USKOVAISET! Kertokaa mielipiteenne.
Uskovaiset, kertokaa mielipiteenne näistä sanoituksista! Loukkaako ne teitä? Jotkut kristityt ulkomailla eivät anna lastensa kuunnella bvb:n biisejä, vaikka bvb ei ole saatanallinen bändi.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:31"]Mä voin antaa mielipiteeni, mut en ala kyllä kuuntelemaan noita. Sanat tekstinä kiitos? Mä oon tässä ihmetellyt, miten jotkut jaksaa kuunnella maallista musiikkia aina... Ei mitään sanomaa. Muuten, on gospeliakin hieman rokahtavampana. Ihan suomeksikin, Tera, Terapia, The Rain, HB... [/quote] Noissa biiseissä on nimeenoman sanoma. Laitan kohta sanat. Ap
[/quote]No en kyllä ihan käsitä mikä tossa on vikana, melkeen pitää laittaa kuunteluun... :D Toki jos laitat lisää kappaleen sanotuksia, olisi syytä laittaa rivinvaihdot paikoilleen. Olisi miellyttävämpää lukea.
[/quote]
Kristityt ulkomailla sanoo että bvb heittää herjaa jumalasta. Tavallaan totta, tavallaan ei. Puhelimella en saa tekstin jakoa.
Ap
Selkeästi heittävät herjaa jumalasta. Tuossa God Bless You kappaleessa varsinkin. En antaisi lasteni kuunnella.
T.uskis
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:31"]Mä voin antaa mielipiteeni, mut en ala kyllä kuuntelemaan noita. Sanat tekstinä kiitos? Mä oon tässä ihmetellyt, miten jotkut jaksaa kuunnella maallista musiikkia aina... Ei mitään sanomaa. Muuten, on gospeliakin hieman rokahtavampana. Ihan suomeksikin, Tera, Terapia, The Rain, HB... [/quote] Noissa biiseissä on nimeenoman sanoma. Laitan kohta sanat. Ap
[/quote]No en kyllä ihan käsitä mikä tossa on vikana, melkeen pitää laittaa kuunteluun... :D Toki jos laitat lisää kappaleen sanotuksia, olisi syytä laittaa rivinvaihdot paikoilleen. Olisi miellyttävämpää lukea.
[/quote]
Ai et tajua?! Nuo sanathan herjaa jumalaa koko ajan.
No minun mielipiteeni uskovaisena on, että musiikilla on paljonkin vaikutusta siihen henkeen mitä me voidaan ihmisinä tuntea. Ei ole väärin kuunnella muutakin musiikkia kuin hengellistä, mutta sen kuunneltavan musiikin pitäisi olla sellaista ettei se vie Jumalasta poispäin. En nyt jaksanut kovin kauaa tuota musiikkia kuunnella kun en tykkää sen tyylisestä musiikista, mutta ei ollut ainakaan mun korvaan mitään kovin kaunista. Sehän ei vielä välttämättä tarkoita että olisi hengellisyyttä poisvievää, mutta kyllä tuo ainakin siinä rajalla on.
En anna lasteni kuunnella musiikkia jossa kiroillaan, pilkataan Jumalaa, ihannoidaan saatanaa, väkivaltaa tai muuta moraalittomuutta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:03"]No minun mielipiteeni uskovaisena on, että musiikilla on paljonkin vaikutusta siihen henkeen mitä me voidaan ihmisinä tuntea. Ei ole väärin kuunnella muutakin musiikkia kuin hengellistä, mutta sen kuunneltavan musiikin pitäisi olla sellaista ettei se vie Jumalasta poispäin. En nyt jaksanut kovin kauaa tuota musiikkia kuunnella kun en tykkää sen tyylisestä musiikista, mutta ei ollut ainakaan mun korvaan mitään kovin kaunista. Sehän ei vielä välttämättä tarkoita että olisi hengellisyyttä poisvievää, mutta kyllä tuo ainakin siinä rajalla on.
En anna lasteni kuunnella musiikkia jossa kiroillaan, pilkataan Jumalaa, ihannoidaan saatanaa, väkivaltaa tai muuta moraalittomuutta.
[/quote]
Bvb ei palvo mitään, mutta sanoitukset kyseenalaistaa _kaikki_ uskonnot. Bvb:n laulaja Andy Biersack on sanonut että uskonnot rajoittaa ihmisiä, jonka takia hän ei kunnioita uskontoja mutta ei halveksu niitä. Andy sanoo että vaikeina aikoina se voima löytyy omasta itsestä, eikä kenestäkään muusta. Bvb kannattaa ideaa, että kaikki saavat olla omia itsejään ja mikään ei saisi rajoittaa sitä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:32"]