Juhannus yksin
Mitä tehdä yksin juhannuksena? Mies jätti keskiviikkona.
Kommentit (27)
Mulla jo 8. juhannus yksin. Lapset kyllä ovat kotona. T. N36
Yksin tääläkin..
maannu sängyssä, kattonut telkkua, keittiössä tonkka viiniä jota litkin ..
ulkona näyttäis paistavan aurinko, mut niin suru sydämessä ettei innosta..
Ikävä miestä joka jätti.. Paha olla.
Etkö oo töissä? Raukka, mä onneksi oon. :) ei tarvii olla yksin.
Mä oon aina ollut juhannukset yksin. Ei ole varaa mökkiin joten en koskaan elämässäni tule kokemaan sitä mökkijuhannusta saunoineen mikä on niin suomalaista ja ihanaa ja jota kaikki hehkuttaa. Kaupungissa vietän yksin juhannusta taas kerran. Kiitos ns. ystäville että taas jätitte kutsumatta.
AI, mulla toka juhannus yksin mutta ei ne lopulta miehen kanssa niin hirveesti kummoisempia olleet viikkoina vuosina. Vikaa juhannusta ennen riideltiin lähdetäänkö mökille vai ei, saanko ostaa jotain juhannusrokia, menikö niihin liikaa rahaa... Parempi näin vaikka parisuhteen ja perheen haluaisinkin.
N 35v
Makoilen sohvalla, palstailen ja välillä vilkaisen telkkua. Mies on kotonaan lastensa kanssa kuten myös kaikkina muinakin juhlapyhinä. Tylsää on, mutta huomenna sentään nähdään.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:16"]
Mitä tehdä yksin juhannuksena? Mies jätti keskiviikkona.
[/quote]
Sama tilanne, jätti eilen!
Meni puihin kaikki suunnitelmat siis... Ei auta kuin lenkille ja koota itsensä! Olen sellainen ihminen, että en rupea sääliä kerjäämään. En soittele kellekään, enkä häiritse.
Luonteeni laadun takia ei ole varsinaisia ystäviä. En anna itsestäni mitään! Tiedostan sen kyllä hyvin.