Mitä köyhä opiskelija voisi ostaa äitille synttärilahjaksi
Kommentit (15)
Suklaarasia ja joku lehti mistä tykkää.
Anna mielummin joku hieronta tai ikkunanpesu :) Ei maksa mitään !
Tee purkillinen yksisarvisen kakkaa, googlaa ohje.
Joku kirja tai musiikki-CD? Divareistakin voi löytää melkein uudenveroisia kirjoja.
Köyhän opiskelijan äiti tyytyy puhelinsoittoon tai tekstariin ja on oikein onnellinen kun opiskelija muistaa äidin syntymäpäivän.
Terveisin köyhän opiskelijan äiti.
Tai tee itse kylpysuola/jalkakylpysuola? Tarvitset vain karkeaa merisuolaa (jotkut lisää myös epsomsuolaa) ja muutaman tipan vaikka piparmintun eteeristä öljyä (maksaa muutaman euron) ja laita ne tyhjään Piltti-purkkiin tai hillopurkkiin tai mihin vaan lasipurkkiin, mitä kotoa löytyy ja askartele kiva etiketti? Valmiita etikettejä voi kyllä tulostaa netistäkin ja tavallinen tulostepaperikin käy - lisäksi se pysyy lasipurkissa kiinni ihan paperiliimapuikolla. Kannen voi päällystää vaikka vanhasta lakanasta tai verhosta leikatuilla kankaalla tai vaikka paperiservetillä. Itsetehty lahja on ihana saada :)
Mun äitini toivoi hyvää luettavaa, kun minä olin nuori pienituloinen opiskelija, mutta hän vielä kiireinen teinien äiti. Ratkaisuksi tuli kirjasto: Minä kävin lainaamassa äidille hyvää luettavaa ison pinon: Ei maksanut mitään, äiti sai uusia lukuelämyksiä ja kaikki olivat tyytyväisiä:)
Ei välttämättä kelpaisi kaikille äideille, mutta minun äitini tykkäsi ja niin tykkäisin minäkin nyt jo itsekin äitinä.
Ei tartte ostaa mitään lahjaa. Kukkia mä aina ostin. Jos on pikkasen varaa, voit ostaa vaikka konserttilipun.
Kerää hänelle kaunis kukkakimpppu luonnosta. Osta sievä saippua. Leivo jotain, mistä äitisi pitää.
Jos varaa ei tosiaan ole paljon, niin itsetehty esine/kortti, suklaa, leivonnainen tai kukat ovat loistava lahja. Tai pitkä puhelinsoitto, kunnon keskustelu yhdessä. Sellaiset ovat äideille tärkeitä.
Ehdotan että annat äidillesi aikaasi...ainakin itse tykkäisin.
Minä olisin onnellinen, jos köyhä opiskelijalapseni ei tuhlaisi vähiä rahojaan minun lahjaani, vaan olisi säästeliäs. Ilmainen whatsap-puhelu lämmittäisi mieltä.
Anna äidille aikaasi! Tehkää yhdessä vaikka kotona hyvää ruokaa :)
Mikä budjetti?