Toka piikki, karmee käsivarsi kipu ja lämpöä
Kommentit (28)
Ei välttämättä
SUurin osa tutuista ei ole saanut mitään oireita, mutta he jotka ovat olleet näitä vähemmän onnekkaita ovat joutuneet kärsimään neljäkin päivää
Kyllä ne piikin minuun tökkäsi, mitä kautta sinulle laittoivat?
Kupliiko grafeenit kovasti jo ihon alla ?
D kirjoitti:
Kannattiko ottaa?
kannatti
Eikö nuo piikkihommat ole narkkareiden heiniä? Miksi ei voi puhua rokottamisesta?
Vierailija kirjoitti:
D kirjoitti:
Kannattiko ottaa?
kannatti
Varmasti uskon joo
Pakkohan se oli, että pääsee etelän lämpöön.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo piikkihommat ole narkkareiden heiniä? Miksi ei voi puhua rokottamisesta?
Melekosta pilikun vääntöä, samahan se on millä termillä sanoo asiat jos kaikki sen ymmärtää?
Tehtiin ihan oma tutkimus. Otanta yli 10 henkilöä. Tupakoitsijoille ei ole tullut oireita muuta kun toisilla kipeytynyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on joo. Orjana on kiva olla.
Kyllö minä ihan omasta tahdosta matkustelen ja naatiskelen elämästä. En oikein hoksaa miten se orja tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D kirjoitti:
Kannattiko ottaa?
kannatti
Varmasti uskon joo
no hyvä. Et ole pässinpää
Karmee käsivarsi ei varmaan johdu piikistä
Mulla kesti 1-2 päivää. Kannattaa ottaa särkylääkettä, niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on joo. Orjana on kiva olla.
Kyllö minä ihan omasta tahdosta matkustelen ja naatiskelen elämästä. En oikein hoksaa miten se orja tähän liittyy?
Minkä hintaisia testejä olet joutunut maksamaa ? Mihin ?
Vierailija kirjoitti:
😂
Jotkut eivät usko hyvällä, paitsi sitten kun myrkkypiikin haittavaikutukset osuvat omalle kohdalle. Itse pidin rokotteita alusta humpuukina, enkä ole niistä yhtään kiinostunut, en ole ottanut yhtään rokotetta yli 25 vuoteen, ja hyvin on mennyt. Niistä saa syöpää ja muuta hauskaa.
Koulutuksesi?
Sun käsivarsi alkaa varmaan mätänemään ja tippuu pois viikon sisällä. Problem solved
NYT VASTA? Missä olet ollut viimeisen vuoden???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Jotkut eivät usko hyvällä, paitsi sitten kun myrkkypiikin haittavaikutukset osuvat omalle kohdalle. Itse pidin rokotteita alusta humpuukina, enkä ole niistä yhtään kiinostunut, en ole ottanut yhtään rokotetta yli 25 vuoteen, ja hyvin on mennyt. Niistä saa syöpää ja muuta hauskaa.
Koulutuksesi?
DI ja FM, tein kaksi tutkintoa.
En osaa sanoa, kun itse olen ihan normaalisti ottanut rokotteen enkä käynyt piikillä.