Missä säilytät vara-avaintasi? t. rosmo
Kommentit (65)
Sun perseessä, mutta se on aika syvällä siellä. Etsi se, niin tulet rikkaaksi.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:30"]Ei mulla ole avainta, mutta haluatko koodin?
[/quote] Se nyt on tietty 1234.
[/quote]
Apua, miten sä tiesit? Tuolla pääsee mun kännykkää kun!
[/quote] Ei hemmetti! Mun pin-koodi! Miten voi olla samat!!!???
Siskolta voit käydä kysymässä. Yläkerran naapureilla saattaa myös olla avain.
En tarvitse vara-avainta. Mulla on aina oma avain mukana, ja poikaystävällä on oma.
Isällä. Ja toinen hyllyssä, josta en luovu. Usein tulee napattua mukaan kun en ehdi etsiä "oikeaa" avainnippua!
Ulkorakennuksessa. Heti ovesta oikealla on valkoinen hylly. Siinä ylähyllyllä sen pitäis olla.
Roikkuu kahdesta dobermannistani toisen kaulapannassa. Siitä se on kätevä ottaa, kokeile vaikka.
Töissä, siel on ovet lukossa ja vartiointiliike.
Vara-avaimeni on kotona, keittiön kaapissa. Ulko-ovikin tuppaa olemaan aina auki, joskus muistan laittaa lukkoon yöksi, ja stadiin on alle 30km...
Pitäisi kyllä opetella tuo oven lukitseminen jatkuvasti. Kerrostalo olí hyvä sen suhteen :)
Mun äidillä, naapurissa ja hyvässä pihajemmassa.
Tervetuloa! Koirat on yleensä kotona, ja yksi kolmesta on ihan kiltti. Kaksi isompaa suhtautuu pikkuisen varauksellisemmin vieraisiin ;)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:41"]Ei mullakaan ole ovi lukossa vaan oveen nojaa harjanvarsi jos en ole kotona.
[/quote]
Ihan niinku meillä: pönkä oven eteen, kun pois mennään.