Mies laittoi kaiken kirjaimellisesti puoliksi
Näin sitä erotaan oikein.
Minä ymmärrän miestä. Jos nainen jättää 12 vuoden jälkeen kaverin takia niin minä olisin vaikka polttanut tavarat ennen kuin antanut hänelle mitään.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:44"]
Just ja sen toisen voi tietty omistaa ja sillä ei saa olla omia tunteita/elämää
[/quote]
Kukaan ei ole puhunut omistamisesta. Mutta ihminen joka pettää ei ansaitse mitään sympatiaa tai sääliä.
Miksi edes menet yhteen, saati naimisiin toisen kanssa jos et aioa olla hänen kanssaan koko loppuelämää? Miksi et pysy sinkkuna ja nussi ketä huvittaa?
Ihmisellä pitäisi olla myös sellainen asia kuin moraali. Se käsittää mm. sen että et petä tai et rupea seurustelemaan exäsi kaverin kanssa.
Sinun moraalisi mukaan kenelläkään ei olisi mitään moraalia ja kaikki toimisivat vaan tunteidensa mukaan. Aika hemmetin karmea maailma.
[/quote]
Jos ei osaa päättää ketä rakastaa niin olkoot yksinään. Jättääkö se tuon seuraavankin miehen 12 vuoden jälkeen vai paljon ennen?
Vaikuttaa pikkulapselta joka ei osaa päätää mitä se haluaa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:36"]
Näin sitä erotaan oikein.
Minä ymmärrän miestä. Jos nainen jättää 12 vuoden jälkeen kaverin takia niin minä olisin vaikka polttanut tavarat ennen kuin antanut hänelle mitään.
[/quote]
Aivan oikein. Pitäisi ottaa itsekkin oppia tuosta miehestä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:52"]
[/quote]
Kukaan ei ole puhunut omistamisesta. Mutta ihminen joka pettää ei ansaitse mitään sympatiaa tai sääliä.
Miksi edes menet yhteen, saati naimisiin toisen kanssa jos et aioa olla hänen kanssaan koko loppuelämää? Miksi et pysy sinkkuna ja nussi ketä huvittaa?
Ihmisellä pitäisi olla myös sellainen asia kuin moraali. Se käsittää mm. sen että et petä tai et rupea seurustelemaan exäsi kaverin kanssa.
Sinun moraalisi mukaan kenelläkään ei olisi mitään moraalia ja kaikki toimisivat vaan tunteidensa mukaan. Aika hemmetin karmea maailma.
[/quote]
Ihmisen pitää kyllä ajatella eikä vaan tehdä mitä mieleensä tulee. Ihmisen pitää kantaa vastuu teoistaan ja ajatella muitakin