Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kielipoliisi Kirkkiksen Prismassa

Vierailija
18.06.2015 |

Kävin  tänään Kirkonummen Prismassa ja poistuessani pysähdyin silmäilemään ilmoitustaulun ilmoituksia. Joku kielioppinatsi oli käynyt ilmoihin merkkaamassa virheet tyyliiin "yhdyssana, pilkku" ja nuoli virhekohtaan. Hiukanko repesin. Kuka Av-mamma tunnustaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

+k

Vierailija
2/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta onhan se nyt noloa mainostaa jotain siten, ettei se teksti ole oikeaoppisesti suollettua. Se vaan on. Kiitos vinkistä, voinkin ottaa tästä itselleni uuden harrastuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistapa Facebookista ryhmä "Yhdyssana on yhdyssana". Ei tuo ole palstamammojen yksityisomaisuuttaa, siellä on on paljon harrastajia :D

Vierailija
4/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut minä! Koska en keksinyt mokomaa ideaa. Mutta pitää pistää korvan taakse.

Vierailija
5/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan siellä kauppias itse tehnyt mainoksen asenteella "ittekun tekkee niin säästää". Yhdyssananvirhe kaupan mainoksessa ei anna kovin hyvää kuvaa :D

Vierailija
6/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:56"]

Onkohan siellä kauppias itse tehnyt mainoksen asenteella "ittekun tekkee niin säästää". Yhdyssananvirhe kaupan mainoksessa ei anna kovin hyvää kuvaa :D

[/quote]

Kyseessä on kaupan asiakkaille tarkoitettu ilmoitustaulu, jossa voi pikku lapuilla ilmoitella omia myytäviään.  Ei ap