Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ruma

Vierailija
09.02.2022 |

Masentaa. Viimeisin tapailusuhdekin kariutui siihen, että mies arvosteli ulkonäköäni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi mä oon vielä rumempi

Vierailija
2/12 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi mä oon vielä rumempi

Et takuulla ole.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin olen minäkin, mutta silti nautin elämästä ja olen onnellinen.

Vierailija
4/12 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin olen minäkin, mutta silti nautin elämästä ja olen onnellinen.

Kiva juttu.

- ap

Vierailija
5/12 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin näytän ihan apinalta väsyneeltä mutta ei se haittaa.

Vierailija
6/12 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi ajattelet olevasi ruma? Onko asialle jotain tehtävissä, onko esim. jotain hyvää jota voisi korostaa tai onko ongelma pikemmin huonossa itsetunnossa?

Jos joku munapää arvostelee ulkonäköä, on vika arvostelijassa, ei arvostelun kohteessa. Mitä on tapahtunut käytöstavoille..

Vierailija
7/12 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista löytää saman tasoista seuraa.

Että jos on tyhmä feministi voisi,hommata tyhmän köyhän viherhippimiehen pienellä soija pippelillä.

Vierailija
8/12 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Itsellänikin huomattava epämuodostuma kasvoissa, aina syntymästä asti. Silti oon löytänyt ihmisiä jotka pitää mua kauniina, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.

Hankalampaa se on, mutta ei mahdotonta. Säkin ansaittet rakkautta. Säkin ansaittet kokea olosi kauniiks.

Vierailija
9/12 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi ap tarkoittaa

Vierailija
10/12 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi ajattelet olevasi ruma? Onko asialle jotain tehtävissä, onko esim. jotain hyvää jota voisi korostaa tai onko ongelma pikemmin huonossa itsetunnossa?

Jos joku munapää arvostelee ulkonäköä, on vika arvostelijassa, ei arvostelun kohteessa. Mitä on tapahtunut käytöstavoille..

Mikään kasvoissani ei sovi yhteen. Olen tehnyt ulkonäölleni yhtä sun toista, mutta tarvitsisin plastiikkakirurgiaa näyttääkseni edes normaalilta. Meikki auttaa tilapäisesti (hyvin vähän), mutta parisuhteessahan ei voi olla koko ajan meikit naamalla.

Itsetuntoni on alhaalla, koska ulkonäköäni on pilkattu nuoresta saakka.

- ap

Vierailija
11/12 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa paljon häiritseviä karvoja joka paikassa,todella noloa,ja minulle myös siitä on mainittu,joo käytän sitä flawless karvanpoistoon,siitä taas jää inhottavaa sänkee, niin että minä se apina oon

Vierailija
12/12 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on aidosti ruma, mikään korostaminen tai peittely ei auta. Lopputulos on lähinnä surkean huvittava.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi