Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhetapa vie miehekkyyden

Vierailija
19.06.2015 |

Ei voi mitään, mutta minuun on ihastunut mies, joka puhuu hieman sössöttävästi ja se tapa ei vain viehätä yhtään. Tämä puhetapa lisää hänen muutenkin nörtähtävää olemustaan, jolloin minulle tulee holhoava fiilis, vaikkakin hän on sosiaalinen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ja toimii myös toisin päin. Töissä on yksi kyyryssä kulkeva luonnonsuojelijan näköinen mies. Mutta äänensä puolesta sopisi vaikka yöradioon.

Se kun tulee särmikkään matalalla äänellään juttelemaan selkäni taakse, lennän heti uusiin ulottuvuuksiin.

Vierailija
2/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin pitäis vaan opetella artikuloimaan jos naisen meinaavat saada. Säälittää änkyttäjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli kiinnostunut kerran naisellinen naukuja. Luulin sitä aluksi homoksi puhetyylinsä takia, mutta ei se sitten ollutkaan...

Vierailija
4/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrä-vikaiset ovat hirveimpiä. Toinen ryhmä on hiljaa puhuvat miltä et kuule mitä ne sanoo ja tahattomasti itse kompensoit tahattomasti huutamalla niille.

Vierailija
5/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvä.

Vierailija
6/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah

Vierailija
7/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kova ja matala ääni ja naiset on ollut kyllä sulaa vahaa.

Vierailija
8/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku murre pistää kyllä vastaan myös, esim. vaikka olisi kuinka komea mies ja sitten kun se avaa suunsa niin sieltä tulee jotain Turun murretta tai savon viäntämistä. Eihän sellaista voi tosissaan ottaa:)

Vierailija
9/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shut up and look handsome.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi