Tajuaisipa eräs nainen hyväksyä fb-kaveripyyntöni
Arvelen, että olen tavannut varattua miestä.
Kun itse aina haluan nähdä, kuinka mies itse asuu, kävin miehen asunnossa, jossa mies sanoi asuvansa vuoroviikoin lapsensa takia. Koska asunto on puoliksi jaettu exän kanssa, josta mies sanoi eronneensa kolme vuotta sitten, siellä tottakai oli exän tavaroita, koska hänkin asuu siellä.
Tuli puheeksi, mitä hänen exänsä tekee elämässä. Paljastui, että olen ollut hänen exänsä kanssa tekemisissä vuosia sitten. Kävin katsomassa exän facebook-profiilin. Hänellä oli julkisia päivityksiä ja kuva, jossa mies hymyilee ihan viime vuodelta. Jos he eivät enää ole pari, niin miten se on mahdollista? Aloin lukea päivityksiä, niissä mies on myös mainittu useampaan kertaan.
Laitoin tälle exälle nyt kaveripyynnön ja viestin muut-kansioon, koska haluan kysyä asiaa.
Itsehän hylkään aina kaikki tuntemattomien kaveripyynnöt. Voi kun tämän kerran tämä nainen tajuaisi, että nyt on tärkeä juttu.
Kommentit (47)
Kumpi tässä nyt oli tärkeämpää: Päästä paljastamaan asia vaimolle, vai päästä paljastamaan asia vaimolle JUHANNUKSENA?
Varmasti olet asiasi kanssa oikeassa, mutta kyllä toimintasi vaikuttaa ennemmin kostolta.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:01"]
Kumpi tässä nyt oli tärkeämpää: Päästä paljastamaan asia vaimolle, vai päästä paljastamaan asia vaimolle JUHANNUKSENA? Varmasti olet asiasi kanssa oikeassa, mutta kyllä toimintasi vaikuttaa ennemmin kostolta.
[/quote]
Aina löytyy syitä olla kertomatta. "nyt on selman nimipäivä, sehän voi olla vaikka naisen tädin nimipäivä, en voi kertoo..." Juhannus on päivä muiden joukossa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:01"]
Kumpi tässä nyt oli tärkeämpää: Päästä paljastamaan asia vaimolle, vai päästä paljastamaan asia vaimolle JUHANNUKSENA? Varmasti olet asiasi kanssa oikeassa, mutta kyllä toimintasi vaikuttaa ennemmin kostolta.
[/quote]
Aina löytyy syitä olla kertomatta. "nyt on selman nimipäivä, sehän voi olla vaikka naisen tädin nimipäivä, en voi kertoo..." Juhannus on päivä muiden joukossa.
[/quote]
Ah suloinen kosto. Kas kun et malttanut odottaa jouluun asti.
[/quote]
Olisikin aika paha, jos jonkun mieshupakon rakastajattaret tekisivät joukkoilmiannon tyypin vaimolle jouluaattona. Pitääkin toteuttaa, jos joskus törmään sellaiseen mieheen... 3:)
Minä en ainakaan haluaisi kuulla mieheni pettävän mua kun ollaan mökillä juhannusta viettämässä ja paikalla on hyvässä lykyssä puoli sukua meidän lisäksi. Tuntuisi ahdistavalta yrittää odottaa pyhien yli, jotta pääsee rauhassa selvittämään asiaa. Kaikki meistä eivät halua koko suvun nähden ja kuullen parisuhdesotkujaan puida. Kyse ei siis ole vain siitä että meneekö juhannus pilalle, vaan siitä että tällaisen tiedon jälkeen on sen verran shokissa, että tarvitsee rauhaa, jota jossain mökillä ei välttämättä ole.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:14"]Voi kun nämä ap:n kaltaiset tajuaisivat, ettei elämä ole niin mustavalkoista kuin se sieltä omasta pikku pumpulista näyttää. Toisten parisuhteisiin sotkeutuminen on viimeisin juttu mitä saa tehdä. Miehellä on ollu joku syy pettää vaimoaan, eikä ap:n asia ole mennä sörkkimään sinne väliin ja olemaan niin saatanan hyvä ihminen. [/quote] Ei siihen kuule mitään erityistä syytä tarvita. Tiedän tämän koska olen itse petturipaska.
[/quote]
Niin, itse petin koska mies oli aina töissä (työnarkomaani) ja mulla oli tylsää. Miehessä ja seksissä ei ollut mitään vikaa, omassa arjensietokyvyssäni kyllä. Asiat selvitettiin, mies vähensi töitä, itse lopetin pettämisen ja hyväksyin sen ettei aina voi olla kivaa.
Ja mammat rientää tarkastamaan kaveripyyntönsä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:43"]
Ja mammat rientää tarkastamaan kaveripyyntönsä.
[/quote]
Ei riennä, kun ei kuulu facebookiin.