Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö kerrossängyt aikuisen nukkua

Vierailija
09.02.2022 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Rytisee, katkeaa laudat ja tippuu alas.

Vierailija
2/8 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kestää, jos on kunnollinen. Yleensä niissä on painoraja, eli älä mitään lasten kerrossänkyä hanki, vaan sellainen tukeva.

Vierailija
4/8 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niissä Ikean kamoissa on 100kg paino raja, mutta onhan noita tukevampiakin.

Vierailija
5/8 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin aikoinaan lapsille todella tukevan kerrossängyn. Siinä pystyy nukkumaan yli 80-kiloinen aikuinen eikä sänky natise asentoa vaihtaessa.

Vierailija
6/8 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kestää. Meinaatko että se kestää jotenkin huonommin painoa, jos siinä on metrin korkeammat jalat kuin normisängyssä? Samalla tavalla huvitti erää sukulaisen toteamus, ettei uskaltaisi asua 8. kerroksessa, jos sieltä sattuisi putoamaan. Miksi ihmeessä 8. kerroksesta putoaisi helpommin kuin 3. kerroksesta, eihän nyt olla missään Venäjällä, jossa "tipahdellaan" ikkunoista joka viikko...

Vierailija
7/8 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat vahvemmat aluslaudat, niin kestää vaikka useammankin. Kyllä sen rakenteen itsessään pitäisi kantaa ehkä jopa pienen auton painon.

Vierailija
8/8 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lukiolaisena parvi ja mä vihasin sitä rakkinetta yli kaiken. Se vaappui ja hoippui kaiken aikaa. Unissani, kun käänsin kylkeä, niin heräsin jälkiaaltoon jossain vaiheessa... Pitkään kiristelin ruuveja joka päivä, sitten hoksasin virittää muutaman tukilaudan, että vähän hillitsi menoa.

Kunnes tajusin romuttaa koko paskan ja hankin itselleni oikean sängyn. Toki huonetila pieneni, mutta ei haitannut, nukkumassahan mä siellä lähinnä kävin. Sitten huomasinkin, etten ollut aikoihin nukkunut kunnolla.

En todellakaan aikuisena lähtis, ellei ole sellainen asuntoon rakennettu parvi rappusineen päivineen. Kerrossänkyjä varmasti saa teetettyä ainakin aikuisenkin kestäviä, mutta en suostunut edes lapsille hankkimaan jäi kammo. Toinen jos on levoton nukkuja, niin kyllähän se laite reagoi jatkuvaan kääntyilyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä