Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menneisyys hävettää niin etten kehtaa edes mennä uusimaan passia

Vierailija
08.02.2022 |

Olen joitakin vuosia sitten sekoillut urakalla. Riehunut baarissa ja joutunut putkaan pari kertaa. Sittemmin olen lopettanut alkoholin käytön kokonaan. Nyt pitäisi hankkia uusi passi ja käydä poliisilaitoksella, koska entinen vanhentunut vuosia sitten. Hävettää jos virkailijan toetokoneen ruudulle lävähtää kaikki entiset sekoilut ja tiedot. Vai lukeeko ne sellaisia siellä tässä yhteydessä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siellä on pahempiin törmännyt varmasti työnsä puolesta joten turhaan häpeilet. Tärkeintä että olet oppinut virheistäsi ja mennyt eteenpäin.

Vierailija
2/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tiedot on kuitenkin läpi katsottava, jos niillä on vaikutusta siihen passin myöntämiseen. Muuten ei muuta kun passia tilaamaan vaan, passivirkailijat ovat nähneet kaikki mahdolliset ja mahdottomat, ei kiinnosta muuta kun sen verran että vaikuttaako ratkaisuun vai ei.

t. passivirkailija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lukee. Kannattaisi pysyä erossa viinasta.

Vierailija
4/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ymmärrät hävetä.Voit reippaasti kysyä mitä tietoja siellä näkyy! Ja sanot että kaduttaa ja hävettää ne vanhat sekoilut.

Vierailija
5/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mitä masentava suomivastauksia täällä! Olet möhlinyt nuoruudessa, aika moni muukin on ja paljon pahemmin kuin sinä. Menet nyt hakemaan sen passin etkä mieti mitä siellä ruudulla näkyy, who cares! Ulkomaille mars! Saat vähän perspektiiviä asioihin.

Vierailija
6/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että ymmärrät hävetä.Voit reippaasti kysyä mitä tietoja siellä näkyy! Ja sanot että kaduttaa ja hävettää ne vanhat sekoilut.

Miksi pitäisi? Passia sinne mennään hakemaan eikä mitään synninpäästöä anomaan. 😂

Vierailija
7/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait ne passiin vaikuta... Ihmisillä on monesti väärä käsitys siitä että esim rikosrekisteri vaikuttaisi tavalliseen elämään... Mulla on esim 4 eri rikoksesta tuomio ja mihinkään ne eivät ole koskaan vaikuttaneet. Juuri otin esim 200 000€ lainaa taloon. En ymmärrä mihin voisi olla vaikutusta...

Vierailija
8/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole oikeita rikoksia takana, ei siellä edes mitään näy.

Vierailija
9/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikait ne passiin vaikuta... Ihmisillä on monesti väärä käsitys siitä että esim rikosrekisteri vaikuttaisi tavalliseen elämään... Mulla on esim 4 eri rikoksesta tuomio ja mihinkään ne eivät ole koskaan vaikuttaneet. Juuri otin esim 200 000€ lainaa taloon. En ymmärrä mihin voisi olla vaikutusta...

Jos vaikka yrittää saada rehellisiä töitä.

Vierailija
10/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ajatellutkaan, että vaikuttaisi tuollaiset passin saantiin. Mutta hävettää jos ne näkyy siellä poliisin tiedoissa... Mitäön rikoksia siis en ole koskaan tehnyt, ollut poliisin kyydissä pari kertaa. Ei siis mitään sen kummempaa.

Ap

Vierailija
11/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häpeä. Kokemustesi ansiosta olet parempi ihminen nyt, kuin ennen kokemuksiasi. Elämä, nimenomaan eletty elämä, kasvattaa. Asenteestasi kuulee, että olet nöyrä, viisastunut ihmisyksilö.

Vierailija
12/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeä.

Vierailija
13/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei putkareissuista mitään rikosrekisteriä tule. Monikin on ollut putkassa ja silti on passi. Mutta kiva kun olet miettinyt asiaa.

Vierailija
14/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei siis ole rikosrekisteriä. Mutta eikös poliisi kirjaa tietoihinsa pienetkin tapahtumat, kuten juuri tällaiset typerät baarirähinät joista joutuu putkaan ja säilyykö ne siellä kuinka kauan? Kun siis menen passia tekemään, niin pelkään että siellä näkyy nämä tiedot virkailijalle. Ja joo näkeehän ne siellä kaikenlaista, mutta kunhan tätä mietin. Olen kova häpeämään, etenkin kun nämä tapahtumat ovat tapahtuneet täysin sekavassa mielentilassa ja elämäntilanteessa eivätkä kuulu tyyliin. Siksi kai hävettääkin niin paljon.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän