkiä puristaen. Mutta nekin miehet etsii jotain MissSuomea isoilla tisseillä ja töröhuulilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja sitten kun on se paidaton six pack -kuva niin se on junttia eikä kelpaa. :)

Vierailija
4/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:26"]

Kyllä. Jenkkilässä suuri osa miehistä on vielä sellasia perinteisen komeita; isoja, treenattuja ja miehekkäitä. Suomessa on liikaa treenaamattomia ja luikeroita kaljanlitkijöitä jotka eivät panosta ulkonäköönsä yhtään. Tinder täynnä jotain känniördäyskuvia: joku mauton karvahattu päässä festareilla, kaljamaha esillä, valkoiset käsivarret kaljatölkkiä puristaen. Mutta nekin miehet etsii jotain MissSuomea isoilla tisseillä ja töröhuulilla.

[/quote]

Odotas, kun totuus tästä "treenatusta jenkkilästä" paljastuu sinulle. Vitut siellä mitään treenattu ole. Läskejä ovat.

Vierailija
5/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että tämä "tason" ajatus rajoittaa ajatteluasi toden teolla. Todellisuudessa ihmiset kiinnostuvat sellaisista ihmisistä kuin kiinnostuvat. Mitäpä jos lopettaisit valittamisen ja viestittäisit itse sellaisilla miehille, joita pidät kiinnostavana. Sitten siitä joko tulee jotakin tai ei.

Vierailija
6/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Ja ennen kuin joku polttaa päreensä niin haluan korostaa, että ei varmasti koske kaikkia suomalaisia miehiä ja että Suomesta löytyy monen monta hyvää ja kunnollista miestä myös.

Mutta. Olen asunut pariin otteeseen ulkomailla (Länsi- ja Keski-Euroopassa), ja deittaillut sikäläisiä miehiä. Mätämunia toki mahtui siihenkin joukkoon, mutta suhtautuminen naisten ulkonäköön oli armollisempaa. Ei painostettu silikonien hankintaan, piruiltu painosta (olen normaalipainoinen tavanomaisilla rinnoilla), tai odotettu, että olen laitettuna 24/7. Suomessa ainakin nuorten miesten odotukset ovat usein aivan kohtuuttomia - no, ehkä juuri siksi nämä tapaamani miehet ovat sinkkuja kun ei sitä täydellistä nukkenaista ole löytynyt...

Vierailija
7/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:54"]

Olen huomannut saman. Ja ennen kuin joku polttaa päreensä niin haluan korostaa, että ei varmasti koske kaikkia suomalaisia miehiä ja että Suomesta löytyy monen monta hyvää ja kunnollista miestä myös.

Mutta. Olen asunut pariin otteeseen ulkomailla (Länsi- ja Keski-Euroopassa), ja deittaillut sikäläisiä miehiä. Mätämunia toki mahtui siihenkin joukkoon, mutta suhtautuminen naisten ulkonäköön oli armollisempaa. Ei painostettu silikonien hankintaan, piruiltu painosta (olen normaalipainoinen tavanomaisilla rinnoilla), tai odotettu, että olen laitettuna 24/7. Suomessa ainakin nuorten miesten odotukset ovat usein aivan kohtuuttomia - no, ehkä juuri siksi nämä tapaamani miehet ovat sinkkuja kun ei sitä täydellistä nukkenaista ole löytynyt...

[/quote]Minä olen mieluummin sinkku kuin tapailen naista, jonka ulkonäkö ei miellytä.

Vierailija
8/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "surkean näköiset" miehet eivät osoita sinuun kiinnostusta, se kertoo vain, että oma tasosi on paljon huonompi kuin luulet.

Vierailija
9/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:25"]

Jos "surkean näköiset" miehet eivät osoita sinuun kiinnostusta, se kertoo vain, että oma tasosi on paljon huonompi kuin luulet.

[/quote]

Niin, sitä ihmettelen miksi mun "taso" siellä ulkomailla onkin sittten paljon korkeampi kuin Suomessa...eli järjettömän iso ero. Suomessa on mahdoton löytää ketään vaikka USA:ssa olisin saanut melkein kenet vaan. Ja siis tämä oli vuosi sitten eikä ulkonäössäni ole tapahtunut mitään romahdusta sen jälkeen. AP

Vierailija
10/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se suomalaisnainenkin vähän juronpuoleinen pakkaa olemaan. Ei suomalaiseen kulttuuriin oikein sovi avoin flirttailu ja pussailu puistonpenkillä niin kuin monessa muussa maassa näkee koko ajan. Brittikulttuuri on vähän saman tyylinen ja esim. metrossa ei kukaan katso päin tai puhu toisille.

Onhan niitä harassment-klippejä netissä ja yleensä ovat jotkut ihan muut asialla kuin valkoiset miehet.

I used to date Hispanics but now I prefer consentual

-Amy Schumer.

Vierailija
11/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauniimpi nainen, sitä vähemmän on vientiä täällä. Suomalaiset miehet eivät kestä itseään paremman näköisiä naisia.

Vierailija
12/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kerran artikkelin amerikkalaisesta deittikulttuurista. Siellä ei tavallinen työssäkäyvä mies oikein kelpaa kenellekään kun naiset odottavat että mies on hirveän menestyvä ja rikas, ainakin isommissa kaupungeissa. Siellä on siis todella paljon paljon tavismiehiä joiden on vaikea löytää naista vaikka olisivat todella kivan näköisiä. Kyllä ne kelpaisivat suominaiselle joka haluaa tienata rahansa itse, eli tänne vaan niin saadaan nirsoileville suomimiehille vähän vastusta- 

Vierailija
13/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:34"]

[/quote]

Niin, sitä ihmettelen miksi mun "taso" siellä ulkomailla onkin sittten paljon korkeampi kuin Suomessa...eli järjettömän iso ero. Suomessa on mahdoton löytää ketään vaikka USA:ssa olisin saanut melkein kenet vaan. Ja siis tämä oli vuosi sitten eikä ulkonäössäni ole tapahtunut mitään romahdusta sen jälkeen. AP

[/quote]

Suomalaiset miehet eivät ole yhtä pinnallisia kuin amerikkalaiset.

Vierailija
14/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:34"]

[/quote]

[/quote]

Olet helppo eli avoimen kiinnostunut seksistä, kuten Suomi-naiset usein ovat. Täällä et ole mikään harvinaisuus sen suhteen, joten paremmat vievät kaiken huomion. Mutta jenkkipojalle olet poikkeuksellinen lypsylehmä, jolta seksiä saa sitoumuksetta. Tähän kun vielä yhdistetään varaukseton USA-hurmiosi, jonka vuoksi olet suostuva asioihin, joihin paikalliset eivät, niin kyllä panijoita riittää.

Vierailija
15/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:23"]

[/quote]Minä olen mieluummin sinkku kuin tapailen naista, jonka ulkonäkö ei miellytä.

[/quote]

Toki, ei siinä mitään väärää ole. Mutta mielestäni on vain omituista, että suomalaismiehille ulkonäköni ei tunnu olevan riittävä, mutta länsieurooppalaisille kyllä. Ja en edes ole sinisilmäinen blondi, joten eksotiikan piikkiin tämä ei mene. Ja en siis ole ap, vaan tuo ekan lainauksen kirjoittaja.

Vierailija
16/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, en ole huomannut samaa.

Terv. 1274 tinder-matchia.

Vierailija
17/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:23"]

[/quote]

Toki, ei siinä mitään väärää ole. Mutta mielestäni on vain omituista, että suomalaismiehille ulkonäköni ei tunnu olevan riittävä, mutta länsieurooppalaisille kyllä. Ja en edes ole sinisilmäinen blondi, joten eksotiikan piikkiin tämä ei mene. Ja en siis ole ap, vaan tuo ekan lainauksen kirjoittaja.

[/quote]

Ulkkarin paneminen on miehille perinteinen meriitti ja tavoiteltava kokemus. Ei tässä sen kummemmasta ole kyse.

Vierailija
18/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:18"]

Ihan sama näyttää käyvän suomalaisten miesten suhteen. Suomessa naiset ovat nirppanokkia suomalaisille miehille, mutta kun suomalainen mies menee ulkomaille, niin naiset ovat heti paljon kiinnostuneempia. Ovat ystävällisiä, tulevat avoimesti juttelemaan ja monet ovat kiinnostuineita suomalaisesta miehestä ihan kumppaninakin. Ihan sama, mihin ulkomaille suomalainen mies menee, niin näin käy. Vaikka toiseen Euroopan maahan.

[/quote]Ai missä ulkomailla, Ruotsissa, Norjassa =D

Vierailija
19/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:14"]

Ihmetyttää nää treffipalsta- ja tindermiehet. Itse ovat ihan surkean näköisiä mutta vaativat naiselta ihan mahdottomia. Suomessa kun olen asunut, en ole saanut ikinä saanut juuri mitään vastauksia omaa tasoani olevilta miehiltä (korkeintaan minua 20 vuotta vanhemmilta ukkomiehiltä) ja Tinderissä ei matchaa. Mutta kun asuin USA:ssa jonkun aikaa,  oli kysyntä ihan mahdotonta ja tunsin itseni ihan prinsessaksi. Koko ajan joku kehumassa, pyytämässä treffeille jne. Ja ne miehet olivat todella komeita. Nyt joku tietenkin heittää että pillun perässä kehutaan muissa maissa mutta ei se niin mene. Suominaiset ovat keskimäärin varsin upeita ilmestyksiä ja tavoittelemisen arvoisia kumppaneita...muualla paitsi Suomessa.

[/quote]

Sama juttu jos olet miehenä ulkomailla. Suominaisille et erityisen hot, ulkomaalaisille todella hot.

Vierailija
20/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Sittenhän ne miehet saa helposti paremman =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi