Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin kun mieheni runkkaa!

Vierailija
19.06.2015 |

Tai näin ainakin luulen. Nukumme eri huoneissa miehen kuorsauksen takia. En ole koskaan yllättänyt häntä kun hän runkkaa, monesti miettinyt koska hän sen oikein tekee ja joskus jopa leikkinyt nukkuvaa jotta hän jo alottaisi! (Nukumme siis vierekkäisissä huoneissa kuitenkin ja olen leikisti vähän kuorsannut, ja joo, olen utelias, kiinnostaisi tietää miltä se yöllinen sitten kuulostaa :D) No, hetki sitten heräsin kolahdukseen, mies varmaan vei kaukosäätimen tms television viereen, avasin silmäni ja kuulin, kuinka miehen hengitys oli todella raskasta ja kiihtyi ja kiihtyi ja mun alkoi tehdä pahaa ja alkoi jopa vituttamaan (koska mä haluan useasti seksiä ja saan pakkeja), halusin keskeyttää koko touhun joten yskäisin. Ja mies hiljeni. Oltiin molemmat täysin hiljaa. Sitten alkoi kuulua vaimeaa kuorsausta, ajattelin että hahaa, tätä leikkiä osaa leikkiä kaksikin, ja aloitin oman "unituhinani". Mutta ei, kuorsaus vähän voimistui ja jatkui ja jatkui. Ja jatkuu edelleen. Kävin jo kerran kurkkaamassa oven suussa ja siellä hän on kyljellään, vähän sikiöasennossa, ei tod missään runkkausasennossa, enkä kuullut hänen vaihtavan asentoa. Joten näinköhän mä unta vai mitä ihmettä?!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista! Voisit kokeilla Buranaa tai panadolia vaivoihisi!

Vierailija
42/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:29"]No voi jessus. Muistan panikoineeni tommosesta kuvitellusta runkkaamisesta (kuulin jonkun oudon huokauksen tms. kun toinen oli jo nukkumassa ja ajattelin että OMG EI KAI SE TEE... "SITÄ"?!?!) joskus alle parikymppisenä. Sekin oli lähinnä sitä, ettei ehkä ihan vielä kunnolla tuntenut toista ja säikähti, että onko toinen tosiaan niin sinut sen kanssa että voi onanoida menemään välittämättä siitä, huomaanko minä :D Nykyään olen lähinnä hienotunteisen utelias, ja saatan joskus kysyäkin kiusoitellen, onko käsi käynyt. Musta olis vaan jotenkin hemmetin kiihottavaa herätä siihen, jos tuo joskus runkkaiskin salaa. Varmaan tekee sitä ihan niin kuin kaikki muutkin omina hetkinään, mutta eipä se mulle kuulu niin kauan kun saan seksiä just niin paljon kuin haluan. :)
[/quote]

Viimeinen lause - jep, jos saisikin niin paljon kun haluaa. Joka tapauksessa, kävin jo penkomassa miehen puhelimen, siellä ei ollut mitään (ei tiedä että pengon sitä, hän ei edes tiedä että tiedän salasanan), joten olkoot, mä rupean nukkumaan. Oli ehkä virhe jakaa tänne omia hulluja ajatuksiaan, kun joutuu kohtaamaan sen tosiasian, että tässä asiassa mä en ole normaali. Ap
[/quote]
Jotenkin vaikuttaa siltä, että tuo sinun touhu ei ainakaan lisää miehen haluja sinua kohtaan. Ja sekoilusi voi olla alkuperäinen tilanteen aikaan saanut asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies runkkaa yhden asian takia, eli ei halua sua! :D Hah!

Vierailija
44/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies runkkaa, koska juuri sillä hetkellä se on helpompaa kuin toisen ihmisen kanssa seksuaalinen kanssakäyminen. Vähän niinkus kun et jaksa laittaa ruokaa, niin syöt sitten jonkun valmisaterian. Ei todellakaan käy pihvistä mutta vie nälän! Sillä erotuksella että runkkaaminen ei normaalisti ole epäterveellistä ellei tee sitä vaikkapa liikkuvassa autossa kuskin paikalla, mutta valmisateriat jatkuvasti syötynä ei varmaan ole ihan yhtä terveellisiä kuin kotiruoka.

Vierailija
45/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:33"]

Tai näin ainakin luulen. Nukumme eri huoneissa miehen kuorsauksen takia. En ole koskaan yllättänyt häntä kun hän runkkaa, monesti miettinyt koska hän sen oikein tekee ja joskus jopa leikkinyt nukkuvaa jotta hän jo alottaisi! (Nukumme siis vierekkäisissä huoneissa kuitenkin ja olen leikisti vähän kuorsannut, ja joo, olen utelias, kiinnostaisi tietää miltä se yöllinen sitten kuulostaa :D) No, hetki sitten heräsin kolahdukseen, mies varmaan vei kaukosäätimen tms television viereen, avasin silmäni ja kuulin, kuinka miehen hengitys oli todella raskasta ja kiihtyi ja kiihtyi ja mun alkoi tehdä pahaa ja alkoi jopa vituttamaan (koska mä haluan useasti seksiä ja saan pakkeja), halusin keskeyttää koko touhun joten yskäisin. Ja mies hiljeni. Oltiin molemmat täysin hiljaa. Sitten alkoi kuulua vaimeaa kuorsausta, ajattelin että hahaa, tätä leikkiä osaa leikkiä kaksikin, ja aloitin oman "unituhinani". Mutta ei, kuorsaus vähän voimistui ja jatkui ja jatkui. Ja jatkuu edelleen. Kävin jo kerran kurkkaamassa oven suussa ja siellä hän on kyljellään, vähän sikiöasennossa, ei tod missään runkkausasennossa, enkä kuullut hänen vaihtavan asentoa. Joten näinköhän mä unta vai mitä ihmettä?!

[/quote]

sulla mitään "miestä" siellä ole..

Vierailija
46/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täriset kun ajattelet fantasiaa.

Vierailija
47/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nukkuu eri huoneessa kuin miehensä, jottei kuorsauksen ääni häiritsisi. Kuitenkin hän väittää kuuluvansa seinän läpi, miten miehen hengitys muuttui erilaiseksi. Millaiset seinät on talossa, jossa hengitys kuuluu huomeesta toiseen?

Vierailija
48/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

44-vuotta taulussa, neljä lasta ja naimisissa 14 vuotta, tunnettu 17 vuotta. Hakkaan raajaani melkein joka päivä, vaikka meillä uskoakseni on aika maukas seksielämä muutenkin. Mitäs pitäisi tehdä, kun rouva kääntyy olohuoneen ovella silkkinen yöpaita päällä sanomassa, että oon ihan poikki. Meen nukkumaan.

Ainakaan ala nukkumaan muna pystyssä koko yötä, rouvakin voisi olla vähän rumempi ja lihavampi mutta kun ei ole ja tätä katkarapua ole pystynyt ajatuksella hallitsemaan ikinään. Kun alkaa kurkkimaan, niin alkaa.

Vierailija
49/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:42"]Ootko harkinnut vakoilukameroita? Niitä saa nykyään todella pieniä ja huomaamattomia.
[/quote] ihan hyvä vinkki. Itse olen tallentanut vaimon masturbointia aika paljon.

Vierailija
50/51 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies perusteli?

Vierailija
51/51 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala lukemaan koko ketjua (ikivanha), mutta mä olisin jo eronnut jos pitäisi nukkua eri makkareissa. Ja mieheni kuorsaa kuin katupora niin, että siihen herääkin. Epäilen vahvasti, että pariskuntien eri huoneissa viihtymiseen on muitakin syitä kuin pelkkä kuorsaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän