Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: näin saat helpommin naisseuraa

Vierailija
18.06.2015 |

Vinkkejä suoraan sydämestä:

-käy leikkauttamassa siisti lyhyehkö tukka (toisin sanoen poninhäntäviritelmien ja liuhulettien sijaan); älä leikkaa kuitenkaan siiliä tai lyhyttä sänkeä, ellet ole kasvoiltasi ja kropaltasi harvinaisen komea

-ajele parta tai viikset pois, jos parta ei kasva kunnolla. Jos parta kasvaa voimakkaasti, pidä parta lyhyenä ja siistittynä (max noin 5 cm pitkänä).

-käy päivittäin suihkussa, mutta älä lotraa partavedellä; ole siis suihkunraikas, mutta älä löyhkää hajuvesille liikaa

-opettele muutamat herrasmiesmäiset tavat, vaikka niitä ei välttämättä edes pääsisi käyttämään (esim. ovien avaaminen tai takin päälle auttaminen naisille sekä painavampien taakkojen kantamiseen tarjoutuminen)

-seksin tullen älä kysy "onko se jo sisällä?" tai "tulitsä?"

-älä ole liian epävarma. Luota itseesi ja siihen, että olet riittävän hyvä omana itsenäsi. Älä silti sorru itsekehuun.

-ole kiinnostunut naisesta aidosti.

T. Eräs nainen täältä jostain bittiavaruudesta (ja myös reaalimaailmasta)

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju on todella tärkeää. Se ikävä kyllä puuttuu monelta pätemiskeskeiseltä mieheltä. 

Tulee mieleen se Sinkkulaivan mies joka marssi laivaan ilman mitään matkatavaroita, ei siis edes hammasharjaa. Ei siinä paljon tarvitse miettiä miksi on sinkku...

Vierailija
22/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin saa naisseuraa, kun latoo naiselle seteleitä kouraan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ikävuosina 16-27 pitkä tukka, noin perseeseen asti. Paskaiset farkut ja t-paita ja epäsiisti parransänki. Rockbändeissä soitin. Join kovasti ja melkein aina oli pää pulpetissa ennen valomerkkiä. Naisia riitti aina. Ikinä ei tarvinnut lähtä baarista kotiin yksin. Mulla oli aika huono maine naisten keskuudessa. Siis että panin paljon eri naisia ja vientiä riitti. Silti naiset lähti mukaan vaikka tiesivät tuon touhuni. Mä oon nähnyt tuon naisten touhun ja mulle on bändikaverinkin eukko tullut tyrkyttään itteään ja aika moni muu seurusteleva nainen. Lankesinkin monesti. Kaverit vitsailikin aikoinaan että joku päivä soi mun ovikello ja siellä on puolet 'x-kaupungin' äijistä tulossa pistään mua turpaan. Eli osaako joku nainen nyt selittää mistä on kyse tällaisessa. Ainakaan mun kotikaupungissani naisiin ei voi kyllä hyvällä tahdollakaan luottaa eivätkä kovin siveitäkään ole. Ja pitkätukka kelpasi.

Vierailija
24/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harhaisia neuvoja aplla. Huomaa että ei tiedä asiasta mitään ja luulee miehen elämän olevan yhtä helppoa kuinn naisilla.

Vierailija
25/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:39"]Mulla oli ikävuosina 16-27 pitkä tukka, noin perseeseen asti. Paskaiset farkut ja t-paita ja epäsiisti parransänki. Rockbändeissä soitin. Join kovasti ja melkein aina oli pää pulpetissa ennen valomerkkiä. Naisia riitti aina. Ikinä ei tarvinnut lähtä baarista kotiin yksin. Mulla oli aika huono maine naisten keskuudessa. Siis että panin paljon eri naisia ja vientiä riitti. Silti naiset lähti mukaan vaikka tiesivät tuon touhuni. Mä oon nähnyt tuon naisten touhun ja mulle on bändikaverinkin eukko tullut tyrkyttään itteään ja aika moni muu seurusteleva nainen. Lankesinkin monesti. Kaverit vitsailikin aikoinaan että joku päivä soi mun ovikello ja siellä on puolet 'x-kaupungin' äijistä tulossa pistään mua turpaan. Eli osaako joku nainen nyt selittää mistä on kyse tällaisessa. Ainakaan mun kotikaupungissani naisiin ei voi kyllä hyvällä tahdollakaan luottaa eivätkä kovin siveitäkään ole. Ja pitkätukka kelpasi.
[/quote]
Puhutaan toista, mutta sitten kumminkin toimitaan aivan eri tavalla. On ne naiset melko epelejä. Ap:n neuvot kannattaa toteuttaa käänteisinä niin käy flaksi paremmin.

