Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaisipa eräs nainen hyväksyä fb-kaveripyyntöni

Vierailija
19.06.2015 |

Arvelen, että olen tavannut varattua miestä.

Kun itse aina haluan nähdä, kuinka mies itse asuu, kävin miehen asunnossa, jossa mies sanoi asuvansa vuoroviikoin lapsensa takia. Koska asunto on puoliksi jaettu exän kanssa, josta mies sanoi eronneensa kolme vuotta sitten, siellä tottakai oli exän tavaroita, koska hänkin asuu siellä.

Tuli puheeksi, mitä hänen exänsä tekee elämässä. Paljastui, että olen ollut hänen exänsä kanssa tekemisissä vuosia sitten. Kävin katsomassa exän facebook-profiilin. Hänellä oli julkisia päivityksiä ja kuva, jossa mies hymyilee ihan viime vuodelta. Jos he eivät enää ole pari, niin miten se on mahdollista? Aloin lukea päivityksiä, niissä mies on myös mainittu useampaan kertaan.

Laitoin tälle exälle nyt kaveripyynnön ja viestin muut-kansioon, koska haluan kysyä asiaa.

Itsehän hylkään aina kaikki tuntemattomien kaveripyynnöt. Voi kun tämän kerran tämä nainen tajuaisi, että nyt on tärkeä juttu.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikin numerotiedustelusta, eli tekstari laitettu.

Vierailija
2/47 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvää juhannusta vaan sinullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:56"]Löytyikin numerotiedustelusta, eli tekstari laitettu.
[/quote]
Jee!

Vierailija
4/47 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:59"]

No hyvää juhannusta vaan sinullekin.

[/quote]

Kiitos:) Ja sanopa muuta. ap

Vierailija
5/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:01"]

Kumpi tässä nyt oli tärkeämpää: Päästä paljastamaan asia vaimolle, vai päästä paljastamaan asia vaimolle JUHANNUKSENA? Varmasti olet asiasi kanssa oikeassa, mutta kyllä toimintasi vaikuttaa ennemmin kostolta.

[/quote]

Aina löytyy syitä olla kertomatta. "nyt on selman nimipäivä, sehän voi olla vaikka naisen tädin nimipäivä, en voi kertoo..." Juhannus on päivä muiden joukossa. 
[/quote]

Ah suloinen kosto. Kas kun et malttanut odottaa jouluun asti.

Vierailija
6/47 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krro heti miten kävi ja mitä vastasi! :)

Vierailija
7/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika naurettavaa väittää että ap olisi tehnyt väärin kertomalla. Jos sivusuhteet on vaimolle ok, niin eihän kertominen sitten vaikuta vaimon elämään mitenkään. Ja jos vaimolle asia ei ole ok, niin varmaan hänestä on mukava huomata jonain päivänä tuhlanneensa elämästään vuosikymmeniä petturimieheen, kun rakastajattareksi huijatut naiset ovat aina vain "häipyneet takavasemmalle" miehen todellisen tilan tullessa ilmi. Sillä enemmin tai myöhemmin mies jää kiinni. Vaimon kannalta varmasti parempi että ennemmin. Ja mitä "pilattuun" juhannukseen tulee, niin yhtäkaikki valheelliselta juhannus tulisi jälkeenpäin tuntumaan asioiden paljastuttua.

Vierailija
8/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:14"]Voi kun nämä ap:n kaltaiset tajuaisivat, ettei elämä ole niin mustavalkoista kuin se sieltä omasta pikku pumpulista näyttää. Toisten parisuhteisiin sotkeutuminen on viimeisin juttu mitä saa tehdä. Miehellä on ollu joku syy pettää vaimoaan, eikä ap:n asia ole mennä sörkkimään sinne väliin ja olemaan niin saatanan hyvä ihminen. 
[/quote]

Voi rakas, ei ehkä kannattaisi käyttää tismalleen samoja sanoja kuin paljastuessasi! Vaikutat edelleen niin kusipäältä kuin ennenkin että taidan kertoa vaimollesi;)

Vierailija
9/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vastasi vasta, kun olin laittanut viestin hänen työnumeroonsa. Hän vastasi "olemme edelleen yhdessä". Laitoin useamman viestin siitä, millainen kuvio minulla oli ollut miehen kanssa. Näihin nainen ei vastannut enää mitään.

Olen hyvilläni, että sain tuon avovaimon kiinni. ap

Vierailija
10/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasit sitten sen perheen juhannuksen ja kesän. Idiootti.

