Tiedättekö ketään ihmistä joka on väkivaltainen, mutta josta ei koskaan uskoisi?
Kommentit (13)
Isäni. Tämä tosin rajoittui niihin vuosiin kun vanhemmillani meni avioliitossa huonosti, ei ole tietääkseni koskenut keneenkään vuosikausiin.
Sitä lajityyppiä ihmisiä on olemassa - ulkopuoliset sanoo, että "ootpa onnekas, kun tuo ihana tyyppi on elämässäsi", mutta suljettujen ovien takana on pimeä puoli valloillaan. Joskus tällaiset pahantekijät jopa ilveilevät, että "kerro vaan muille minusta, eivät kuitenkaan usko". Olen kasvanut sellaisen ihmisen lähellä, mutta onneksi päässyt hänestä kokonaan eroon.
Exästäni ei oikein kukaan tunnu uskovan.
joskus vanhukset saattaa olla muistihäiriössä väkivaltaisia eli vaikka läpsiä siivoojaa tai hoitajaa kasvoille,autistiset saattavat myös yllättäen lyödä. just ilman mitään erikoista tilannetta tai vaikutelmaa.hoitoalal voi tämä yllättää.
Valitettavan moni ihminen, joka juo rähinäviinaa, on selvin päin oikein mukava :-( . En nyt rupea sukuluetteloimaan.
Itseni. Olen kiltti vauvanaama. Se antaa tavallaan myös yllätysedun.
Ihmiset eivät voi uskoa silmiään kun ärsytettynä terhakoidun ja alan pitää puoliani.
Jos minua ei ärsytetä niin vaikutan aivan lapaselta joka ei pysty tekemään pahaa hyttysellekään.
Joo, mun entinen mies. Kun otin eron, tosi moni ihmetteli miten pystyn jättämään niin kohteliaan, hyväkäytöksisen, komean ja muutenkin ihanan miehen. Niinpä niin.
Minä lapsena. Olin ujo ja hiljainen ysintyttö, josta kaikki opettajat pitivät.
Onhan näitä.. nimimerkki isän kädestä saanut.
Itseni