Vierailija
26/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:39"]

Mulla oli ikävuosina 16-27 pitkä tukka, noin perseeseen asti. Paskaiset farkut ja t-paita ja epäsiisti parransänki. Rockbändeissä soitin. Join kovasti ja melkein aina oli pää pulpetissa ennen valomerkkiä. Naisia riitti aina. Ikinä ei tarvinnut lähtä baarista kotiin yksin. Mulla oli aika huono maine naisten keskuudessa. Siis että panin paljon eri naisia ja vientiä riitti. Silti naiset lähti mukaan vaikka tiesivät tuon touhuni. Mä oon nähnyt tuon naisten touhun ja mulle on bändikaverinkin eukko tullut tyrkyttään itteään ja aika moni muu seurusteleva nainen. Lankesinkin monesti. Kaverit vitsailikin aikoinaan että joku päivä soi mun ovikello ja siellä on puolet 'x-kaupungin' äijistä tulossa pistään mua turpaan. Eli osaako joku nainen nyt selittää mistä on kyse tällaisessa. Ainakaan mun kotikaupungissani naisiin ei voi kyllä hyvällä tahdollakaan luottaa eivätkä kovin siveitäkään ole. Ja pitkätukka kelpasi.

[/quote]

En tiedä miten nuo naiset ajattelee, kun itseä ei bändärihommat kiinnosta. Olisiko se vaan niin siistiä hengailla ihan rokkarin kanssa, en tiedä. Sinällään nuo neuvot ei toimi jos bändäreitä haluaa kun niitä kiinnostaa just ihan erityyppiset miehet. 8 viestissä oli hyvin tiivistetty.

t.nainen

Vierailija
27/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:39"]Mulla oli ikävuosina 16-27 pitkä tukka, noin perseeseen asti. Paskaiset farkut ja t-paita ja epäsiisti parransänki. Rockbändeissä soitin. Join kovasti ja melkein aina oli pää pulpetissa ennen valomerkkiä. Naisia riitti aina. Ikinä ei tarvinnut lähtä baarista kotiin yksin. Mulla oli aika huono maine naisten keskuudessa. Siis että panin paljon eri naisia ja vientiä riitti. Silti naiset lähti mukaan vaikka tiesivät tuon touhuni. Mä oon nähnyt tuon naisten touhun ja mulle on bändikaverinkin eukko tullut tyrkyttään itteään ja aika moni muu seurusteleva nainen. Lankesinkin monesti. Kaverit vitsailikin aikoinaan että joku päivä soi mun ovikello ja siellä on puolet 'x-kaupungin' äijistä tulossa pistään mua turpaan. Eli osaako joku nainen nyt selittää mistä on kyse tällaisessa. Ainakaan mun kotikaupungissani naisiin ei voi kyllä hyvällä tahdollakaan luottaa eivätkä kovin siveitäkään ole. Ja pitkätukka kelpasi. [/quote] Puhutaan toista, mutta sitten kumminkin toimitaan aivan eri tavalla. On ne naiset melko epelejä. Ap:n neuvot kannattaa toteuttaa käänteisinä niin käy flaksi paremmin.

[/quote]

Ei vaan yksilöitä, katso joskus kuinka monenlaisia miehia naisilla on ja minkänäköisiä pariskuntia tuolla maailmalla näkyy.

