Mitkä mun polvea vaivaa? Vanhuus alkoi yllättäen yhdestä nivelestä?
Polvi on niin kipeä, etten oikein pääse kävelemään. Kipu alkoi kunnolla heti kotiin päästyäni, käveltyäni 15 min bussipysäkiltä ilman mitään oireita.
Polvelle ei ole tapahtunut mitään, ainoa mikä saattaa liittyä on yli kuukausi sitten puutarhahommissa väärin nostettu painava ruukku jolloin molemmat polvet vähän vinkaisivat.
Sen jälkeen olen kävellyt joka päivä noin tunnin, polvi on ollut vähän arka vain iltaisin duunin jälkeen mutta ei sen ihmeempää.
Tällainen äkillinen nivelkipu liittyy minusta johonkin vammaan, mutta kun kertakaikkisen mitään ei ole tapahtunut. Tavallista elämää arkiliikuntoineen.
Mikä mulla on??? Superinstantreuma, pikasyöpä ja unissakävelyhuippujalkapalloilijan kaksoiselämäura ovat kaiketi mahdollisuuksia... :D
Kommentit (22)
Mikähän mulla on kun juoksulenkistä meni kipeäksi eikä oo parissa viikossa parantunut vaan vieläkin tuntuu?
Mulla olisi ehdotus ap:lle. Käy lääkärissä näyttämässä polveasi ja kerro hänelle sama minkä nyt palstalla kirjoittelit. Lääkäri sitten katsoo polveasi ja mahdollisesti otattaa siitä röntgen-, CT tai magneettikuvat. Niiden perusteella selviää mistä on kysymys.
Palstalla ihmettely ei sinua auta. Mene lääkäriin.