Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin siinä sitten kävi! Kiss my ass.

Vierailija
19.06.2015 |

Sanoin ensimmäisen kerran 14-vuotiaana, että en halua lapsia. Kukaan ei uskonut ja kuulin "kyllä mielesi muuttuu, odotahan kun olet naimisissa"
Olen nyt 30v ja naimisissa. Ei minkäännäköistä halua saada lapsia. Ponttini tässä aloituksessa on että miksi nuoria vähätellään, jos he sanovat että eivät halua lapsia? Se on todella ärsyttävää ja alentavaa. Ei kukaan sano nuorelle _joka haluaa_ lapsia, että "kyllä mielesi muuttuu vielä, odota kun olet naimisissa."
Niin rasittavaa. Ei minulla ollut muuta.
N30

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:15"]

Ei kukaan sano nuorelle _joka haluaa_ lapsia, että "kyllä mielesi muuttuu vielä, odota kun olet naimisissa."

[/quote]

Sanoopas.

Vierailija
2/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tietää niin nuorena, se on ihan totta. Minä ajattelin 18-vuotiaaksi, että haluan lapsia. Sen jälkeen vuosi vuodelta on alkanut tuntua enemmän, että en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne. Olen tiennyt sen aina mutta eihän sitä kukaan ole uskonut. Nyt osa uskoo jo kun ikää 31 ja naimisissa viidettä vuotta. Jotkut jaksaa edelleen kertoa että vielä ehtii :D Mutta tavallaan mä ymmärrän sen että nuoren suusta tuota ei uskota, koska hyvin suurella osalla se mieli joskus muuttuu.

Vierailija
4/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mieli vielä muutukaan. Odotas, kun olet yli 40... Tai vaihdevuodet iskee... Tai... tai... :D

Vierailija
5/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulen nuoren sanovan ettei halua ikinä lapsia niin vastaan että ei sitä onneksi vielä tarvitse päättää :)

Vierailija
6/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:19"]Ei se mieli vielä muutukaan. Odotas, kun olet yli 40... Tai vaihdevuodet iskee... Tai... tai... :D
[/quote]

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Kaikista ei tule äitejä.
Ap

Vierailija
7/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan hyväkin ettei ap halua lapsia. Jos tekee aloituksen otsikolla kiss my ass ja kertoo miten hienoa, että sama ajatusmaailma on säilynyt kuin mikä oli 14-vuotiaana, niin niin..

Vierailija
8/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:25"]Ehkä ihan hyväkin ettei ap halua lapsia. Jos tekee aloituksen otsikolla kiss my ass ja kertoo miten hienoa, että sama ajatusmaailma on säilynyt kuin mikä oli 14-vuotiaana, niin niin..
[/quote]

Aika moni käyttää sanontaa kiss my ass.

Vierailija
9/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotiaana maailma ei oo vielä valmis. Aina saa muuttaa mieltänsä ja kantaansa. Oletko ollut pitkään naimisissa? Saanko arvata, että jos olet ollut naimisissa yli 5 vuotta ja teillä ei ole lapsia eroatte kahden vuoden sisällä ja teet sen lapsen seuraavan tyypin kanssa jo alkuhuumassa.

Vierailija
10/10 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä olen aina tiennyt haluavani!