Vierailija
28/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:00"]

[/quote]

En tiedä miten nuo naiset ajattelee, kun itseä ei bändärihommat kiinnosta. Olisiko se vaan niin siistiä hengailla ihan rokkarin kanssa, en tiedä. Sinällään nuo neuvot ei toimi jos bändäreitä haluaa kun niitä kiinnostaa just ihan erityyppiset miehet. 8 viestissä oli hyvin tiivistetty.

t.nainen

[/quote]

Ihan kaikentyyppisiä naisia on mukaan lähtenyt rokkitytöistä kiltteihin perheenäiti tyyppisin. Tuo perinteinen bändäri luokittelu ei mielestäni pidä paikkaansa. Yllättävän moni nainen heittäytyy 'bändäriksi' tilaisuuden tullen. Tämä vaan ihan omasta näkövinkkelistä. Toki varmaan paljon naisia jotka ei mun näköiseen kaveriin vilkaisekaan. Rokkihommat tosin nykyään takana ja ihan tavallisen näköinen äijä oon nykyään. Tukkakin on leikattu aikaa sitten.

Vierailija
29/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:58"]Mua ärsyttää se takin antaminen. [/quote] Oon siis nainen

[/quote]Ei sitä olisi tarvinnut kertoa erikseen. Ei kukaan mies sano "mua ärsyttää". Ärsyttää on naisten sana.

Vierailija
30/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:34"]

[/quote]

t.nainen

[/quote]

Ihan kaikentyyppisiä naisia on mukaan lähtenyt rokkitytöistä kiltteihin perheenäiti tyyppisin. Tuo perinteinen bändäri luokittelu ei mielestäni pidä paikkaansa. Yllättävän moni nainen heittäytyy 'bändäriksi' tilaisuuden tullen. Tämä vaan ihan omasta näkövinkkelistä. Toki varmaan paljon naisia jotka ei mun näköiseen kaveriin vilkaisekaan. Rokkihommat tosin nykyään takana ja ihan tavallisen näköinen äijä oon nykyään. Tukkakin on leikattu aikaa sitten.

[/quote]Nainen ei mahda mitään , kun pilluhormonit alkavat hyrräämään. Nainen on esteettinen ja paljon hormonien varassa toimiva. Varsinkin kuukautisten lähellä naisen hormonit hyrräävät. Nainen ihastuu usein ja silloin kun hormonit alkavat hyrräämään, niin järki ähtee päästä. Järki lähtee päästä myös jos tulee tarpeeksi hyvännäköinen mies vastaan.

Vierailija
31/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:56"]

Parin sentin siisti sänki parantaa huomattavasti monien miesten ulkonäköä. Kokeile sitä!

[/quote]

Pyh, kuka haluaa näyttää kapiselle rotalle, kunnon parta tai ei mitään.

Vierailija
32/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi laitoit noin typerän listan? Miksi pitäisi mennä sun mieltymyksien mukaan?

Vierailija
33/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ystävällisyydestäsi ja neuvojesi jakamisesta ap. Itse vielä mietin kuitenkin tota seksi asiaa. Onko tosiaan niin että seksiä saisi jos vain kehuu kaikkea mahdollista? Ainakin sellaisen käsityksen olen saanut, että monet naiset ei noita kehuja edes noteeraa, koska kuulee niitä jatkuvasti. Olisiko vielä jotain muita neuvoja? Ystävällisesti aina käyttäydyn naisen seurassa, availen ovia ja kaikkea. Mutta hermoni alkaa olemaan aika riekaleina tässä..

terv. toinen melkein epätoivoinen

Vierailija
34/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:39"]

Vinkkejä suoraan sydämestä:

-käy leikkauttamassa siisti lyhyehkö tukka (toisin sanoen poninhäntäviritelmien ja liuhulettien sijaan); älä leikkaa kuitenkaan siiliä tai lyhyttä sänkeä, ellet ole kasvoiltasi ja kropaltasi harvinaisen komea

-ajele parta tai viikset pois, jos parta ei kasva kunnolla. Jos parta kasvaa voimakkaasti, pidä parta lyhyenä ja siistittynä (max noin 5 cm pitkänä).

