Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan treffikumppaneista suoraan helvetistä..

Samis toinen
09.02.2022 |

Näitä on hauska muistella. Laitan heti pari omaani:

Mies joka tuli jostain Satakunnan suunnalta. Nämä oli sokkotreffit eli netissä tavattu. Äijä oli jotain 130 cm pitkä (itse olen 180), painoa yhtä paljon kuin pituutta. Istui autossa kahden tyynyn päällä, että yletti näkemään tuulilasista. Kaiken kukkuraksi hänelle oli tehty joku iso leikkaus. Kaulassa oli pitkä poikittainen viilto, niin kuin pää olisi leikattu irti ja laitettu huolimattomasti takaisin. Mitenkään en meinannut päästä hänestä eroon. Oli yöpaikan toivossa, koska oli ajanut niin pitkän matkan luokseni (n. 150 km). Viimein keksin, että mä haen mun koirat ulos ja käytän ne ensin. Piileskelin metsässä koirieni kanssa useamman tunnin, ennen kuin mies tajusi, etten tule takaisin. Koirat ihmettelivät hieman yöllistä ulkoilua..

Yksi exä uhkaili aina itsemurhalla. Kun tulin hevostallilta. Hän seisoi tuolin päällä silmukka kaulan ympärillä ja käski mun potkaista tuolin alta. No enpä potkaissut. Laitoin vain sen huoneen oven kiinni, että seiso siellä sitten ja menin keittämään teetä. Hänet haki sitten poliisit luotani kun ei muuten suostunut muuttamaan. Kerran tuli vielä ikkunasta läpi, mutta jossain kohtaa luovutti. Ehkä joku ystävällisesti potkaisi sen tuolin tai jotain..

Näitähän riittää. Yksi pyysi raveihin treffeille, mutta ei sanonut sanaakaan kun menin siihen hänen pöytäänsä. Televisiota vaan tuijotti. Yritin yksipuolista keskustelua - turhaan. Yöllä tuli viesti, että anna vielä toinen mahdollisuus! No en antanut. Sen verran hölmöksi itseni tunsin siinä yksin selostaessani.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö treffeille, katsomaan onnistuisiko paremmin, kun sulla ollut niin huono tuuri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme