Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa Bitcoin!

Vierailija
08.02.2022 |

Sain yllättävän englanninkielisen sähköpostin! En edes tiennyt että mulla on jokin Bitcoin lompakko, en ole koskaan hankkinut mitään Bitcoineja, mutta: mulla on Bitcoin lompakko ja sen arvo on 38 823 dollaria! Yhtäkkiä mulla on noin paljon rahaa! Mun tarvitsee vaan klikkailla jotain sähköpostin linkkejä niin saan noi rahat mulle pankkitilille. Bitcoin on kuin voittaisi lotossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ai niin, voitteko kuvitella: mun sähköpostiohjelma oli pistänyt tuon Bitcoin sähköpostin automaattisesti SPAM kansioon. Ihan niinkuin mukamas se olisi roskapostia. Huh! Siis mun sähköpostiohjelman typerän virheen takia multa olis saattanut jäädä kaikki nuo rahat saamatta. Aivan kauheeta mikä tosi kallis virhe. Onneksi tarkistin roskapostikansion, luojan kiitos.

ap

Vierailija
2/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on luukku.com sähköposti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan siltä varalta, että et ole trolli... Älä lankea huijaukseen.

Vierailija
4/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ans ku mä arvaan. Sun pitää ensteks laittaa joku sata-pari sataa dollaria jonnekin, jotta ne rahat voidaan sulle toimittaa? Hauskaa odotusta. Minäkin olisin voinut aikoinaan saada nigerialaisen heimokuninkaan vaimolta miljoonia, jos olisin ensin maksanut muutaman tuhannen dollarin (vai euron? en muista) käsittelypalkkion.

Vierailija
5/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä vielä mitään, mutta Nigerian prinssi kerto, että vähän jos auttelen, saan parisen miljardia. Että mee köyhä kyykkyyn.

Vierailija
6/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ans ku mä arvaan. Sun pitää ensteks laittaa joku sata-pari sataa dollaria jonnekin, jotta ne rahat voidaan sulle toimittaa? Hauskaa odotusta. Minäkin olisin voinut aikoinaan saada nigerialaisen heimokuninkaan vaimolta miljoonia, jos olisin ensin maksanut muutaman tuhannen dollarin (vai euron? en muista) käsittelypalkkion.

Höh, miksi et maksanut? No, mee säkin kyykkyyn!

t. kommentoija 5

Vierailija
8/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voitin uuden iPhonen.

Maksan vaan yhden toimituskuluja. Ajattele mikä mäihä.

Vierailija
9/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan siltä varalta, että et ole trolli... Älä lankea huijaukseen.

Ai mihin huijaukseen? Ai tuohon miten nuo muut palstailijat kertoo että tuo Bitcoin juttu saattaa olla vain samanlainen rikosyritys kuin ne nigerialaiset prinssit? Siis nuo muut palstailijat yrittää huijata mua. Siihen en lankea! Kiitos varoituksesta, mutta tiesin kyllä jo, että nuo muut palstailijat vain huijaa. Ehkä ne on vaan jotain huumorimiehiä tai ehkä ne on vaan kateellisia ja siksi yrittää pilata mun ilon, yrittää saada mut luopumaan ajatuksesta että mä saisin ne rahat. Mutta joo, en mene lankaan, en usko noiden nigerialainen prinssi Bitcoin valheita. Todellakin lunastan itselleni nuo rahat! Olkoot muut vaan kateellisia tai naureksikoot niin paljon kuin haluavat.

ap