Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: näin saat helpommin naisseuraa

Vierailija
18.06.2015 |

Vinkkejä suoraan sydämestä:

-käy leikkauttamassa siisti lyhyehkö tukka (toisin sanoen poninhäntäviritelmien ja liuhulettien sijaan); älä leikkaa kuitenkaan siiliä tai lyhyttä sänkeä, ellet ole kasvoiltasi ja kropaltasi harvinaisen komea

-ajele parta tai viikset pois, jos parta ei kasva kunnolla. Jos parta kasvaa voimakkaasti, pidä parta lyhyenä ja siistittynä (max noin 5 cm pitkänä).

-käy päivittäin suihkussa, mutta älä lotraa partavedellä; ole siis suihkunraikas, mutta älä löyhkää hajuvesille liikaa

-opettele muutamat herrasmiesmäiset tavat, vaikka niitä ei välttämättä edes pääsisi käyttämään (esim. ovien avaaminen tai takin päälle auttaminen naisille sekä painavampien taakkojen kantamiseen tarjoutuminen)

-seksin tullen älä kysy "onko se jo sisällä?" tai "tulitsä?"

-älä ole liian epävarma. Luota itseesi ja siihen, että olet riittävän hyvä omana itsenäsi. Älä silti sorru itsekehuun.

-ole kiinnostunut naisesta aidosti.

T. Eräs nainen täältä jostain bittiavaruudesta (ja myös reaalimaailmasta)

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saan kyllä ihan tarpeeksi naisseuraa ilman minkään wannabe-alfanaaraiden neuvojakin.

Vierailija
2/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:39"]Vinkkejä suoraan sydämestä:

-käy leikkauttamassa siisti lyhyehkö tukka (toisin sanoen poninhäntäviritelmien ja liuhulettien sijaan); älä leikkaa kuitenkaan siiliä tai lyhyttä sänkeä, ellet ole kasvoiltasi ja kropaltasi harvinaisen komea

-ajele parta tai viikset pois, jos parta ei kasva kunnolla. Jos parta kasvaa voimakkaasti, pidä parta lyhyenä ja siistittynä (max noin 5 cm pitkänä).

-käy päivittäin suihkussa, mutta älä lotraa partavedellä; ole siis suihkunraikas, mutta älä löyhkää hajuvesille liikaa

-opettele muutamat herrasmiesmäiset tavat, vaikka niitä ei välttämättä edes pääsisi käyttämään (esim. ovien avaaminen tai takin päälle auttaminen naisille sekä painavampien taakkojen kantamiseen tarjoutuminen)

-älä ole liian epävarma. Luota itseesi ja siihen, että olet riittävän hyvä omana itsenäsi. Älä silti sorru itsekehuun.

[/quote]
Anteeksi miten tuonne seksiin asti oikein päästään. Täytän nuo muut kriteerit.
t: kohta epätoivoinen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläpä sinä heitukka käy neuvomaan. Minulla on kuule pikkuisen enemmän elämänkokemusta ja -katsomusta kuin jollakin pikkutytöllä. Ja minä saan AINA.

-jamo52

Vierailija
4/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liibalaabaa.

Vierailija
5/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi, kirjoita virheetöntä kieltä ainakin aluksi.

Vierailija
6/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:43"]Eläpä sinä heitukka käy neuvomaan. Minulla on kuule pikkuisen enemmän elämänkokemusta ja -katsomusta kuin jollakin pikkutytöllä. Ja minä saan AINA.

-jamo52
[/quote]

Kerro sitten omat vinkkisi tänne. :)

Vierailija
7/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin annan neuvon: ota huomioon että oma tyylisi vetää puoleensa samankaltaisia naisia.

Jos  olet hikinen rasvaletti voi tsiikailla sellaisia naisia.

Jos  pidät fittness kropasta, treenaa myös itse.

Omalla ulkonäöllään, tyylillään ja tuoksullaan voi kertoa itsestään paljon. Kun ulkonäöllä on saatu kiinnostus niin lopullinen hurmaus tehdään miehekkäällä kohteliaisuudella ja naisen huomioon ottamisella.

