Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri, sinkkumies, muuttunut omituiseksi

Varattu N
08.02.2022 |

Vähän aikaa sitten vielä flirttaili, tuijotteli silmiin ja nauratti vitseillään, hymyili minulle ja oli kovin huomaavainen. Nyt on asiallinen, lyhytsanainen, ei katso eikä vitsaile, ei juuri ole kanssani samoissa taukotiloissa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajunnut ettei ole mahdollisuuksia. Yrittää ottaa etäisyyttä ja tuhota tunteensa. Näin veikkaisin.

terveisin Naispelko28

Vierailija
2/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää sinkku? Katuu flirttailuaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää että on ihastumassa liikaa.

Vierailija
4/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi varattua naista kiinnostaa syyt?

Vierailija
5/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti et kiinnosta enää.

Vierailija
6/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt sen työkaverimiehen jo olla. Sun pitäisi varmaan kiksautella useammin aviomiehesi kanssa, kun noin kuumottaa muut miehet.

Vierailija
7/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, joku vuosi sitten työkaverimiehen ihastuneen minuun. Olen varattu ja olen tehnyt hänelle selväksi, etten ala styylaamaan hänen kanssaan.

Miehen katseesta ja käytöksestä minua kohtaan huomaan, että kiinnostus elää. Suren hieman, ettei hän ole päässyt kokonaan yli ja unohtanut siinä mielessä minua.

Vai olenko ns. korvike, kun jotain toista ei ole löytynyt.

Vierailija
8/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ruvennu vihaan sua kun et anna.

Vierailija
9/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkää että on ihastumassa liikaa.

Epatodennäköistä, mutta kyse voi olla myös seuraavista: 

1. On ihastunut ja alkaa pelkäämään naista, tämä eroaa mainitsemastasi pelosta siinä, ettei se ole tietoinen valinta – epätodennäköistä, jos olette aktiivisesti tekemisissä.

2. Ei ollut aidosti kiinnostunut (muuta kuin seksistä), mutta luonto pyrki saamaan poikaa pesälle. Tässä tapauksessa, jos nainen ei yrityksestä huolimatta antaudu seksuaalisesti, on kiinnostuksen menetys yleensä äkillistä.

Vaihtoehto 2 on uskoakseni todennäköisin selitys.

Vierailija
10/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
11/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on minua melkein 10v vanhempi että tuskin alkaa pelkäämään naisia tai sitä, että ihastuu liikaa. Ap

Vierailija
12/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä huomannut että innostut liikaa siitä kun hän on vaan kiltti/ystävällinen eikä halua antaa vääriä signaaleja. Ehkä ei halua mitään varatun työkaverin kanssa, ehkä alkanut seurustella tai muu nainen mielessä. Ehkä ongelmia elämässä eikä jaksa flirttailla töissä...ehkä ei halua draamaa... ehkä vaan ollut aiemmin kohtelias jos uusi työntekijä ja nyt normaali. tms. lukuisia syitä joide antaisin olla ja sinuna keskittyisin töistä suoriutumiseen ja omaan suhteeseesi.

Vierailija
13/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on minua melkein 10v vanhempi että tuskin alkaa pelkäämään naisia tai sitä, että ihastuu liikaa. Ap

No taisi vain pelailla sitten. Piittaamattomuus parisuhdestatuksestakin viittaisi siihen.

Vierailija
14/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei töissä voida keskittyä pääasiaan eli flirttailuun, romansseihin, draamaan, parinmuodostukseen, petetyn katkeruuteen, torjutun kostoon, avioliittojen rikkomiseen, reittä pitkin kiipeämiseen yms.? Ja antaa sen työnteon olla vaan ihan mitättömässä sivuosassa. 🙄

Vierailija
15/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiä vuan kokkeili sinnuu jotta jos sattusitkii antammaa hölläkätisesti pilluva. Et antanna, nii lopetti kokkeilut.

Vierailija
16/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hällä on tyttis.

Vierailija
17/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ihastumisen tunteet mitä hänellä aiemmin oli sinua kohtaan, ovat vaan laimenneet tai loppuneet kokonaan.

Minulla itselleni kävi kerran juuri noin: ihminen johon oli ihastunut pitkään, yhtäkkiä vaan lakkasi kiinnostamasta.

Vierailija
18/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä intoilet 10v itteäs vanhemman ukon perään? Vai onko omakin miehesi seniili jo?

Vierailija
19/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ap:llä ollut kovakin puute...?

Vierailija
20/24 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama nainen tehtailee harva se päivä samanmoisen aloituksen ex-kivasta kollegasta? Kysyisit siltä suoraan, vieläkö häneltä liikenisi rouvalle helpotusta alapään kutisemiseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme