Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin kun mieheni runkkaa!

Vierailija
19.06.2015 |

Tai näin ainakin luulen. Nukumme eri huoneissa miehen kuorsauksen takia. En ole koskaan yllättänyt häntä kun hän runkkaa, monesti miettinyt koska hän sen oikein tekee ja joskus jopa leikkinyt nukkuvaa jotta hän jo alottaisi! (Nukumme siis vierekkäisissä huoneissa kuitenkin ja olen leikisti vähän kuorsannut, ja joo, olen utelias, kiinnostaisi tietää miltä se yöllinen sitten kuulostaa :D) No, hetki sitten heräsin kolahdukseen, mies varmaan vei kaukosäätimen tms television viereen, avasin silmäni ja kuulin, kuinka miehen hengitys oli todella raskasta ja kiihtyi ja kiihtyi ja mun alkoi tehdä pahaa ja alkoi jopa vituttamaan (koska mä haluan useasti seksiä ja saan pakkeja), halusin keskeyttää koko touhun joten yskäisin. Ja mies hiljeni. Oltiin molemmat täysin hiljaa. Sitten alkoi kuulua vaimeaa kuorsausta, ajattelin että hahaa, tätä leikkiä osaa leikkiä kaksikin, ja aloitin oman "unituhinani". Mutta ei, kuorsaus vähän voimistui ja jatkui ja jatkui. Ja jatkuu edelleen. Kävin jo kerran kurkkaamassa oven suussa ja siellä hän on kyljellään, vähän sikiöasennossa, ei tod missään runkkausasennossa, enkä kuullut hänen vaihtavan asentoa. Joten näinköhän mä unta vai mitä ihmettä?!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk.

Vierailija
2/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitä runkkupeliäkin voinut kaksi pelata. Ei olisi tarvinnut tylysti toista keskeyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:35"]Olisi sitä runkkupeliäkin voinut kaksi pelata. Ei olisi tarvinnut tylysti toista keskeyttää.
[/quote]

No hyi ja ei. Lapset nukkuvat toisissa huoneissa, en saa tollasesta mitään kiksejä. Ap

Vierailija
4/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:35"]Olisi sitä runkkupeliäkin voinut kaksi pelata. Ei olisi tarvinnut tylysti toista keskeyttää. [/quote] No hyi ja ei. Lapset nukkuvat toisissa huoneissa, en saa tollasesta mitään kiksejä. Ap

[/quote]

No pointti oli se, että miehelläsi oli kiksit menoillaan. Pitikö sotkeentua? Kyllä aikamieskin yksityisyytensä ansaitsee.

Vierailija
5/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko harkinnut vakoilukameroita? Niitä saa nykyään todella pieniä ja huomaamattomia.

Vierailija
6/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mut yllätti se, miten pahalta, oksettavalta ja ärsyttävältä miehen runkkaus kuulosti. Jos hän siis runkkasi. En ole vieläkään oikein varma mitä tapahtui. Jännitin kuitenkin niin paljon, että aloin tärisemään ja nyt en saa unta. Vähän jopa harmittaa, miksen antanut hänen viedä juttua loppuun, olisi kiinnostanut mitä hän sitten tekee, käykö pesemässä sen vai pyyhkii verhoihin.. :D (joo pakko yrittää heittää huumoria, oikeasti olen edelleen järkyttynyt. Yök teitä miehet!) Ap

Vierailija
7/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:35"]Olisi sitä runkkupeliäkin voinut kaksi pelata. Ei olisi tarvinnut tylysti toista keskeyttää. [/quote] No hyi ja ei. Lapset nukkuvat toisissa huoneissa, en saa tollasesta mitään kiksejä. Ap

[/quote]

No pointti oli se, että miehelläsi oli kiksit menoillaan. Pitikö sotkeentua? Kyllä aikamieskin yksityisyytensä ansaitsee.
[/quote]

Mut jättikö hän oikeasti tosta noin vaan leikit kesken ja nukahti alle minuutissa? Ap

Vierailija
8/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:43"]

Ja siis mut yllätti se, miten pahalta, oksettavalta ja ärsyttävältä miehen runkkaus kuulosti. Jos hän siis runkkasi. En ole vieläkään oikein varma mitä tapahtui. Jännitin kuitenkin niin paljon, että aloin tärisemään ja nyt en saa unta. Vähän jopa harmittaa, miksen antanut hänen viedä juttua loppuun, olisi kiinnostanut mitä hän sitten tekee, käykö pesemässä sen vai pyyhkii verhoihin.. :D (joo pakko yrittää heittää huumoria, oikeasti olen edelleen järkyttynyt. Yök teitä miehet!) Ap

[/quote]

Hah, nyt meni ylihyväksi muuten pätevä provo.

Vierailija
9/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:43"]

[/quote]

Yök itsellesi. Kai nyt mies saa omassa kodissaan masturboida ilman yököttelyjä.

Vierailija
10/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:37"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:35"]Olisi sitä runkkupeliäkin voinut kaksi pelata. Ei olisi tarvinnut tylysti toista keskeyttää. [/quote] No hyi ja ei. Lapset nukkuvat toisissa huoneissa, en saa tollasesta mitään kiksejä. Ap [/quote] No pointti oli se, että miehelläsi oli kiksit menoillaan. Pitikö sotkeentua? Kyllä aikamieskin yksityisyytensä ansaitsee. [/quote] Mut jättikö hän oikeasti tosta noin vaan leikit kesken ja nukahti alle minuutissa? Ap

[/quote]

Kankaanniemeltä voit kysyä.

Vierailija
11/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:43"]

[/quote]

Hah, nyt meni ylihyväksi muuten pätevä provo.
[/quote]

Arvaas mitä? Ei ole provo! Ei ihan oikean oikeasti ole! Näin hulluja naisia vaan on olemassa, uskokaa tai älkää! En mä tätä kellekään tosissani kehtaisi edes myöntää.. ap

Vierailija
12/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis sua ällöttää sun omat mielikuvasi, siitä mikä ei välttämättä tapahtunut. :D

Vierailija
13/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, miksi sua kiinnostaa niin paljon. Senkus runkkaa siellä.

Vierailija
14/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:49"]Mua ihmetyttää, miksi sua kiinnostaa niin paljon. Senkus runkkaa siellä.
[/quote]

Tämä on se hetki, jota olen jahdannut (jooh, sairasta) ja nyt kun se (ehkä) tapahtui, se ei ollutkaan kivaa. En tiedä miksi se järkytti mut niin kovin. Ja olen edelleenkin ihan pihalla mitä oikeasti tapahtui. Mutta sitten taas, mun tärinä ja panikointi kertoisivat sen puolesta, ettei se voinut olla unta. Nyt ajattelin hiippailla sinne katsomaan, onko siellä jotain nenäliinaa tms pöydällä, johon olisi pyyhkinyt. Ap

Vierailija
15/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan hulluja kaikki tällä palstalla. Tuo kirjoittaja oli muuten mies...
Kuinka hulluja jotkut ovat?

Vierailija
16/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotko salaa, että mies tulee ruiskimaan spermat sun naamalle?

Vierailija
17/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä... jos runkkasi, niin mitä sitten? Ja toi panikointi..voi hyvää päivää...

Vierailija
18/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun ei aikuinen mies saa omassa talossaan edes runkata rauhassa, vaikka on yö ja on yksin omassa pedissä.

Vierailija
19/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos runkkasi? Kai nyt ihminen runkata saa.

Vierailija
20/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:00"]Toivotko salaa, että mies tulee ruiskimaan spermat sun naamalle?
[/quote]

Joo tottakai, täällä mä odotan pöksyt märkinä. No en todellakaan! Mä.en vaan ole koskaan nähnyt/kuullut kun toinen runkkaa. Se yllätti mut nyt täysin. En vaan tajua, jos hän oli lähellä loppuhuipennusta ja se jäi kesken, miten ihmeessä hän nukahti noin nopeasti? Tai muutenkin, tossa asennossa ei kyllä kukaan runkkaa! Tekisi mieli ottaa teille kuva, mutta ehkä se ei olis kauheen reilua :D ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi