Mä haluan noi juhannusvieraat pois, haluan olla rauhassa!
En edes tiedä lähteekö ne tänään vai ei! Roudasivat karsean hajuisia koiriakin enkä voi sietää koiria.
Erakko
Kommentit (26)
Kutsuivat vähän niin kuin itse itsensä enkä kehdannut sanoa että en halua vieraita
-ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:12"]
En edes tiedä lähteekö ne tänään vai ei! Roudasivat karsean hajuisia koiriakin enkä voi sietää koiria.
Erakko
[/quote]
Ei kun me ollaan ajateltu olla kylässä koko loma.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:24"]Kutsuivat vähän niin kuin itse itsensä enkä kehdannut sanoa että en halua vieraita
-ap
[/quote]
Seuraavalla kerralla osaat ditten sanoa, että tällä kertaa ei valitettavasti sovi. Nyt kärvistelet tämän päivän ja otat tänään puheeksi, että olet itsr lähdössä hiomenna. Jos et kotiin, niin keksi joku muu juttu.
No nyt kerrot heille AV-palstasta ja hehkutat kunnolla ja päästät heidät tutustumaan palstan keskusteluihin. Ehkä hetken päästä ymmärtävät poistua, eikä sinun tarvitse heille suoraan sanoa.
Onko sulla mökkikirja? Vie se heille ja pyydä kirjoittamaan " terveiset, ennenkuin lähdette "
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:33"]
No nyt kerrot heille AV-palstasta ja hehkutat kunnolla ja päästät heidät tutustumaan palstan keskusteluihin. Ehkä hetken päästä ymmärtävät poistua, eikä sinun tarvitse heille suoraan sanoa.
[/quote]
:D Mä uskon ja toivone ttä tajuavat tänään lähteä kunhan tuo toinen selviää krapulastaan. Mä en oikein voi sanoa lähteväni minnekään kun olen itse kotona ja tulivat siis mun luo. Ei olla mökillä tms.
-ap
No keksi joku tuttava, joka on kutsunut sinut tänään iltaa istumaan, mahdollisesti yökyläänkin vähän pidemmän matkan päähän. Kerra perillä sinun pitäisi olla siinä viiden maissa viimeistään ja matkaan kuluu pari tuntia. Luovuutta kehiin nyt!
Teeskentele oksennustautia, ja ripulia.
Mä en päästäisi mitään isoja rakkeja mun kotiin ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:33"]
[/quote]
:D Mä uskon ja toivone ttä tajuavat tänään lähteä kunhan tuo toinen selviää krapulastaan. Mä en oikein voi sanoa lähteväni minnekään kun olen itse kotona ja tulivat siis mun luo. Ei olla mökillä tms.
-ap
[/quote]
Älä vaan missään nimessä anna niiden aloittaa juomista uudestaan. Piilota nyt kaikki viinakset heti! Ja aloita jo nyt puheet siitä, että olet illaksi lähdössä kotoa pois, keksi joku paikka.
Meille ei tule enää mökkiviwraita. Rahaa kului 200-300 €. Jos mies kokkaa ja passaa nuinsitten voi tulla.
Noi ihmiset tekee näitä nökkivierailuja ihan kiusallaan. Meidänki tutuille ilmestyi 7 hlöä. Sellaisia vähemmän fiksuja ryyppääjiä. Olivat sopineet että nyyttikestit, mutta tos näköisesti odottaa että saa kaiken valmiina. Jonkun kuivakakun varmaan toivat ja sehän riittää 7 henkilölle.
AP, minkä hemmetin takia et oo pitäny puoliasi? Ei sun tehtävä ole miellyttää koko maailmaa tai jtn tuttuja ja suostua siihen että sun juhannus menee piloille. Sano että jos ei oo kämppä tyhi ni kutsut poliisit. Ei tuollaisten kanssa tartte olla kaveri.
Sulla on oikeus olla suostumatta tuollaisiin vierailuihin. Nyt toimintaa sen sijaan että valitat täällä, hop! JOs nuo vieraat eivät ole sulle ehdottoman tarpeellisia tms ni paiskaat pellolle, krapulassa tai ei. Oppivathan olemaan tulematta.
Mitä kehtaamista se vaatii, että nyt ei vierailu sovi. En ymmärrä.
Samaistun. Itse olen raskaana ja miehen pari kaveria tuli käymään. Oli siis itselleni ihan ok, että alkoholia ottavat ei siinä mitään, mutta tuo toinen kaveri on ryypännyt nyt kolmatta päivää putkeen ja heti herättyään sihautti kaljan auki.
Juttujen tasot olleet eilisestä asti tyyliä "vittu mä oon kova jätkä ja hakkaan kaikki jotka mulle uhoo!!". Äsken kärähti pinna ihan totaalisesti ja sanoin, että jos tuo ei lähde niin minä lähden. En ihan oikeasti jaksa katsella tuollaista kodissani.
Nyt se ääliö sanoi lähtevänsä, mutta mitään kiirettä ei näytä pitävän. Saa nähdä, lähdenkö sitten itse jos ei tunnin sisään heitä itseään helvettiin täältä.
Tämän tyyppisen pelleilyn takia mökin vuokraaminen eri paikasta vuosittain on kiva ratkaisu. Ei tarvi loisia katsella omilla tiluksilla.
Sano, että sinulla on tänään meno ja lupasit olla kaverisi luona kello 14. Toinen hyvä tekosyy on se, että sinulle tulee tänään kylään vieraita ja pyydät, että lähtisivät sitä ennen.
Jos kerran olet kotona, niin rupeat vaan siivoamaan ja käskyttämään muita, kuka tekee rioan, kuka muuta.. Et anna kenenkään ottaa alkoholia ja kertot lähteväsi johonkin kesätapahtumaan, ystävän luo, ihan mitä vain, minne oikeastikin voisit lähteä. Heti huomenaamulla laitat vieraiden käyttämät lakanat ja pyyhkeet pesukoneeseen.
Jes.. Täällä päästy rasittavasta vieraasta viimein eroon. Voimia ap:lle, heitä vaikka niskapersotteella jos eivät ääliöt muuten tajua.
t. 16
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:03"]Meille ei tule enää mökkiviwraita. Rahaa kului 200-300 €. Jos mies kokkaa ja passaa nuinsitten voi tulla.
Noi ihmiset tekee näitä nökkivierailuja ihan kiusallaan. Meidänki tutuille ilmestyi 7 hlöä. Sellaisia vähemmän fiksuja ryyppääjiä. Olivat sopineet että nyyttikestit, mutta tos näköisesti odottaa että saa kaiken valmiina. Jonkun kuivakakun varmaan toivat ja sehän riittää 7 henkilölle.
[/quote]
Olisit laittanut pöytään vieraiden tuomia nyyttärituomisia
Miksi sinulla on vieraita, tulivatko kutsumatta?