-käy päivittäin suihkussa, mutta älä lotraa partavedellä; ole siis suihkunraikas, mutta älä löyhkää hajuvesille liikaa

-opettele muutamat herrasmiesmäiset tavat, vaikka niitä ei välttämättä edes pääsisi käyttämään (esim. ovien avaaminen tai takin päälle auttaminen naisille sekä painavampien taakkojen kantamiseen tarjoutuminen)

-älä ole liian epävarma. Luota itseesi ja siihen, että olet riittävän hyvä omana itsenäsi. Älä silti sorru itsekehuun.

[/quote]

Mä tein muutoksen ja nyt voin sanoa "check, check, check" kaikkien kohtien osalta. On kyllä parempi fiilis, vaikkei flaksi nyt koko ajan käykään. Muuttumisleikin jälkeen olen alkanut halveksua sellaisia miehiä, jollainen ennen olin. Kaikille ei ole itsestäänselvää, että hygieniasta huolehtiminen on ehdottomasti suotavaa. Se vaan on kaikkia ihmisiä kohtaan niin paljon siistimpää olla peruspuhtaana 24/7 ja karvat trimmattuna.

[/quote]

Jos itse pitäisi valita puutteellisen hygienian ja kanssaihmisten halveksunnan välillä, niin valitsisin kyllä edellisen. Silläkin uhalla että jäisin ilman naista.

Vierailija
35/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä apllä. Korostan tuota itsevarmuutta. Miehen ei tarvitse olla edes erityisen komea mutta jos hänellä on reilusti itsevarmuutta, ainakin minun housuni kostuu hetkessä. Mutta itsevarmuuden ja kusipäisyyden ero on veteen piirretty viiva
Se pitää osata erottaa ;).

Vierailija
36/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

t.nainen

[/quote]

No, ok. Rokkarit ja sellaisia fyysisesti muistuttavat ovat poikkeus tuosta alussa mainitusta listasta. Naiset ovat jostain syystä heikkona rokkareihin. Myönnän.

Vierailija
37/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:39"]Vinkkejä suoraan sydämestä:

[/quote]
Anteeksi miten tuonne seksiin asti oikein päästään. Täytän nuo muut kriteerit.
t: kohta epätoivoinen mies
[/quote]Kehu, kehu, kehu ja kehu. Kehu vaatteita ja vartaloa ja älyä ja kaikkea. Ole kiinnostunut mutta sitkeä ja kohtelias ja aktiivinen.
[/quote]

Apua mulla tulee tuosta mieleen baarien iilimatoäijät. En osaa suositella tuota. Mieluummin ystävällinen, aito ja kiinnostunut naiseen tutustumisesta muutenkin kuin seksin merkeissä.

Vierailija
38/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 jatkaa: Siis eikö teistä miehistäkin olisi mukavampi löytää sellainen nainen joka on muutenkin mukava ja jonka kanssa voi tehdä kaikkea kivaa? Ja saisitte olla oma itsenne eikä tarvitsisi koko ajan miettiä mitä pitäisi sanoa ja tehdä?

Vierailija
39/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tuollainen kuin ap kuvaili.

Paitsi että kykenen hakkaamaan kaikki kilpailijani yhdellä kädellä käyttämättä muita raajoja hyväkseni. 

Olen hyvin kilpailukykyinen ja todella nokkava kun tilanne sattuu päälle. Vedän kunnon draama queenit päälle.

Vierailija
40/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:22"]

Hyviä vinkkejä apllä. Korostan tuota itsevarmuutta. Miehen ei tarvitse olla edes erityisen komea mutta jos hänellä on reilusti itsevarmuutta, ainakin minun housuni kostuu hetkessä. Mutta itsevarmuuden ja kusipäisyyden ero on veteen piirretty viiva Se pitää osata erottaa ;).

[/quote]Eli olkatoppauksinen nahkatakki päälle ja nakkikioskiin kovaan ääneen itsevarmasti röhyämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä