Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen suku vaivaa

Oj
09.02.2022 |

Onko siis muilla samaa ongelmaa? Ollaan melkein 10v oltu miehen kanssa yhdessä, ja alusta asti olen tiennyt perheensä asenteista. Nyt kuitenkin taas pinna niin kireällä tän takia. Just siis tuli väittelyä taas rasismista ja tummaihosista. He tosin käyttää edelleen rehdisti n-sanaa.

Mun vanhemmat ja koko suku on kasvattanut mut niin, että kaikki on saman arvosia. Ite oon lapsuuteni asunu kaupungissa, ja koulussa mun luokalla oli paljon eri kansalaisuuksia. Tää puolison suku sen sijaan on kotosin pieneltä paikkakunnalta, joten siellä ei ole totuttu erilaisuuteen etenkään 80-90-luvuilla.

Mua siis ahdistaa, miten voi vielä 2022 olla ihmisiä ketkä mm. väittää että mustilla on pienempi äo, kuin valkoisilla ja että niitä ”ängetään” kaikkialle väkisin. Nää siis kaikki heidän sanomiaan. En edes tiedä mikä mua ahdistaa, mutta jo pelkkä ajatus, että joku ihminen joutuu tällaista paskaa kohtaamaan pelkän ihonvärin vuoksi. Ja ahdistaa, että omassa lähipiirissä on näitä ihmisiä, enkä asialle voi tehdä mitään. Väittely kun ei mihinkään johda, vaikka kuinka argumentoisi.

Meillä ei ole vielä lapsia, mutta tarkoitus on niitä tulevaisuudessa hankkia. Mutta miten ihmeessä voin antaa näiden olla tekemisissä lasten kanssa, ettei saastuta heitä tolla ajattelutavallaan? Näillä sukulaisilla on myös omia lapsia, eikä asiaa paranna se, että ne jatkaa tätä kaavaa vielä omalle jälkikasvulleen. 😢

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita täällä! Tee omat ratkaisusi! Ota vastuu päätöksistäsi äläkä tänne tule valittamaan jos et - aikuinen - onnistu! Mitä me täällä palstalla muka voisimne sinun lapsellisuuteesi? Mene pois!

Vierailija
2/2 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista ei seurustele rumia sanoja käyttävän kanssa, jos se on rasismia, ketä tahansa kohtaan. Tai sitten valittaa miehelle joka kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla