Taas TAPPAJA KOIRAN hyökkäys, 80v vanhus uhrina.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061919894041_uu.shtml
Koirien omistamiseen pitäisi olla lupa ja tappaja-rodut kiellettävä kokonaan. Ei tämä meno voi jatkua. Koira piikille.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:45"]Tätä on vaikea kommentoida, kun ei ole nähnyt tilannetta. Ei voi tietää, onko vanhus itse omalla toiminnallaan vaikuttanut koiran toimintaan. Mutta omistaja on aina vastuussa koirastaan, vaikka olisi itse kaupassa. Siksipä en jätä omiani kaupan eteen. Nämä ovat koulutettuja ja hyväluonteisia, mutta jos ohikulkija jotenkin satuttaa, en voi olla varma, etteivät nappaisi kiinni.
[/quote]
Sinähän se varsin välkky olet.
[/quote]
Perustele toki noin välkky kannanotto.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:38"]http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061919894041_uu.shtml
Koirien omistamiseen pitäisi olla lupa ja tappaja-rodut kiellettävä kokonaan. Ei tämä meno voi jatkua. Koira piikille.
[/quote]
Koira tapettava. Pitää selvittää myös pesueen muut koirat ja tappaa nekin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:45"]Tätä on vaikea kommentoida, kun ei ole nähnyt tilannetta. Ei voi tietää, onko vanhus itse omalla toiminnallaan vaikuttanut koiran toimintaan. Mutta omistaja on aina vastuussa koirastaan, vaikka olisi itse kaupassa. Siksipä en jätä omiani kaupan eteen. Nämä ovat koulutettuja ja hyväluonteisia, mutta jos ohikulkija jotenkin satuttaa, en voi olla varma, etteivät nappaisi kiinni.
[/quote][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:45"]Tätä on vaikea kommentoida, kun ei ole nähnyt tilannetta. Ei voi tietää, onko vanhus itse omalla toiminnallaan vaikuttanut koiran toimintaan. Mutta omistaja on aina vastuussa koirastaan, vaikka olisi itse kaupassa. Siksipä en jätä omiani kaupan eteen. Nämä ovat koulutettuja ja hyväluonteisia, mutta jos ohikulkija jotenkin satuttaa, en voi olla varma, etteivät nappaisi kiinni.
[/quote]
Oletteko te ihan hulluja. Varmaankin se tuollainen lähes 100v vanhus nyt tekisi jotain pahaa kenellekään.
Lääkitys!
[/quote]
Sanoin, että ei voi tietää tilannetta, kun ei ole nähnyt. Viime viikolla juuri ratikkaan koiran kanssa noustessa ikivanha pappa yritti kepillä lyödä koiraa. Nappasin kepistä kiinni, mutta annoin sen sitten papalle takaisin. Ei terve koira hyökkää ilman aihetta. Ehkä se on sairas. Ei voi tietää.
[/quote]
Vielä kepukkarosvo!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:45"]Tätä on vaikea kommentoida, kun ei ole nähnyt tilannetta. Ei voi tietää, onko vanhus itse omalla toiminnallaan vaikuttanut koiran toimintaan. Mutta omistaja on aina vastuussa koirastaan, vaikka olisi itse kaupassa. Siksipä en jätä omiani kaupan eteen. Nämä ovat koulutettuja ja hyväluonteisia, mutta jos ohikulkija jotenkin satuttaa, en voi olla varma, etteivät nappaisi kiinni.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eiköhän se täällä ole jo tullut.
Ai niin mut sähän et ollutkaan välkky. Hmmmm...
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:45"]Tätä on vaikea kommentoida, kun ei ole nähnyt tilannetta. Ei voi tietää, onko vanhus itse omalla toiminnallaan vaikuttanut koiran toimintaan. Mutta omistaja on aina vastuussa koirastaan, vaikka olisi itse kaupassa. Siksipä en jätä omiani kaupan eteen. Nämä ovat koulutettuja ja hyväluonteisia, mutta jos ohikulkija jotenkin satuttaa, en voi olla varma, etteivät nappaisi kiinni. [/quote][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:45"]Tätä on vaikea kommentoida, kun ei ole nähnyt tilannetta. Ei voi tietää, onko vanhus itse omalla toiminnallaan vaikuttanut koiran toimintaan. Mutta omistaja on aina vastuussa koirastaan, vaikka olisi itse kaupassa. Siksipä en jätä omiani kaupan eteen. Nämä ovat koulutettuja ja hyväluonteisia, mutta jos ohikulkija jotenkin satuttaa, en voi olla varma, etteivät nappaisi kiinni. [/quote] Oletteko te ihan hulluja. Varmaankin se tuollainen lähes 100v vanhus nyt tekisi jotain pahaa kenellekään. Lääkitys! [/quote] Sanoin, että ei voi tietää tilannetta, kun ei ole nähnyt. Viime viikolla juuri ratikkaan koiran kanssa noustessa ikivanha pappa yritti kepillä lyödä koiraa. Nappasin kepistä kiinni, mutta annoin sen sitten papalle takaisin. Ei terve koira hyökkää ilman aihetta. Ehkä se on sairas. Ei voi tietää. [/quote] Harvemmin tuollaiset toinen jalka haudassa -vanhukset kykenee yhtään mihinkään! Joten...
[/quote]
No niinpä ja varsinkin, kun koira oli riuhtaissut itsensä irti ja hyökännyt takaa päin.
No ehkä koiran omistaja kannattaa vanhusten eutanasiaa ja on opettanut koiralleen, että tätä kautta luonnollista poistumaa voidaan lisätä
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:16"]Kannatan vahvasti sitä, ettei Suomessa pidettäisi koiria, jotka ovat epävakaita ja käyvät varoittamatta ihmisen kimppuun.
Eihän tuossa sanottu koiran rotua. Mua on purrut villakoira ja chihu. Kielletäänkö nekin?
[/quote]
Paremminkin koiranajokortti olisi paikallaan.
Sairas omistaja (kuten moni täällä) --> sairas koira.
[/quote]
Höpönlöpön. Käyppä tustumassa esim. belkkareiden omistajien suojelutreeneihin. Kysy siellä huviksesi omistajalta mitä mieltä he ovat koirasta, joka puree ihmistä. He pääsisivät koira-ajokortista läpi heittämällä, mutta vastaavat, että "omistajan vika".
Eli noissa piireissä ajatelaan, että omistajan on hallittava koiransa 24/7. Kaupunkialueella kuitenkin tiet vilisee muita ihmisiä ja koiria ja voi tulla yllättäviä tilanteita.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:45"]Tätä on vaikea kommentoida, kun ei ole nähnyt tilannetta. Ei voi tietää, onko vanhus itse omalla toiminnallaan vaikuttanut koiran toimintaan. Mutta omistaja on aina vastuussa koirastaan, vaikka olisi itse kaupassa. Siksipä en jätä omiani kaupan eteen. Nämä ovat koulutettuja ja hyväluonteisia, mutta jos ohikulkija jotenkin satuttaa, en voi olla varma, etteivät nappaisi kiinni.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eiköhän se täällä ole jo tullut.
Ai niin mut sähän et ollutkaan välkky. Hmmmm...
[/quote]
Niin, en nyt ymmärrä. Teenkö väärin, kun en jätä koiriani kaupan eteen? Vai onko väärin se tosiasia, että terve koira ei provosoimatta pure? Sinä et ota nyt kantaa lainkaan, ja pilkkasikaan ei osu. Kuka tässä ei ole välkky?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:47"]Pitäisikö kaikki tappajaihmiset lopettaa kun koiratkin kerran. Ehkä se mummo ärsytti koiraa esimerkiksi tuijotti.
[/quote]
Saa koiraa toki katsoa. Mutta entä jos vaikka vieras lapsi vetää hännästä? Omistajan vika, jos koira näykkäisee. Eihän tuo ihan oikein mene, mutta kun asia näin on, en jätä kaupan eteen koiria yksin.
