Olen koko alkuvuoden syönyt monta kertaa viikossa illalla runebergintorttua. Mitä sen tilalle?
Laskiaispulla ei kelpaa vastaukseksi, en pidä niistä ja ne olisivat muutenkin liian kermaisia. Mutta mitä syön runebergintortun sijaan, pähkinöitäkö?
Kommentit (19)
Runebergejä on vielä kyllä myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Berliininmunkkeja.
En pidä, ja liian epäterveellisiä. ap
Tampereella jouluisin myydään Tiernapoikia. Sama torttu kuin runebergissä, mutta piparitaikinasta tähti päällä. Hakasen leipomo ainakin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Runebergejä on vielä kyllä myynnissä.
Tänään oli, mutta huomenna ei ehkä enää ole. ap
Fazerin Texas pulla.
Ihanan kanelinen.
Kaffepulla kirjoitti:
Tippaleipiä?
En syö niitä edes vappuna... ja liian epäterveellisiä. ap
Vierailija kirjoitti:
Karjalanpiirakoita.
Ihan hyvä. Lämpimänä ja voita päälle, nam. ap
Sama täällä enkä pidä muista leivoksista/pullista.
Munavoita karjalanpiirakan päälle, sitäkin saa nykyään ostettua myös valmiina jos ei ehdi itse tehdä.
Miksi ap valitat epäterveellisyydestä? Ei ne runebergintortut ole yhtään sen terveellisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap valitat epäterveellisyydestä? Ei ne runebergintortut ole yhtään sen terveellisempiä.
Tuo torttujuttu on sellainen tammikuun pläjäys. En aio jatkaa leivoksilla koko loppuvuotta. Mutta tuo torttu on vienyt mukavasti illan pikkunälkää, ja jotain piti löytää tilalle. Lämmin karjalanpiirakka on ok. ap
Minä mietin millä glögin voisi korvata. Omenamehua olen kokeillut lämmittää.
T. Toinen kausituotteiden ystävä
Miniluumutomaatteja - ei kelpaa kirsikka- tai pihvitomaatti. Vain miniluumutomaatin malto on sopivan kiinteää,
Mutta jos haluat leivosta, opettele tekemään murokeksejä - itse tehdyt ovat parhaita ja paranevat vain säilytyksessä,
Tippaleipiä?
🇺🇦🇮🇱