Ruma miehen nimi, turn off
Ihastuin mieheen jolla on järkyttävä etunimi. En tahdo kutsua häntä ikinä nimeltä.
Kommentit (20)
Tein samoin. Koko mies alkoi vaikuttaaa paskalta kun kuulin se nimen. Lassukka.
Mitä vikaa muka Jorma-nimessä on? Eihän Jorma ole itse nimeään valinnut. Voit kyllä hyvin sanoa hänelle, että jos et halua vaihtaa Jorma-nimeä Vihtoriksi, tämä suhde on ohitse.
Mies saa valita, vaihtaako nimeään ja jatkaa ääliön kanssa vai porskutteleeko eteenpäinkin Jorma-nimen kanssa. Nimen, jota hän käyttänyt koko lapsuutensa ja nuoruutensa ilman, että se on häirinnyt ketään.
Tapasin miehen nimeltä Otso. Siis herranpieksut. Aikuinen lihaksikas mies, ja noin lapsellinen Otso-karhu . A P U A.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:06"]Tapasin miehen nimeltä Otso. Siis herranpieksut. Aikuinen lihaksikas mies, ja noin lapsellinen Otso-karhu . A P U A.
[/quote]
Sano älä muuta! Söpö nimi söpölle pikku vauvalle, mutta kun se vauva kasvaa aikamieheksi...
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:06"]
Tapasin miehen nimeltä Otso. Siis herranpieksut. Aikuinen lihaksikas mies, ja noin lapsellinen Otso-karhu . A P U A.
[/quote]
Mulla sama juttu! Oltiin tosin teinejä silloin. Otso. Eiiiiiiiiii.
Aika pihalla naiset kuinka kurja elämä noilla miehillä on. Mutta eihän sitä voi ymmärtää kun itsellä on helppoa.
Todella pinnallisia naisia ollaan pakko myöntää! :D Mutta nimellä on oikeasti vaikutusta, vaikka eihän siihen nyt voi itse kauheesti vaikuttaa :D
Tapailin joskus miestä jonka nimi oli Jaakko. En itse lämpeä YHTÄÄN tuolle nimelle. Onneksi häntä kaikki kutsuivat lempinimellä Jake niin ei tarvinnut sitä alkuperäistä käyttää. Kuulostaa pinnalliselta mutta mies ei kyllä itsekään pitänyt nimestään =D
Siis Haloo isolla H:lla. Nimikö vaikuttaa naisella siihen, kenelle antaa? Enpä ole omituisempa naislassukointia kuullut. Jorma.
Mohammed, Abdi, Abdullah, Ibrahim... Siinä nyt aluksi.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:06"]Tapasin miehen nimeltä Otso. Siis herranpieksut. Aikuinen lihaksikas mies, ja noin lapsellinen Otso-karhu . A P U A. [/quote] Sano älä muuta! Söpö nimi söpölle pikku vauvalle, mutta kun se vauva kasvaa aikamieheksi...
[/quote]
Ette ole sitten ikinä ketään Sulo-nimistä miestä tavannut?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:55"]
Siis Haloo isolla H:lla. Nimikö vaikuttaa naisella siihen, kenelle antaa? Enpä ole omituisempa naislassukointia kuullut. Jorma.
[/quote]
Tämä tulee kai uutena tietona miehille jotka haukkuu betoiksi miehiä jotka ei saa nimensä takia. Pidäkin mielessä ensi kerran kun avaat suusi lassukka. Nimi vaikuttaa muuhunkin kuin haarojen avautumiseen.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:06"]
[/quote]
Outoa, että Otsosta tulee jollekin epämiehekäs olo. Se kun nimenomaan on nimenä tarkoitettu erittäin miehekästä miestä kuvaavaksi. KARHU!!!
Ei se nimi miestä tee. Hölömö!
-T