Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä helkutin jalkasärky on??

Vierailija
18.06.2015 |

Mulla on ihan pienestä pitäen särkenyt aina sillon tällön jalkoja. Käytiin lääkärissäkin, mutta epäili kasvukivuiksi. Nää ei kuitenkaan oo loppunut vaikka oon 30! Tänään taas todrlla jomottava kipu kummassakin pohkeessa ja sääressä. Vaikea paikantaa. Tekis mieli vaan vetää jotkut supertiukat sukat pohkeiden yli. Muilla samaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua selästä, ahdas hermokanava tai jotain muuta.

Vierailija
2/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kompressiosäärystimet. Mä sain niistä avun jalkasärkyihin. Ostin netistä, olikohan joku kompressiomyynti tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puolestaan pari kertaa sijoiltaan mennyt polvi on välillä järjettömän kipeä. Burana ei auta.

Vierailija
4/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jalkakivuillasi yhteyttä säätilaan? eli särkeekö nimenomaan kostealla sateisella säällä? Kärsitkö myös joskus jalkojen turvotuksesta tuolla säällä tai seisomisen jälkeen? Entäs onko oireita lentokoneessa?

Silloin todella voisi olla kyse siitä että reagoit matalapaineeseen kivulla.

Kokeile sitä, että menet suihkuun ja aloitat jalkojen suihkuttelun haalealla vedellä. Saada hiljalleen vesi kylmemmäksi ja huuhtele siitten niin kylmällä kuin kestät. Tuo voi hieman helpottaa.

Jos sitä lymfaturvotusta on nilkoissa, sitten kannattaisi kokeilla tukisukkia kuten joku jo ehdotti. Lääkinnällisiä kompressiosukkia et saa ellei ole diagnoosia, mutta kokeiluksi voit ostaa ns. lentosukat. Suosittelen reisisukkia.

Vierailija
5/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat oireet täällä, puoli vuotta sitten sain diagnoosiksi fibomyalgian. Jatka vaan lääkärissä ravaamista, kyllä ne jossain vaiheessa tutkii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä