Palstamiehet, mikä av:ssa viehättää?
Kommentit (29)
Yritän ymmärtää naisia paremmin. Luen siis tätä palstaa välillä.
En ole tehnyt yleensä eroa kavereiden suhteen muutenkaan onko mies vai nainen. Nyt perheellisenä on tosin vaikeampi löytää uutta juttuseuraa muutenkaan, saati sitten vastakkaisesta sukupuolesta "muuten vaan".
Mahdollisuus kurkata naisten sielunelämään. Se, että samalla palstalla keskustellaan niin monista eri aiheista. Lisäksi täältä aina näkee mikä milloinkin on kuuminta hottia kun ei itse halua facebookkiin osallistua.
Haluan olla kukko tunkiolla.
-Mies 29v + 1v-
Muistaako kukaan sitä jippiin vanhaa palstaa? Mikäköhän ihme sen nimi oli. Joskus vuosia sitten. Suosittu anonyymipalsta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:35"]
Muistaako kukaan sitä jippiin vanhaa palstaa? Mikäköhän ihme sen nimi oli. Joskus vuosia sitten. Suosittu anonyymipalsta.
[/quote]
Siellä oli myös chättejä. Useemmatkin treffit tuli sovittua sieltä chätin kautta.
pääsen naisten kanssa sosiaalisiin kontakteihin, samalla räplään koko ajan munaani ja pidän sen puolikovana. kirjoitin tämänkin yhdellä kädeällä, sen taki ei iso kirjaimia
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:36"]pääsen naisten kanssa sosiaalisiin kontakteihin, samalla räplään koko ajan munaani ja pidän sen puolikovana. kirjoitin tämänkin yhdellä kädeällä, sen taki ei iso kirjaimia
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:29"]Haluan olla kukko tunkiolla.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Tunkio täältä ainakin löytyy niinkuin sanan varsinaisessa merkityksessä. :) Roskaa ja paskaa vaikka koko loppu universumille jakaa.
Naisten haukkuminen ja lyttääminen on kivaa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:38"]TÄÄ ON NASTA MESTA, ONKO MUUTEN UIMAHALLIT HUOMENNA AUKI? ON SELLANEN OLO ETTÄ PITÄS PÄÄSTÄ VÄÄNTÄMÄÄN TORTTUA LASTENALTAASEEN
-IISAK SONNI
[/quote]
Järvet on auki ja lämpiminä. Niissä on usein lapsille erotetut alueet, sinne pasko. Syyttää voit koiria, jos tiukka paikka tulee. Onkohan Raumalla järviä??
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:36"]pääsen naisten kanssa sosiaalisiin kontakteihin, samalla räplään koko ajan munaani ja pidän sen puolikovana. kirjoitin tämänkin yhdellä kädeällä, sen taki ei iso kirjaimia
[/quote]
Aiheuttako inhottavien viestien lukeminen vahinkolaukeamista?
Tämä on ehkä paras suomalainen anonyymi yleiskeskustelupalsta nykyään. Täällä keskustellakseen ei tarvitse liittyä mihinkään some-palveluun. Väkeä löytyy 24/7. Ja olen lapsiperheen isä sekä aviomies, monet täällä esille nousevat asiat koskettavat myös minua.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:38"]
TÄÄ ON NASTA MESTA, ONKO MUUTEN UIMAHALLIT HUOMENNA AUKI? ON SELLANEN OLO ETTÄ PITÄS PÄÄSTÄ VÄÄNTÄMÄÄN TORTTUA LASTENALTAASEEN -IISAK SONNI
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:38"]
TÄÄ ON NASTA MESTA, ONKO MUUTEN UIMAHALLIT HUOMENNA AUKI? ON SELLANEN OLO ETTÄ PITÄS PÄÄSTÄ VÄÄNTÄMÄÄN TORTTUA LASTENALTAASEEN -IISAK SONNI
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 03:50"]
Tämä on ehkä paras suomalainen anonyymi yleiskeskustelupalsta nykyään. Täällä keskustellakseen ei tarvitse liittyä mihinkään some-palveluun. Väkeä löytyy 24/7. Ja olen lapsiperheen isä sekä aviomies, monet täällä esille nousevat asiat koskettavat myös minua.
[/quote]
Ja täällä toinen.
Osa (pieni, myönnetään) keskustelunaloituksista on ihan oikeasti mielenkiintoisia. Seurailen ja kommentoin itsekin välillä.
Täällä saa jokainen olla oma itsensä - hyvässä ja pahassa.
Täältä saa parhaat vinkit genitaalialueen karvoituksen ajeluun.
Varmaankin sekä miehillä että naisilla tähän aikaan paljolti se, että tämä on anonyymipalsta kaikista aiheista kun ei ole muuta seuraa unettomina öinä. Muualla ei ole juttuseuraa.