Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketoilun aloittaminen

Vierailija
09.02.2022 |

Olen aloittamassa ketoilua tarkoituksena päästä eroon huomattavasta ylipainosta ja liiallisesta herkkujen syönnistä.

Monessa paikassa sanotaan, ettei saa syödä liikaa proteiineja ja kyselisinkin nyt, osaisiko joku sanoa syönkö liikaa.

Olen ottanut suhteella Rasvat 65%, proteiinit 25% ja hiilihydraatit 10%. Alkuun nyt näin, sillä minulta on poistettu sappirakko ja ajattelin aloittaa hiukan runsaammilla hiilareilla.

Tällä hetkellä syön päivässä rasvaa 120-130g, proteiinia n. 80g ja hiilareita 20-40g.

Kuulostaako oikealta?

Ja tosiaan pääasiassa käytössä Lohi, avokadot, oliivit oliiviöljy, kreikkalainen jugurtti, siemenet ja pähkinät sekä munat eli en vielä kauheasti ole ottanut mitään järkkyjä määriä pekonia ja juustoa mukaan, mutta toki käytän juustoa jonkun verran.

En ole kova lihansyöjä, mutta ei joka päivä jaksa syödä lohtakaan. Mikä olisi hyvä vaihtari?

Kiitos jo etukäteen avusta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan täällä ketoile?

Vierailija
2/7 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä kuulostaa.

Ketoiluun eikä muuhunkaan vhh-ruokailuun EI KUULU mitään järkkyjä määriä pekonia, tai yleensä mitään muutakaan överejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvältä kuulostaa.

Ketoiluun eikä muuhunkaan vhh-ruokailuun EI KUULU mitään järkkyjä määriä pekonia, tai yleensä mitään muutakaan överejä.

Kiitos!

Itsekin olen sitä mieltä, mutta ketoiluun hurahtanut anoppini saattaa syödä illalliseksi ½-1 pakettia jauhelihaa juustoraasteella ja minusta se kuulostaa rehellisesti aika inhalta. Aloittaja

Vierailija
4/7 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvältä kuulostaa.

Mikä nyt on järkky määrä ja mikä ei. Tavallisessa pekonipaketissa näyttäisi olevan 170g, eli ei paljon mitään. Itse syön paketin helposti yhdellä aterialla. Tulee järkyttävän kylläiseksi, vaikkei kauheasti olekaan kaloreita.

Ja ketoilussa kyllä voi syödä järkkyjä määriä rasvaa, mutta hiilareiden kanssa ei.

Vierailija
5/7 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvältä kuulostaa.

Mikä nyt on järkky määrä ja mikä ei. Tavallisessa pekonipaketissa näyttäisi olevan 170g, eli ei paljon mitään. Itse syön paketin helposti yhdellä aterialla. Tulee järkyttävän kylläiseksi, vaikkei kauheasti olekaan kaloreita.

Ja ketoilussa kyllä voi syödä järkkyjä määriä rasvaa, mutta hiilareiden kanssa ei.

Oli miten oli, mutta päivittäisessä käytössä ei varmaan kannata syödä pakettia pekonia. Rasvaa Joo, mitta ei sitä parasta mahdollista todellakaan.

Vierailija
6/7 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ite ketoilin aikoinaan niin että ns lautasmalli ja siitä vaan hiilarin osuus korvattu kasviksilla. Ei tarvi mitään överimääriä mitään. Vaikka hyvin helposti se hiilari tulee korvattua lihalla..

Vierailija
7/7 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki suuvettä ja purkkaa

ja jos olet nainen niin ota selvää miten vältyt kuukautiskierron häiriöiltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän