Onko täällä monta VANHAA (35 - ....)
minkä ikäinen oot? oletko jo vanha 35 vuotta täyttänyt ja rupsahtanut vai oletko vielä vetreä alle kolmekymppinen?
hyvät jussit kaikille.
Kommentit (46)
52-v. Olen ollut 36-vuotiaasta, jolloin oli vauva.
35 vuotias mutten lainkaan rupsahtanut.
Kas, taidan olla sitten se keski-ikäinen. 42 v. Nainen.
Mies pisti riidaksi juuri sopivasti näin juhannuksen alkajaisiksi (ei, se ei ryyppää, on vaan muuten vaan äkäinen: _erittäin_ rasittavaa) ja minä tollotan täällä ruudun takana.
En oo vanha en. Mutta mies on. Se lähentelee viittäkymppiä. Veikkaisin ihmisten luulevan sitä vähintään 60-vuotiaaksi. Sitä se äkäisyys teettää.
Olen 98 vuotias jääkärin leski. Osallistun etenkin seksikeskusteluihin, koska omaa ukkoa ei enää ole ja jostain pitää iloa saada.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:07"]
Olen 53, mutta en minä vanha ole.
[/quote]
miksi sinusta tuntuu ettet ole vanha? Lapsia et varmaan enää voi saada ja ne taitaa olla jo maailmalla ja lisää vaivoja on tulossa. ryppyjä alkaa tulla ja väsyttää. miksi kerrot ettet ole vanha?
[/quote]
No kun en tunne olevani vanha. Ei tämänikäinen ole vanha. Onhan minulla osa lapsista jo maailmalla, mutta pienin vielä alakoululainen. Pari juonnetta on otsassa. Väsynyt ei erityisemmin ole.
[/quote]
aloitit siis lapsienteon vanhana? Jos alakoululainen on vielä lapsesi niin teitkö sen jonkun vieraan kanssa vai kuinka? Eks yhtään aattele et se ei pärjää jos kupsahdat? Miksi teit vanhana?
[/quote]
En tehnyt, vaan sain valmiina.
[/quote]
oot siis vanhana retkahtanut eronneeseen mieheen jolla lapsi tai lapsia, hyi, hyi. miksi kaikki pyrkii rikkomaan muiden avioliitot?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:05"]minkä ikäinen oot? oletko jo vanha 35 vuotta täyttänyt ja rupsahtanut vai oletko vielä vetreä alle kolmekymppinen?
hyvät jussit kaikille.
[/quote]
Jo jonkun verra yli 40. täällä vuodesta 1996. En koe itseäni mitenkään vanhaksi. En ole kovin erilainen kun olin esim 35vee. Tietty pakollisia juonteita tulee ihoon, kämmenselät ja decolte paljastaa. Ei niille mitään voi tai kannata panikoida. En oo yhtä ehdoton ja jyrkkä kuitenkaan!
Ihmisten pitäisi lopettaa iästä kriiseily; aina sanotte että olen tämän ikäinen mutta en koe olevani vanha, sanotte sen niin kuin kaikki muut näkisi teidän ikäiset vanhoina. Tuskin näkevät joten lopettakaa miettiminen ja nauttikaa elämästä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:05"]minkä ikäinen oot? oletko jo vanha 35 vuotta täyttänyt ja rupsahtanut vai oletko vielä vetreä alle kolmekymppinen?
hyvät jussit kaikille.
[/quote]
Jo jonkun verra yli 40. täällä vuodesta 1996. En koe itseäni mitenkään vanhaksi. En ole kovin erilainen kun olin esim 35vee. Tietty pakollisia juonteita tulee ihoon, kämmenselät ja decolte paljastaa. Ei niille mitään voi tai kannata panikoida. En oo yhtä ehdoton ja jyrkkä kuitenkaan!
[/quote]
Ai kiitti yläpeukusta, tuo piristi! Hyvät illan jatkot sulle
Olen 43 v ja kyllä täytyy myöntää, että parhaat päivät on nähty. Vielä kolmekymppisenä miestä kaatu kuin aisaa, mutta nyt ei kukaan katso päällekään, kun olen yli 40 v. Jotkut yrittää todistaa, että vielä ei hätää mitään mutta kyllä miesten katseet kääntyy naisesta poispäin kun neljänkympin rima ylittyy. Kolmekymppisenä olin ollut viidenkymmenen miehen kanssa sängyssä, mutta nyt elän puutteessa.
43v joka on juuri päässyt siihen halveksittavaan vaiheeseen että lainailee teiniensä vaatteita :D
Kananpersetukka on jo kokeiltu.
Matkalla kohti kukkakaalikampausta sinisin raidoin, likan prätkärotsiin pukeutuneena. :D
Vanheneminen on hauskaa, tuntee olonsa vapaammaksi odotuksista ja normeista etenkin jos pohja on kunnossa, eli on jo arvostusta työelämässä ansioillaan ja säädyllinen pesti. Nyt tuntuu siltä, ettei enää tarvitse vakuuttaa muita jakkupuvuilla ja meikkivoiteilla, vaan voi huvitella ja kokeilla.
Rupsahtaminen on kyllä ikävää, paikat valuvat kohti etelää eikä mikään saa kimmoisuutta palamaan missään osassa vartaloa. Mutta toisaalta, viehättävyyden kanssa näillä asioilla ei ole paljoakaan tekemistä (olin superruma teini noin 15v- asti...) ja ulkonäkö yleensäkään ei ole mitenkään ratkaiseva asia ihmissuhteissa. Fyysisiä vanhuusvaivoja ei toistaiseksi ole.
:)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:07"]
Olen 53, mutta en minä vanha ole.
[/quote]
miksi sinusta tuntuu ettet ole vanha? Lapsia et varmaan enää voi saada ja ne taitaa olla jo maailmalla ja lisää vaivoja on tulossa. ryppyjä alkaa tulla ja väsyttää. miksi kerrot ettet ole vanha?
[/quote]
No kun en tunne olevani vanha. Ei tämänikäinen ole vanha. Onhan minulla osa lapsista jo maailmalla, mutta pienin vielä alakoululainen. Pari juonnetta on otsassa. Väsynyt ei erityisemmin ole.
[/quote]
aloitit siis lapsienteon vanhana? Jos alakoululainen on vielä lapsesi niin teitkö sen jonkun vieraan kanssa vai kuinka? Eks yhtään aattele et se ei pärjää jos kupsahdat? Miksi teit vanhana?
[/quote]
En tehnyt, vaan sain valmiina.
[/quote]
oot siis vanhana retkahtanut eronneeseen mieheen jolla lapsi tai lapsia, hyi, hyi. miksi kaikki pyrkii rikkomaan muiden avioliitot?
[/quote]
Ei, vaan olen adoptoinut nuorimman.
55-v. enkä minäkään koe olevani vanha. Nuorin lapsi on 12-vuotias.
Onhan meitä aika monta palstalaista täällä viettämässä juhannusta, kun nuoremmat on jussia viettämässä teltoissa, mökeissä, asuntovaunuissa jne. ja miehillä seisoo. Me sen sijaan nyyhkytämme täällä vanhuuttamme ja valitamme, kun emme enää saa. Takana on ajat jolloin jaksoi gangbang partyssakin, mutta nyt saa olla tai oikeammin joutuu olla yksin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:05"]minkä ikäinen oot? oletko jo vanha 35 vuotta täyttänyt ja rupsahtanut vai oletko vielä vetreä alle kolmekymppinen?
hyvät jussit kaikille.
[/quote]
39v vanha.
Olen vanha ja rupsahtanut :(
Pahinta tässä on se, että olen mummoäiti eli minulla on pieni lapsi.
Saitteko edes jussina vai olitteko vain täällä kirjoittelemassa vaivoistanne? Paljon tuntuu palstalaisilla vaivoja olevan jo 30 v. ikäisinä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:16"]
Saitteko edes jussina vai olitteko vain täällä kirjoittelemassa vaivoistanne? Paljon tuntuu palstalaisilla vaivoja olevan jo 30 v. ikäisinä.
[/quote] Kolme kertaa. Mulla vaivana liikalihavuus ja sen myötä toinen polvi jo krakaa. T46v.
Minä olen 68-vuotias, enkä koe olevani vanha. Minulla ei ole mitään sairauksia tai vaivoja, enkä käytä mitään lääkkeitä. Ja kuten eräs minua huomattavasti vanhempi sanoi: Minulla on vain yksi ryppy ja istun sen päällä.