Vierailija
11/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:38"]Pilasit sitten sen perheen juhannuksen ja kesän. Idiootti.
[/quote]

Mies sen pilasi ihan itse.

Vierailija
12/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää naisia, jotka ovat ap:n kaltaisia. Fiksu nainen vastaavassa tilanteessa häipyy vähin äänin takavasemmalle ja jatkaa omaa eämäänsä.

t.nainen itsekin

Vierailija
13/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja suoraselkäistä toimintaa Ap! Häpeä nro 9. Pettävä mies on syypää jos juhlapyhät ovat pilalla. 

Vierailija
14/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:45"]

En voi ymmärtää naisia, jotka ovat ap:n kaltaisia. Fiksu nainen vastaavassa tilanteessa häipyy vähin äänin takavasemmalle ja jatkaa omaa eämäänsä.

t.nainen itsekin

[/quote]

Voisitko vielä kertoa, miksi. Kyllä itse haluaisin tietää, jos mies pettäisi minua.

Itse halusin kertoa naiselle asiasta, koska nainen minusta ansaitsi tietää. Toisekseen miehen toiminta oli törkeää meitä molempia kohtaan.

ap

Vierailija
15/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tosi vihainen siitä, millaisia satuja mies syötti minulle koko tapailun ajan. Esimerkiksi emme voineet viettää juhannusta yhdessä, koska katsastuksessa miehen autossa "oli ilmennyt jotain vikaa" ja mies oli sen vuoksi liikkeellä moottoripyörällään, menossa kesämökilleen siis.

Todellisuudessa mies oli menossa viettämäään juhannusta perheensä kanssa kesämökilleen ja perhe oli matkustanut sinne jo.

Mies oli sellainen hyvin peruskunnollisen oloinen, työssäkäyvä, pari kivaa harrastusta, suloinen hymy. Tällainen tyyppi valehteli minulle päin naamaa ja odotti, että voi vedättää minua näin ja pitää minut sivusuhteenaan ties kuinka kauan. Ja tämän asian paljastumiseen olisi saattanut mennä kauemmin.

ap

Vierailija
16/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.nainen itsekin

[/quote]

Mitä fiksua on siinä, että näkee vääryyttä ja ei tee sille mitään? Velttoutta se vain on, ja pelkuruutta.

Vierailija
17/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:55"]

t.nainen itsekin

[/quote]

Voisitko vielä kertoa, miksi. Kyllä itse haluaisin tietää, jos mies pettäisi minua.

Itse halusin kertoa naiselle asiasta, koska nainen minusta ansaitsi tietää. Toisekseen miehen toiminta oli törkeää meitä molempia kohtaan.

ap

[/quote]

Noh, et voi tietää haluaako tuon miehen vaimo tietää miehensä seikkailuista vai ei. En tiedä, tuli vain spontaani reaktio, että itse vastaavassa tilanteessa häipyisin hiljaa vaan pois ja antaisin heidän selvittää mahdollliset sotkunsa.

Vierailija
18/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:03"]

t.nainen itsekin

[/quote]

Mitä fiksua on siinä, että näkee vääryyttä ja ei tee sille mitään? Velttoutta se vain on, ja pelkuruutta.

[/quote]

No ehkä mä olen pelkurisekä veltto ja suojelisin enemmän ehkä itseäni. En tiedä oikeasti, kun en ole vastaavassa tilanteessa ollut.

Vierailija
19/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:03"]

t.nainen itsekin

[/quote]

[/quote]

No ehkä mä olen pelkurisekä veltto ja suojelisin enemmän ehkä itseäni. En tiedä oikeasti, kun en ole vastaavassa tilanteessa ollut.

[/quote]

Jep, siinäpä onkin kehuskeltavaa ja neuvottavaa että olisi itse itsekäs pelkuri.  

Vierailija
20/47 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:55"]

t.nainen itsekin

[/quote]

ap

[/quote]

Noh, et voi tietää haluaako tuon miehen vaimo tietää miehensä seikkailuista vai ei. En tiedä, tuli vain spontaani reaktio, että itse vastaavassa tilanteessa häipyisin hiljaa vaan pois ja antaisin heidän selvittää mahdollliset sotkunsa.

[/quote]

No kukapa ei haluaisi tietää? Jos ei kiinnosta niin mitäpä se sit muuttaisi tietää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän