Onko mies enää kiinnostunut, kandeeko soittaa?
Olen ollut pyolisen vuotta etäsuhteessa miehen kanssa. Näemme pari krt/kk, mikä on hänelle ok. Itse haluaisin nähdä useammin. Kun näemme, on tosi mukavaa ja tulemme hyvin toimeen. R-sana on sanottu.
Nyt en ole kuullut miehestä yli biikkoon mitään. Hän oli pitkittyneessä vatsataudissa ja sen perään työmatkalla toisella puolella maapalloa. Viimeksi yritti soitella vähän yli viikko sitten, mutta olin jo nukkumasa. Sen jälkeen ei vastaillut, kun puolestani pirauttelin seuraabina päivinä takaisin. Kun kyselin tekstarilla kuulumisia, vastasi lyhyesti että on vielä puolikuntoinen. Tämän jälkeen lähti siis reissuun, josta palasi tänään.
Kannattaako enää yrittää, vai miltä vaikuttaa...? Puhukaa muhun järkeä :)
Kommentit (16)
Ei kannata. En ymmärrä miksi me naiset ei tajuta kun jotain sanotaan meille kissankokoisilla kirjaimilla :) kun mies on aidosti kiinnostunut = ei tarvitse kysellä /ihmetellä. Kun mies ei ole aidosti kiinnostunut = täytyy kysellä /ihmetellä . Seuraava ehdokas ! :)
Anteeksi, että sanon näin ap mutta olen iloinen että on muitakin samassa tilanteessa kuin itse olen. Tapailen miestä, jota on hankala saada puhelimitse kiinni. Viimeksi oli akun loppumisongelmaa ja ties mitä. Kuitenkin hän on kuulemma vakavissaan kanssani ja rakastaa. Mutta eihän tässä mitään järkeä ole.
Mitäs meinaat tehdä? Itse varmaan joudun eroamaan, vaikken tahtoisi.
Ei aikuiset tuolla tavalla lopeta edes etäsuhdetta. Teillä nyt on vaan menny ajoitukset ristiin.
Olet suhteessa, mutta et ole kuullut yli viikkoon mitään..? Vaikuttaa ettei ole kiinnostunut, mutta en mä malttaisi olla jättämättä asiaa tuohon. Kysyisin suoraan, että haluaako nähdä vielä vai ei, ei siinä mitään menetäkään ja ei tarvii sit miettiä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:37"]
Olet suhteessa, mutta et ole kuullut yli viikkoon mitään..? Vaikuttaa ettei ole kiinnostunut, mutta en mä malttaisi olla jättämättä asiaa tuohon. Kysyisin suoraan, että haluaako nähdä vielä vai ei, ei siinä mitään menetäkään ja ei tarvii sit miettiä.
[/quote]
Mutta miten kysyä kun ei saa toista kiinni...?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:39"]
[/quote]
[/quote]
Niin siis ei vastaa?! :O
Ikävä tosiasia on että kun mies on kiinnostunut, se on lähellä. Jollei sitä kiinnosta, sitä ei näy.
nimimerkillä kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ap tässä. soitin viimeks la +su, eikä vastannut kummallakaan kerralla. oli samoihin aikoihin mm. Facebookissa aktiivisena... joo, onhan tää aika selvä kun sen kirjoittaa auki. kummastuttaa vaan ettei voi sanoa suoraan sen sijaan että feidaa mut ulos :/
Ei kannata. Olit hänelle pelkkä pano, kaikki muu on valhetta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ap tässä. soitin viimeks la +su, eikä vastannut kummallakaan kerralla. oli samoihin aikoihin mm. Facebookissa aktiivisena... joo, onhan tää aika selvä kun sen kirjoittaa auki. kummastuttaa vaan ettei voi sanoa suoraan sen sijaan että feidaa mut ulos :/
[/quote]
Lapsellinen on ja törkeä. Anna olla. :/
R-sana? Onko sinut siis Raiskattu?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:26"]
Ei kannata. En ymmärrä miksi me naiset ei tajuta kun jotain sanotaan meille kissankokoisilla kirjaimilla :) kun mies on aidosti kiinnostunut = ei tarvitse kysellä /ihmetellä. Kun mies ei ole aidosti kiinnostunut = täytyy kysellä /ihmetellä . Seuraava ehdokas ! :)
[/quote]
Höpsistä. Miehet ovat oppineet että parisuhdevalta on naisilla, tekevät kuten nainen tahtoo. Mies kyllä kertoo jos ei kiinnosta.
no voisit soittaa ja suoraan kysyä että mikä meininki. sanoa samalla ettei tollai toimita, pitäisi olla pokkaa danoa suoraan jos ei seura enää kiinnosta.
up