Olen löytänyt ratkaisun pitkään mieltäni vaivanneeseen
Pulmaan. Minulla on paljon parisuhteita ja avioliittoja takana ja nykyään elelen sinkkuna. Ongelma on ollut tunteiden tuleminen esiin seksin aikana. Sinkutkin harrastavat seksiä jos ette tienneet. Huomasin sen johtuvan tasan yhdestä asiasta. Suutelemisesta. Konkreettisesti tajusin sen käytyäni maksullilla. Yksi nainen suuteli kiihkeästi seksin aikana ja senkin jälkeen. Huomasin ajattelevani häntä monta päivää. Sitten menin toiselle maksulliselle joka ei suutele asiakkaita. Seksi oli peeushyvää ja oikein kiihottavaa, hyvin kaunisvartaloinen ja mukava. Mutta koska emme suudelleet, lähdettyäni kotiin oli vain hyvä fiilis eikä sen kummempaa. Eli, ratkaisu on. Jos harrastat pelkkää irtoseksiä, pyri välttämään suutelemista ja keskity itse aktiin suusekseineen.
Kommentit (3)
Suutelu on juuri kaikkein ällöttävintä puuhaa. Nopeasti takaapäin ja suihkuun. Muuta ei tarvitä seksissä.
Tuo on varmaan yksi niistä syistä joidenka takia maksulliset harvemmin suutelevat asiakkaitaan. Ei tule tunteita.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Että nimenomaan suutelu on se juttu, mikä tuo tunteita tai tekee asioista intiimimpiä.