[/quote]
Jos mun koiraa jonkun räkänokkakakara vetäisi hännästä niin sen naama saisi mun puolesta näyttää samalta kun tänne linkitetyn koiran :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:16"]Kannatan vahvasti sitä, ettei Suomessa pidettäisi koiria, jotka ovat epävakaita ja käyvät varoittamatta ihmisen kimppuun.
Eihän tuossa sanottu koiran rotua. Mua on purrut villakoira ja chihu. Kielletäänkö nekin?
[/quote]
Paremminkin koiranajokortti olisi paikallaan.
Sairas omistaja (kuten moni täällä) --> sairas koira.
[/quote]
Höpönlöpön. Käyppä tustumassa esim. belkkareiden omistajien suojelutreeneihin. Kysy siellä huviksesi omistajalta mitä mieltä he ovat koirasta, joka puree ihmistä. He pääsisivät koira-ajokortista läpi heittämällä, mutta vastaavat, että "omistajan vika".
Eli noissa piireissä ajatelaan, että omistajan on hallittava koiransa 24/7. Kaupunkialueella kuitenkin tiet vilisee muita ihmisiä ja koiria ja voi tulla yllättäviä tilanteita.
[/quote]
Ei kai sitä koiranajokorttia kysymyksillä toutettaisiinkaan pelkästään vaan pstkologisilla yms. testeillä. Siinä ei noin vaan huijatakaan.
KOIRAVERO TAKAISIN! Ainoa ratkaisu tähän kasvavaan koiraongelmaan, ja siihen että kuka tahansa pystyy sellaisen ottamaan kun ei tartte veroja maksaa.
mummo ärsytti koiraa?
tuijotti?
voi vittu teidän kerallanne
noita koirarotuja käytetään tiettyihin tarkoituksiin
Meilläkin rapussa asuu iso koira, joka vetää ohikulkijoita kohti, haukkuu ja murisee. Kerran ahdisti minut ja mieheni rappukäytävässä seinää vasten. Tulisi varmasti pahaa jälkeä, jos pääsisi kiinni. Omistajalla tuntuu olevan hankaluuksia pidellä koiraa, kun koira vetää täysin voimin. Kauhulla odotan, kun lapsi kasvaa ja jos sattuvat törmäämään koiran kanssa rapussa, vaikka olenhan minä siinä mukana, mutta silti.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:45"]Tätä on vaikea kommentoida, kun ei ole nähnyt tilannetta. Ei voi tietää, onko vanhus itse omalla toiminnallaan vaikuttanut koiran toimintaan. Mutta omistaja on aina vastuussa koirastaan, vaikka olisi itse kaupassa. Siksipä en jätä omiani kaupan eteen. Nämä ovat koulutettuja ja hyväluonteisia, mutta jos ohikulkija jotenkin satuttaa, en voi olla varma, etteivät nappaisi kiinni.
[/quote][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:45"]Tätä on vaikea kommentoida, kun ei ole nähnyt tilannetta. Ei voi tietää, onko vanhus itse omalla toiminnallaan vaikuttanut koiran toimintaan. Mutta omistaja on aina vastuussa koirastaan, vaikka olisi itse kaupassa. Siksipä en jätä omiani kaupan eteen. Nämä ovat koulutettuja ja hyväluonteisia, mutta jos ohikulkija jotenkin satuttaa, en voi olla varma, etteivät nappaisi kiinni.
[/quote]
Oletteko te ihan hulluja. Varmaankin se tuollainen lähes 100v vanhus nyt tekisi jotain pahaa kenellekään.
Lääkitys!
[/quote]
Sanoin, että ei voi tietää tilannetta, kun ei ole nähnyt. Viime viikolla juuri ratikkaan koiran kanssa noustessa ikivanha pappa yritti kepillä lyödä koiraa. Nappasin kepistä kiinni, mutta annoin sen sitten papalle takaisin. Ei terve koira hyökkää ilman aihetta. Ehkä se on sairas. Ei voi tietää.
[/quote]
Harvemmin tuollaiset toinen jalka haudassa -vanhukset kykenee yhtään mihinkään! Joten...