Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä sairasloma?

Vierailija
18.06.2015 |

Mikä on mielestänne pitkä sairasloma? Kuinka pitkään olette joutuneet olemaan sairaslomalla pisimmillään? Onko lähipiirissä joku joutunut olemaan pitkällä sairaslomalla ja mitä toimenpiteitä on sen vuoksi tehty?

Itse olen työssä, jossa hommat eivät kaadu toisten niskaan, vaan kertyvät itselleni joka tapauksessa. Kolmen vuoden stressi ja liialliset vaatimukset alkavat vaatia veronsa. En enää pystynyt nukkumaan ja olen ollut viisi viikkoa sairaslomalla. Ne ovat lähestulkoon ensimmäiset sairaslomapäivänä kolmen vuoden aikana. Olen nyt saanut rauhan esimieheltäni, joka kohtelee minua todella epäasiallisesti, mutta en pysty näyttämään sitä toteen, koska muiden läsnäollessa hän on aivan toisenlainen. Työterveydestä nyt esittivät, että kohta en saa enää sairauspäivärahaa. Olen edistänyt töitäni koko ajan, mikä on ollut mahdollistakin, koska esimieheni ei ole kiusannut minua nyt. Sairasloma oli ainoa mahdollisuus saada työrauha, mutta nyt sekin loppuu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko harkita työpaikan vaihtoa? Ei tuo sinun ongelmasi sairaslomalla parane, siirrät sitä vain.

Vierailija
2/3 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:58"]

Kannattaisiko harkita työpaikan vaihtoa? Ei tuo sinun ongelmasi sairaslomalla parane, siirrät sitä vain.

[/quote]

Kannattaisi ja olenkin. Toisaalta esimieheltä on samasta pestistä lähtenyt muutaman vuoden sisällä kaksi kesken pois ja yksi siirtyi yli vuoden kestäneen sairasloman kautta muihin hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin sairaslomalla ties kuinka kauan. Ensiksi tuli 300 päivää täyteen, jolloin Kela lakkasi maksamasta sairaspäivärahaa ja siirryin sossun tuille. Nyt kun viime sairaspäivärahasta on kulunut jo niin pitkä aika niin alkoi ne 300 päivää uudestaan ja saan taas Kelasta rahaa. Oon 22v ja ollut sairaslomalla vuosia. Töissä en ole koskaan ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän