Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ja harmaat hiukset, mielipiteitä?

Vierailija
09.02.2022 |

Olen 45 v. ja hiukseni ovat hopean harmaat, on siis oma luonnon harmaannuttama. Hiukset noin lapaluihin asti. Sellaset vähän ohuemmat, kuten joillakin, eli ei mitkään upean paksut hiukset.

Moni on ihmetellyt kontrastia ns. nuoret kasvot (ei mummon) ja harmaat hiukset.

Onko ihan typerää olla harmaa jo tässä iässä? En oikein haluaisi värjätä kun kierrettä en jaksa. Mutta en haluaisi vielä ikälopultakaan näyttää.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas leikkaus vain hiuksiin; minusta on turha värjätä. Oma väri on kuitenkin paras.

Vierailija
2/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne vanhentaa ihan jokaista mutta voi näyttää kauniiltakin jos värisävy sopii kasvoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaan luonnollinen sävy on parempi kuin itse vedetty tasalaatuinen markettiväri.

En ymmärrä mikä maantiensävy ja harmaa -hysteria naisilla on.

M41

Vierailija
4/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas leikkaus vain hiuksiin; minusta on turha värjätä. Oma väri on kuitenkin paras.

Äh, mikä on nuorekas leikkaus? Olisiko ehdotusta mallista?

Ap

Vierailija
5/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä harmaana jos itse niissä viihdyt. Itse lopetin hiusteni värjäämisen noin viisi vuotta sitten alle viiskymppisenä. Vähät välitän muiden mielipiteistä. Halusin lopettaa värjäyskierteen ja niiden myrkkyjen käytön. Mulla sellainen aika sekavan harmaa tukka nyt, oikeastaan odotan että se harmaantuisi vielä lisää. Onko se niin tärkeää näyttää nuorekkaalta että sen takia viitsii käyttää hiusvärejä yhä tiuhempaan tahtiin? Mielestäni ei.

Vierailija
6/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemikko Outi Heiskasella oli harmaat hiukset jo kolmikymppisenä. Samoin Pirkko Liinamaa harmaantui nuorena. Liinamaan tukan kampaaja stailasi siniseksi ja sininukkaisena hänet muistetaan. Jos pitäisi valita harmaiden hiuksien ja ankkahuulien välillä valitsisin harmaat hiukset.

Vierailija
7/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä. Värjääminen ei nuorenna. Vaikka moni näyttää niin uskovan.

Vierailija
8/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät harmaat hiukset on kauniit. Maailmalla on buumikin ko. tyylistä. Enemmän saattaisi vanhentaa jos tukka on lyhyt polkka.

Ota hiusten sävy huomioon pukeutumisessasi ja meikissä. Sinertävä sävy sopii yleensä siihen hyvin riippuen tietysti omasta ihon väristä.

Missään tapauksessa en menisi värjäämään. Harmaata on niin monen sävyistä aina likaisen harmaasta hopean hohtoiseen tai lumivalkoiseen.

t. toinen "harmaa tukka" jolla on nuorekkaat kasvot

Vierailija
9/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat eivä vanhenna, mutta värjääminen nuorentaa. Suurin osa kun värjää, niin sitten luonnolliset näyttävät vanhoilta. Ei kai tuolla väliä ole muuten kuin parisuhdemarkkinalla.

Vierailija
10/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni harmaat hiukset on kauniit! Eikä se harmaa väri vanhenna, enemmän vanhentaa ylipaino ja esim vuosikymmenien tupakoinnin aiheuttamat vauriot ihossa!

M43

Vierailija
11/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia jotka kysyvät täällä neuvoa siihen, että millainen saan olla. Missä on oma päättelykyky elää ja olla sellainen kun itse haluaa? Et sinä elä niitä vastaantulijoita varten, vaan itseäsi varten. Ja kysy kampaajalta sitä leikkausta niihin hiuksiin, hän näkee sinut, me emme.

Vierailija
12/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viisikymppinen ja pikkuhiljaa harmaantumassa, en värjännyt hiuksia varmaan 15 vuotten mutta nyt olen alkanut ottaa pari kertaa vuodessa raitoja jotka peittävät osan harmaista, teen näin ihan itseäni varten saadakseni pehmeän laskun harmaantumiseen. Olen aika tumma joten harmaat loistavat kuin majakat myrskyssä 

Vierailija
13/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muisto mieleen... Lasteni päiväkodinjohtaja oli tyylikäs lady, jolla oli pitkät harmaat hiukset. Minä mokoma laitoin pk:n Halloween-juhlaan noitahatun, johon oli liitetty noidan tukka: pitkä ja harmaa. Paikan päällä hävetti tämä tahaton rinnastus - voi toki olla, ettei johtajatar kiinnittänyt huomiota asiaan, mutta pelkään että toisin kävi.

Vierailija
14/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerroksittain leikattu pitkä polkka, mikä tuo hiuksiisi volyymiä.

En ehdota lyhyttä/lyhyehköä, kunnet varmaan halua pätkäistä pitkiä hiuksiasi.

Vierailija
15/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen kyllä eri mieltä tuosta kerroksellisuuden nuorekkuudesta. Jos on perisuomalainen ohut hiuslaatu tai hiuksia on suht' vähän, niin tasainen leikkaus on parempi. Pituutta voi tietysti miettiä, esim. jos lapaluihin asti ylettyvä tukka on alhaalta jo vähän liru, niin sitten lyhentää puolipitkäksi, vaikka vähän alle hartiamitan.

Vierailija
16/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap sanoi että hänen hiuksensa eivät ole paksut. Eli kannattaa tehdä kerrostus maltilla, ettei hiukset ohenee liikaa.

Vierailija
17/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kemikaaleilla (vetyperoksidi ym) lätraaminen on paljon "pahempi", kuin terveellinen luonnollinen päänahka ja hiukset. Ihmisen chakroille ja aurakentälle parempi myös. 

Vierailija
18/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne harmaat hiuksetkin voi vetää ponnarille, ei niihin mitään nuorentavaa leikkausta erikseen tarvita.

Vierailija
19/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo harmaantuminen on kyllä jännä juttu. Olen itse 65 v ja harmaita on viel niin vähän, etteivät erotu keski/vaaleanruskeasta tukkamassasta. Ehkä tuovat elävyyttä ja struktuuria, kun muutenkaqn hiukset eivät ole tasaväriset. En värjää, mutta joskus laitan 1 asteen vaalentavaa suihketta osaan hiuksista. Näin saan luonnollisen näköiset "kevytraidat".

Vierailija
20/43 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kaisa Mäkäräisellä on harmaat hiukset kisastudiossa, jos väri olisi jotenkin ei-haluttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä