Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihanaa olla neitsyt :-)
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:13"]
Aloittaja on oikeassa siinä mielessä, että seksi ei ole tosiaankaan se elämän tärkein juttu. Seksistä voi aivan hyvin pidättäytyä siihen asti, kunnes on löytänyt kumppanin, jonka kanssa on näkyvissä yhteinen tulevaisuus.
Monet seksikokemukset eri ihmisten kanssa tekevät varmaan olosta aika likaisen, jos asiaa käy pohtimaan.
Olet täysin oikeassa!
[/quote]