Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paino ei putoa?

Vierailija
19.06.2015 |

En käsitä. Olen jättänyt herkut pois, syön terveellisesti ja olen alkanut liikkumaan enemmän. Viime kesänä painoin 52 kiloa ja olin talven aikana lihonut yli 10 kg

Peilissä näyttää paino tippuneen, mutta vaaka näyttää koko ajan vain isompia lukemia. Tänäänkin olin liikuntarääkin jälkeen 0,7kg PAINAVAMPI. Mitä hittoa. 

Naamani on edelleen jotenkin hirveän läskin näköinen :( Miten saisin ylimääräisen pois naamasta, vai saako sitä enää mitenkään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 162 cm pitkä ja painan nyt melkein 64 kiloa. En nyt miltään kammottavalta sotanorsulta näytä, mutta haluaisin silti palata tuohon 52 kiloon. Lopetin e-pillerit muutama kuukausi sitten, koska ne tekivät mielialoistani ihan jäkyttävää vuoristorataa + aiheuttivat kausittaista masennusta.

Vierailija
2/6 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt? Viljat turvottaa aika paljon. Koita syödä mahdollisimman paljon esim. kala- ja kanaruokia. Juo paljon vettä. Kannattaa kantaa vesipulloa mukana kaikkialle. 

Eikös se ole tärkeintä että peilissä näkyy muutos. Jos olet aiemmin ollut vaikkapa muodoton rimpula ja nyt rasvaa on kerääntynyt rintoihin/takamukseen? Monella rinnat kasvavat lihomisen yhteydessä aika paljon ja mieti hetki paljon niistäkin tulee ylimääräisiä kiloja. Ja lihakset toki painaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet? Mulle ainakin 52kg on just sopiva paino ja pituutta mulla on 168cm.

Vierailija
4/6 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt? Liikunta turvottaa.

Vierailija
5/6 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on tullut lihaksia. Liikunta lisää nesteen kertymistä kroppaan, joten älä punnaa ittees rääkin jälkeen. Mittanauha on hyvä kaveri. Aika usein se paino vaihtelee myös kk-kierron eri vaiheissa, ollen alimmillaan menkkojen jälkeen ja korkeimmillaan just ennen.

Vaa'alle aamuisin vain. Muista että  esim leipä imee itseensä nestettä painonsa verran eli turvottaa. Lihakset on jees koska lisäävät energian kulutusta.  Anna itselles aikaa. Ne 10kg eivät tulleet viikossa joten ne eivät lähde viikossa.

Vierailija
6/6 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö e-pillereitä? Mulla ainakin ne on aiheuttanut tuota painon jatkuvaa nousua liikunnasta ja terveellisestä ruokavaliosta huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän