Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä monta VANHAA (35 - ....)

Vierailija
19.06.2015 |

minkä ikäinen oot? oletko jo vanha 35 vuotta täyttänyt ja rupsahtanut vai oletko vielä vetreä alle kolmekymppinen?

hyvät jussit kaikille.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vee tulee täyteen tänä vuonna. 

En pidä itseäni enää nuorena, mutten kyllä vanhakaan vielä ole. 

Kaksi kouluikäistä lasta löytyy. 

Vierailija
42/46 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:07"]

Olen 53, mutta en minä vanha ole.

[/quote]

miksi sinusta tuntuu ettet ole vanha? Lapsia et varmaan enää voi saada ja ne taitaa olla jo maailmalla ja lisää vaivoja on tulossa. ryppyjä alkaa tulla ja väsyttää. miksi kerrot ettet ole vanha?
[/quote]

En ole alkuperäinen 53 v, mutta ryppyjä toki vähän on, väsytä ei, lapsia ei varmaankaan saisi, mutta tuossa tuo 11 v kotona vielä pyörii hyvän matkaa. En tunne itseäni vanhaksi, sama olo kuin silloin, kun numerot oli nurin, eli 35. Jotenkin on aika hupaisaa, että alle 35 v luulevat, että ihminen jotenkin radikaalisti muuttuisi tuossa välissä, jollei ole suuria tragedioita tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karsee fossiili, 42v, rollaattorilla kuljen ja eläke häämöttää.

Haloo!?

Vierailija
44/46 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:41"]Olen 43 v ja kyllä täytyy myöntää, että parhaat päivät on nähty. Vielä kolmekymppisenä miestä kaatu kuin aisaa, mutta nyt ei kukaan katso päällekään, kun olen yli 40 v. Jotkut yrittää todistaa, että vielä ei hätää mitään mutta kyllä miesten katseet kääntyy naisesta poispäin kun neljänkympin rima ylittyy. Kolmekymppisenä olin ollut viidenkymmenen miehen kanssa sängyssä, mutta nyt elän puutteessa.
[/quote]
Parhaat päivät = irtopano?

Vierailija
45/46 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:04"]Onhan meitä aika monta palstalaista täällä viettämässä juhannusta, kun nuoremmat on jussia viettämässä teltoissa, mökeissä, asuntovaunuissa jne. ja miehillä seisoo. Me sen sijaan nyyhkytämme täällä vanhuuttamme ja valitamme, kun emme enää saa. Takana on ajat jolloin jaksoi gangbang partyssakin, mutta nyt saa olla tai oikeammin joutuu olla yksin.
[/quote]
Niin se on ihan nyyh. Minäkin ennen harrastin vain swingers klubeja ja ihmisarvoni oli sen mittainen kuin yhtä aikaa seisovien kyrpien pituus sentteinä.

Vierailija
46/46 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta". pitääkö tuo laulu sinun kohdalla paikkansa? eipä silti, kyllä joskus näkee nelikymppisiäkin jotka on hyvännäköisiä naisia, mutta harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi