Mitä mieltä?
Tutustun mieheen. Sovimme, että poistamme deittisovellukset ja keskitymme tutustumaan toisiimme. Tuli puheeksi eräs asia jossain lähitulevaisuudessa. Ei salaisuus, mutta ei mielestäni niin olennaista alleviivata sitä nyt. Mies tyrkytti apua asiassa täysin 100 % kmasta aloitteestaan. Se oli minusta ihana ele.
Hieman myöhemmin, toisena päivänä siis, tuli puheeksi mutkien kautta asia, joka voi vaikuttaa siihen aiempaan asiaan tai sitten ei (tässä tapauksessa todennäköisesti ei vaikuttaisi mitenkään.)
Mies sitten "huumorillisesti" vetäytyi asiasta, ja kun näytin avoimesti että pahoitin mieleni (siitä käytöksestä), niin hän ei pyytänyt anteeksi vaan meni puolustuskannalle. Sanoi kyllä myöhemmin, että välittää tunteistani ja haluaa pitää mieleni hyvä, mutta sopu oli mielestäni kovin laiha ja käytös muistutti tuoreimman eksän epäluotettavuudesta.
Nyt hän ei ole viestitellyt pitkään aikaan (siihen nähden mikä normaali tahtimme on.) Minun fiilikseni on lässähtänyt ja mietin, että kannattaako edes jatkaa? Jotenkin en pidä yhtään tästä suomalaisten miesten tavasta "hoitaa asioita."
En reagoi v#ttuiluun.
Kommentit (28)
Oli näköjään muitakin kirjoitusvirheitä. Uusi puhelin.
Ap
Päätit pahoittaa mielesi ihan turhasta ja syytät siitä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ööö, eli minun pitäisi nauraa kun minulle ihanasti tarjotaan apua ja sitten vedetään tarjous nauraen pois? Ok. En naura.
Mitä tarkalleen ottaen tapahtui?
Emme voi auttaa sinua, jos emme tiedä yksityiskohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, eli minun pitäisi nauraa kun minulle ihanasti tarjotaan apua ja sitten vedetään tarjous nauraen pois? Ok. En naura.
Selität niin epäselvästi ettei tuosta voi mitään varmuduella sanoa. Samoin tasapuolisuuden nimissä pitäisi kuulla myös miehen versio asiasta. Ei minua oikestaan kiinosta. Draamailkaa jos siltä tuntuu tai erotkaa jos se on parempi. Evvk.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkalleen ottaen tapahtui?
Emme voi auttaa sinua, jos emme tiedä yksityiskohtia.
Tarjosi täysin omasta aloitteestaan apua asiaan, josta mainitsin. En nyt halua avata liian yksityiskohtaisesti.
Minä en harrasta vihjailua enkä edes hetken aikaa odottanut saavani tarjousta avusta, joten se tuntui tosi liikuttavalta. Taisi olla pari päivää myöhemmin kun ihan niitä näitä kirjoittelin ja yhdestä lauseestani hän sitten sanoi, että lupauduin silloin auttamaan, mutta nyt taitaakin olla muuta juuri silloin 🤣
Tuon emojin kanssa. Missään vaiheessa pointtina ei ole ollut se, että TARVITSISIN apua mihinkään, koska en tarvitse. Pointtina on tuo maton jalkojen alta vetäminen naureskellen, ja kun toin ilmi, että pahoitin siitä mieleni, hän keskittyi kiivaasti puolustamaan itseään.
Olen todella kyllästynyt siihen, että tapaan toistuvasti miehiä, jotka vaikuttavat aivan ihanilta ja huomioivilta, mutta lopulta päädyn tilanteeseen, jossa joudun opettamaan empatiaa ja tahdikkuutta aikuiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
🤣
Siis luuletko ihan tosissasi, että loukkaannun, kun ventovieras palstailija käyttää omaa vakioemojiani liittymättä tähän kyseiseen tilanteeseen yhtään mitenkään? Öh... oletko täyttänyt jo 13?
Nyt hän tosiaan vaikuttaa ihmiseltä, joka pakenee vaikeita tilanteita ja/tai ei kestä sitä, että minulla onkin rajoja ja luonteenpiirteitä. Aiemmin ei mitään merkkiä tällaisesta. Siksi kiinnostuinkin. Valitettavasti tämä kaikki vain vahvistaa sitä ikivanhaa ajatustani, että kanssani ollaan ulkoisista syistä, mutta minä ihmisenä en olekaan niin merkityksellinen miehille.
Vierailija kirjoitti:
Älä opeta, poistu .
En minä tarkoittanutkaan, että oikeasti alennun opettamaan empatiaa ja tahdikkuutta, vaan että minun ns. pitäisi.
Aion nyt joka tapauksessa katsoa että mitä hän vastaa (olettaen että vastaa, sen jälkeen kun sanoi haluavansa pitää mieleni hyvänä.) Jos huono fiilis jatkuu sen jälkeenkin, minun täytyy vakavasti harkita homman lopettamista. Surettaa jo valmiiksi, jos siihen pisteeseen päädytään. Aiemmin hän vaikutti oikein ihanan huomioivalta toisessa asiassa.
En ymmärtänyt sekavaa sepustustasi.
Mieleni hyvänä*