Vierailija
8/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo on kunnossa, paitsi että olen kalju, kun ei hiukset kasva. Tällä naamalla se on ihan se ja sama kuitenkin....

Vierailija
9/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:39"]Vinkkejä suoraan sydämestä:

[/quote]
Anteeksi miten tuonne seksiin asti oikein päästään. Täytän nuo muut kriteerit.
t: kohta epätoivoinen mies
[/quote]Kehu, kehu, kehu ja kehu. Kehu vaatteita ja vartaloa ja älyä ja kaikkea. Ole kiinnostunut mutta sitkeä ja kohtelias ja aktiivinen.

Vierailija
10/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:48"]

Lisäksi, kirjoita virheetöntä kieltä ainakin aluksi.

[/quote]Eikö siinä vaikuta tylsältä, jos naisen viestit ovat sanan tai parin mittaisia, täynnä erilaisia hymiöitä ja puhekieltä (vieläpä naisten puhekieltä). Sitten itse kirjoittaa kirjakieltä.

Vierailija
11/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:43"]Eläpä sinä heitukka käy neuvomaan. Minulla on kuule pikkuisen enemmän elämänkokemusta ja -katsomusta kuin jollakin pikkutytöllä. Ja minä saan AINA.

-jamo52
[/quote]

Taita setä haaveilla

Vierailija
12/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:43"]Eläpä sinä heitukka käy neuvomaan. Minulla on kuule pikkuisen enemmän elämänkokemusta ja -katsomusta kuin jollakin pikkutytöllä. Ja minä saan AINA. -jamo52 [/quote] Kerro sitten omat vinkkisi tänne. :)

[/quote]

-revityt -80-luvun farkkushortsit, haaleaa denimiä

-valkoinen hihaton t-paita, vähän kellastunut

-vyölaukku

-avosandaalit

-puoleen sääreen asti vedetyt tennissukat

-rasvaiset hiukset sliipatu kamman avulla suoraan taakse

Vierailija
13/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin miehet kysyy onko se jo sisällä ellei ole saamassa dildoa perseeseen.

Vierailija
14/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:49"]Kaikki nuo on kunnossa, paitsi että olen kalju, kun ei hiukset kasva. Tällä naamalla se on ihan se ja sama kuitenkin....
[/quote]
Parin sentin siisti sänki parantaa huomattavasti monien miesten ulkonäköä. Kokeile sitä!

Vierailija
15/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se takin antaminen.

Vierailija
16/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:39"]

Vinkkejä suoraan sydämestä:

[/quote]

Mä tein muutoksen ja nyt voin sanoa "check, check, check" kaikkien kohtien osalta. On kyllä parempi fiilis, vaikkei flaksi nyt koko ajan käykään. Muuttumisleikin jälkeen olen alkanut halveksua sellaisia miehiä, jollainen ennen olin. Kaikille ei ole itsestäänselvää, että hygieniasta huolehtiminen on ehdottomasti suotavaa. Se vaan on kaikkia ihmisiä kohtaan niin paljon siistimpää olla peruspuhtaana 24/7 ja karvat trimmattuna.

Vierailija
17/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:58"]Mua ärsyttää se takin antaminen.
[/quote]
Oon siis nainen

Vierailija
18/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:49"]Kaikki nuo on kunnossa, paitsi että olen kalju, kun ei hiukset kasva. Tällä naamalla se on ihan se ja sama kuitenkin.... [/quote] Parin sentin siisti sänki parantaa huomattavasti monien miesten ulkonäköä. Kokeile sitä!

[/quote]

Siistitty leukapartakin on kyllä, joo ei siinä mitään....

Vierailija
19/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitten ap:n kuvailun mukaiset miehet on useammin sinkkuja kuin liehuletti mies jolla on parta ajamatta?

ja viikonloppuna naiset shoppailevat karmeiden miesten kanssa jotka haisevat viinalta ja promilleja on vähän rattijuopumusrajan yli.

Vierailija
20/53 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en saatana auo ovia naiselle tai auta takkia päälle. Kyllä naisen pitäisi itse osata tehdä nuo.

T. Tosimies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan